paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Laděný motovýfuk
 
19.3.2008 v 06:50
Jaký výfuk s pěkným zvukem bez snížení výkonu na zx6r za rozumnou cenu ??

Laděný motovýfuk

19.3.2008 v 08:07 | Nahoru | #1
mrkni na www.rptuning.cz hezký, kvalitní laufy se supr zvukem... jen nevim jaká cena je pro tebe rozumná...

Laděný motovýfuk

19.3.2008 v 08:40 | Nahoru | #2
www.creptus.cz

Laděný motovýfuk

19.3.2008 v 08:44 | Nahoru | #3
trochu nechápu souvislost mezi "laděným" výfukem a snížením výkonu? To, že tam někdo namontuje otevřenou rouru bez úprav sání a trysek asi nebude "laďák" v pravém slova smyslu - stojí to za ten zvukový efekt?
Mám na svém dvouválu koncovku TENAX, laděné na brzdě, přímý filtr, přetryskování - výsledek je naměřených 15PS navíc! + snížení spotřeby o 1/2 litru na 100km! zvuk je jen "třešnička na dortu"

Laděný motovýfuk

2.4.2008 v 20:39 | Nahoru | #4
ladákem nic nepokazíš,teda pokud to nebude "ohnutá trubka",kvůli zvukovýmu efektu? Jinak je spousty firem a možností.Doporučuju.

Laděný motovýfuk

3.4.2008 v 07:34 | Nahoru | #5
teď jsem to řešil taky. Rozhodoval jsem se mezi SLK, Tenax, Ixil, Indy, Sharon, Creptus, RP, Volcano.
A cenou a termínem vyhrálo VOLCANO. Mrkni na jejich stránky, mě se líbí a udělal mi lepší cenu (beru totiž 2ks).
Na druhým místě Sharon a pak Creptus (ten neměl na můj bajk šablonu, takže chtěl zapůjčit orig. ale nabídl za to zase slevu)
A ty další jsem zavrhl kvůli ceně.

Laděný motovýfuk

11.4.2008 v 21:04 | Nahoru | #6
Dnes mi dorazil Creptus na Horneta 6 už jsem ho i odzkoušel. Zvuk super a zpracování nádhera. Cena bezkonkurenční. Při objednávce férové jednání. Všem doporučuji. CREPTUS =

Naposledy editováno 11.04.2008 21:05:26

Laděný motovýfuk

12.4.2008 v 09:39 | Nahoru | #7
Sharon nebrat,kvalita zpracování dobrá zvuk špatný a navíc tam mrskají vývody všechny stejný jak na 500ccm tak na 1000ccm-můj případ moto pak nejede a nechytá už bych nikdy od nich nic nekoupil,nedejbože když jin to dáte předělat tak na výfuk čekáte 1 1/2měsíce na nový jelikož peníze dostaly tak nespěchají

Laděný motovýfuk

12.4.2008 v 11:38 | Nahoru | #8
Pavel GT650> no to není tak úplně pravda. některý koncovky těch "lepších" výrobců jsou schopny zvednout výkon (ať už krouťák nebo koně) i bez zásahu do sání, karburace nebo vstřikování. sice 1,2 nebo 3 koně a 1 nebo 2 Nm na silnici nepoznáš, ale to už je věc jiná.

V roce 2004 dělali na Suzuki GSX-R 1000 (z toho roku) test 15ti koncovek a dopadlo to asi tak:

výkon(PS)
-4 GOTZ
-3 ARROW , MIVV
-2 LASER
-1 SHARK, DEVIL, HURRIC
+1 NIKKO
+2 AKRAPOVIC, LEO VINCE, REMUS, SEBRING
+3 MICRON
+4 BOS , BSM

co mě příjemně překvapilo, tak BOS. naopak ARROW nic moc nato že byl druhej nejdražší(v té době asi 525 éček) hned po Laseru (579 éček).

a krouťák(Nm)
-1 ARROW, GOTZ, LASER, MIVV
+0 DEVIL, HURRIC, NIKKO, SHARK
+1 AKRAPOVIC, BOS, BSM, LEO VINCE, MICRON, REMUS, SEBRING

tady zase dva nejdražší (ARROW,LASER) nic moc. u těchto dvou je to opravdu jen o zvuku.

No a nakonec tam šlo ještě o váhu. Největší pokles u GOTZ (-1,52kg) a největší nárůst u SHARK (+0,46kg), ale to už je detail. Podotýkám, že všechno byly Titan nebo Karbon verze.

...info převzato z časopisu MOTOCYKL (8/2004),nejsu zas tak chytrej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist