kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Mě je to jasný, jen jsem se snažil vyprovokovat tu diskuzi na téma proč ducatisti nemaj rádi sramblera
Na jednu stranu je to i pochopitelný, jelikož takhle levná motorka ten punc pozérství sráží někam na úrověň japonského rozpočtu ale na stranu druhou to v tuhle chvíli stojí pořád víc, než si může většina ducatistů, přehazujících si mezi sebou olítané mrdky za pár korun dovolit, takže jim to žíly tahat nemusí.
A já, jelikož takovej kratší plnovous nosím, musím říct, že se mi líbí.
Ale klidné mrdání se krajinou, nebo kličkování po zacpané jižní spojce není můj oblíbený sport, bral bych to tak asi jako 4-5 motorku.
Přesto by mě zajímalo, jak to v porovnáním s tím s2r co máme doma jede, jelikož i s tím monsterem se dá jezdit slušná palice.
Za Dukatistu se považuju a Scramblera mám rád , levná motorka to hlavně ve srovnání s konkurencí dle mě není, nevim, když jsem jel na Classiku, neměl jsem pocit, že bych se klidně mrdal krajinou, jsem si téměř jistej, že na to ani scrambler neni stavěnej....motor je stejnej jako S2R 800 a jako S2R v podstatě Scrambler i jede, ...určitě bych byl na normální český okresce rychlejší na Scrambleru než třeba na 1098...., a dovedu si ji představit jako svoji třetí motorku, ale i jako první mezi mýma třema motorkama ..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to by se mi lííííbilo na trápení japonců
Teď jsem na to koukal. A i ten obrácenej vejfuk bych asi zkousnul. Motorově tak akorát a lehoučký jak pírko. 130 koní a hlavně 152NM s tím bude náramně cvičit. A narozdíl od Scramblera to je i drahý a tak to neztratí punc exkluzivity
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Franco82> mě zajímá hlavně těch 150Nm ... a kde budou... ...to by byla nádhera...ve spojení s váhou a brzdama...
Přesně tak, koně jsou fajn, ale krouťák bude brutalita. Podle všeho je to 14-ka, takže nástup krouťáku bude snad ještě pod volnoběhem .
Je to taková MT-01 na steroidech a po dietě.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Za Dukatistu se považuju a Scramblera mám rád , levná motorka to hlavně ve srovnání s konkurencí dle mě není, nevim, když jsem jel na Classiku, neměl jsem pocit, že bych se klidně mrdal krajinou, jsem si téměř jistej, že na to ani scrambler neni stavěnej....motor je stejnej jako S2R 800 a jako S2R v podstatě Scrambler i jede, ...určitě bych byl na normální český okresce rychlejší na Scrambleru než třeba na 1098...., a dovedu si ji představit jako svoji třetí motorku, ale i jako první mezi mýma třema motorkama ..
Rychlejší než na 1098 nebudeš na Scrambleru nikde kápo....jo možná na polňačce....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Problém je ten, že mezi zatáčkama tam čas od času položíš i 150km/h...a tam už by ten motor za 1098 podle mě dost zaostával...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sefo píše: Rychlejší než na 1098 nebudeš na Scrambleru nikde kápo....jo možná na polňačce....
Nejde hlavně o ty pocity co cítí člověk při jízdě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Nejde hlavně o ty pocity co cítí člověk při jízdě?
Jde a právě na 1098 budeš minimálně pocitově rychlejší
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Díky za supersporty,endura,choppery,cruisery a scramblery,kteří vytváří širokou škálu jedné stopy na silnicích
t_freedom píše: Přemýšlím komu dát za pravdu... a myslím si, že zrovna v destinaci jakou je Corsica, by tomu Scramblíkovi možná trochu vadil podvozek a brzdy...zatímco 1098 by trpěla přebytkem koní a dlouhým rozvorem....
Problém je ten, že mezi zatáčkama tam čas od času položíš i 150km/h...a tam už by ten motor za 1098 podle mě dost zaostával...
Pokud je to trasa kde na sportovni motorce zaradis i trojku, tak si myslim ze je scrambler bez sance. Je tam moc velkej rozdil ve vykonu.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale fakt na babe jsem na hyperstrade pojezdil rc8r.
Na takovych trasach to neni jen o vykonu..
Petta píše: Tak kdo si to chce rozdat? Vas na babe pojezdim s prstem v prdeli!
Ale fakt na babe jsem na hyperstrade pojezdil rc8r.
Na takovych trasach to neni jen o vykonu..
ted jsem tam zrovna byl v neděli a na plný plyn jsem tam jel asi 0,5s
tam by myslím stačila i 125ka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak kdo si to chce rozdat? Vas na babe pojezdim s prstem v prdeli! .
..... říká se s prstem v nose , né v prdeli, ale proti gustu......
Naposledy editováno 03.06.2016 20:20:54