1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
2 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
využiju téma a mám dost podobnej problém mám B12 kulta a nedavno jsem se povozil na SV 650 a jako Bandit jede proti sv jak blazen ale neni to taková prča..prostež mě asi prestal bavit!?!a ten zvuk z SV....bomba!!! no a pokukuju po nástupci a mám takovej výber do 70tis. a asi budu vybírat mezi SV1000n, Raptor 1000, Monster 900, nebo jeste ER-6 ale to bude asi málo.
jak je to s těmahle mašinkama ohledně spolehlivosti hlavne teda Monster a Raptor? co batužek? vim že Bandit je jak mercedes ale tak aspon aby se dalo cca 100km doject i ve 2. A u SV mi ten měkčí podvozek asi tolik neva.
Díky Za info. Potřebuju Dvoubuch!!!
..Roko.. píše: V_i_c_i: Já jel teď na Hayabuse 2015 a už jsem konečně pochopil, že se to nedá srovnávat. Chování V90 a Ř4 má taaak odlišný charakter.Rád, jsem ji vrátil a asi už to nechci, táhne jak lokomotiva, ale nemá tu hrubou výbušnost, motor si s tebou nepovídá a jen prostě táhne a jede a nahoře tak moc, že mi to přijde zbytečný. Raketovej motor na kolech , ale jemnej, učesanej. Když koupíš V90 ,něco z tohohle viz. výše, musíš vedět proč. Pokud se V2 nechceš zabívat, nikdy ji nepochopíš. V2 je prostě o středním pásmu otáček a o tom, naučit se sním pracovat, furt řadíš nahoru a dolů, vrkáš plynem a krom toho co se děje je dalších 50% zábavy zvuk. Toď vše. Mám rád všechny motory, každý disponuje jiným charakterem a s každým je jiná zábava
naprostej souhlasMe prvni co zaujalo tak zvuk........Ptotom jsem se svezl na "slabem" monsteru 750. Nedalo se to charakterove, vykonove atd. srovnat z banditem. Neskutecne me dostala surovost motoru a jeho tvrdohlavost. udelas chybu, tak Ti to vrati bez milosti :o) na vyssi kubature je to o to vic znat. Surovost motoru byl hlavni duod proc jsem zacal po douvalu koukat. Ale pro me subjektivne ------>
Monster 750 (1996) me prisel maly :), skvele obratny, skvely brzdy, ovladani super a chtel jsem trosku veci zatah Podle me super motorka pro zacatecnika. Kamos co ho ma nemel skoro zadne problemy, ma ho nekolik let a jezdi pomerne dost, dela pravidelne udrzbu a tak se mu to mozna proto nesype
Na SV1000 mi nesedl podvozek a brzdy a celkove posez mi prisel vic natazeny. Motorove docela ok,ale nic extra. ,zkousel jsem tovarni verzi i s upravenou mapou a ladakama. Bohuzel jsem nesehnal dobrej kousek.
na foru mi radili kluci at zkusim Falco. Nechtel jsem itala z duvodu ze "vsichni" tvrdi jaka je to kasicka atd. ALE nkonec jsem se prece jen rozhodnul to zkusit. Sedl jsem a rozjel. Charakterove podobný jako SV,ale prislo mi ze slo lip do otacek a melo vetsi zatah. Podvozek i brzdy o dost lepsi nez SV a posez min natazeny. Prijde mi ze i do zatacek pada lip. Ale vse je o mym pocitu :)
ER6 - dobrej stroj super se ovlada i super posez, charakterove pro me nic moc.
Raptor - nemel jsem moznost zkusit
batuzek na falcu i na SV nic moc pohodli. Ale ja s batuzkem moc nejezdim vetsinou sam. Tak Ti nereknu :)
SV? Fakt parádní, zátah a zvuk super. Být tebou, tak zkusím litra, 650 je taková nemastná neslaná...respektive něchtělo se mi jít jenom o 10kW a 20Nm nahoru...chtěl jsem víc. Zároveň kdybys šel nejaké projet, tak jich zkus více...ono ne každá motorka dostává ten správný servis + správné nastavení pozvozku. Než jsem koupil, byl jsem kouknout na 6ti...a to byste se divili, co všechno za šrot se snaží lidi prodat :(
Na polokapotě (Sko) mírně ležíš...musíš se trochu držet rukama a střídat to se zády. Minulý měsíc jsem dal v jednom týdnu 2 dny po 350km s přestávkou a byl jsem z toho trochu zničen...spíš než ruce, tak zadek. Pro batůžek Sko nebude moc pohodlné, také musí být nakoněn dopředu a opírat se o nádrž při brždění. Možná koukni po Nku (naháč)...má výše řídítka a je trochu pohodlnější na úkor náporu větru. Na druhou stranu jestli S je málo, tak N je skoro nesehnatelné.
