Téma: Možná malá šance něco změnit
 
13.5.2016 v 23:22
Není k tomu moc co psát. Klikni a čti Petice

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 05:33 | Nahoru | #121
Číkus> asi si to nepochopil, narážel jsem na to, že autor tvrdí jak je např. ladák nebezpečnější než jízda bez přilby. A jestli s ním souhlasíš, tak to pardon, klidně bez přilby jezděte, jelikož ta přilba nemá stejně co chránit.

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 05:36 | Nahoru | #122
Jo a autorem jsem myslel scjirku aby si někdo zase něco nezaměnil.

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 05:43 | Nahoru | #123

Bimbo-ze-Žižkova píše: a co ta včela? To je pořád ta samá?
Já jdu spát, nehádejte se. Tady to stejně nikdo z nás nevyřeší.


Nene, to byly kolegyně z vedlejšího úlu, z toho červenýho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 05:57 | Nahoru | #124
Krovak> tam vůbec nejde o konkrétní případ to byl jen příklad co se může stát. Spíš jsem chtěl ukázat na to, že jízda bez přilby je daleko nebezpečnější než ostrý hrany na motorce atd. A u toho ladáku seš taky vedle, slyšet je, mám éčkový Leo Vince a důvod proč jsem je tam dal bylo zlepšení křivky mezi výkonem a točivým momentem a je to sakra znát, samozřejmě že jsem z toho neudělal litra ale ta šestka daleko líp táhne pěkně od spoda a celkovej dojem je podstatně lepší. Zvuk je taky lepší a jeslti jde někomu o ego, budiš ale to si tam dá asi něco jinýho než éčkový LV. Navíc se mi nikdy nestalo, že bych kvůli ladáku neslyšel sanitku která jela za mnou, vždycky jsem jí slyšel a pustil včas.

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 07:40 | Nahoru | #125
miki83> Možná by jsi mohl zajet na brzdu, budeš překvapenej, jakej má "hluk" placebo efekt.Nebo raději ne, aby jsi nebyl nasranej za kolik, že jsi přišel koní a Nm