Pro SV také hovoří kladně náhradní díly...třeba Falco to bude mít těžší. Byť má téměř identický motor, tak vše ostatní je jiné a drahé.
Ještě....SV je velké a těžké. Mám 182cm a neměl bych problém se vejít, ani kdybych měl ještě o 5 víc. S náplněmi pak má 210-220kg....což mě překvapilo.
Naposledy editováno 18.05.2016 16:34:05
1 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
STWondr píše: Ahoj,
využiju téma a mám dost podobnej problém mám B12 kulta a nedavno jsem se povozil na SV 650 a jako Bandit jede proti sv jak blazen ale neni to taková prča..prostež mě asi prestal bavit!?!a ten zvuk z SV....bomba!!! no a pokukuju po nástupci a mám takovej výber do 70tis. a asi budu vybírat mezi SV1000n, Raptor 1000, Monster 900, nebo jeste ER-6 ale to bude asi málo.
jak je to s těmahle mašinkama ohledně spolehlivosti hlavne teda Monster a Raptor? co batužek? vim že Bandit je jak mercedes ale tak aspon aby se dalo cca 100km doject i ve 2. A u SV mi ten měkčí podvozek asi tolik neva.
Díky Za info. Potřebuju Dvoubuch!!!
Ahoj, nenapíšu Ti recenzi na všechny motorky, co ses ptal, ale můžu sloužit jenom s Ducati...
Měl jsem M900 2001, tzn. vzduchem a olejem chlazenej dvouventilovej dvouválec, všechny ostatní jsou vodníci se čtyřmi ventily na válec, z čehož plyne, že proti Monsteru pojedou mnohem líp, ale mě se Monster líbil spíš kvůli podvozku (kterej anžto byl ne-eSkovej, tak hodně slušnej), brzdám, rámu, spojce a desmu. Měl jsem ho cca 6 let, z toho jsem na něm 4 roky jezdil, Když jsem ho koupil, měl na budíku 17tis km, já na něm najel, nevim..10, 15?
Co se týče závad, tak jsem měl jednu banální; a to prodřenej kabel od altíku a závažnější; vysypalo se lóžo na hřídeli z převodovky - což znamenalo konec mojí éry na Ducati. Jinak za celou dobu se mašina chovala naprosto bezporuchově (asi si myslela, že je Honda )
Jak už jsem zmínil, tak podvozek byl super, kratší rozvor znamenal výbornou agilitu v utáhlejch zatáčkách, ale na rovině se ve vysokejch rychlostech začal lehce kymácet - daň za hravost. Motorka jako taková byla menší, proto je celkem často vidět, že na ní jezdí holky. Výkon (78 koní) taky není z nejvyšších v daný kategorii, ale já se vždycky držím hesla, že nedostatek výkonu nahrazuji zhovadilou jízdou...
Jízdu se spolujezdcem silně nedoporučuju, ať už z důvodu, že motorka je určená pro jednoho, tak i z důvodu tvaru sedla, který klesá směrem k zadnímu světlu a jakýkoliv prudší otočení plynem má za následek odsud spolujezdce buď na zadní zobák nebo přímo do zadního kola. Nicméně 100 km se dá ujet bez větších potíží, avšak s minimem zábavy.
Co, aspoň pro mě, byl naprostej rauš, tak zvuk suchý spojky, kterou jsem ještě opatřil otevřeným krytem v kombinaci s otevřenejma laufama od RP...pro mě neskutečnej zážitek a pro ty za mnou...no, vlastně taky
Takže to je něco málo k mýmu soužití s touhle legendou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
comptom píše: dakarista> Mel jsem bandita pretryskovanyho KN+ladak a ten mam Falco jina mapa +ladak a taha to stejne dobre mozna o chlup lip je to lehci a lip se to ovlada nez bandit. Pokud je tam standard mapa na SV nebo falcu tak to taha nejlip az ve strednich :)
Pocitově ano, aLe ve skutečnosti je ten dvouválec dole lenivý. A nedokáže se sebrat z nízkých jako V4 ...
1 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
Ja bych chtěl striktně Naked páč kapoty se mi prostě nelíběj, proto Falco nee i když s rovnejma řídítkama bych asi zapřemejšlel.
U toho 2V baví dost zvuk a proste pocit z jízdy, takovej ten traktor v motorce...mam ještě Yamahu SR500 a najezdim s ní víc než na bandasce protože je to proste větší sranda cejtim se jak Franta Štastný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
Naposledy editováno 18.05.2016 18:20:12
comptom píše: STWondr> Jo byl jsem na tom stejne,taky jsem striktne chtel jen naked :o) uplne prapuvodne jsem chtel SV1000N ale tak nejak se mi ta polokapota zalibila. Na banditu se mi ta polokapota vylozene nelibi :)
Moje řeč, byl ses kouknout na nějaký N co jsou tady v inzerci?...na falcu mám možnost se povozit( ale proste nemá kulaty světlo a rovný řídítka!) ale sv ne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |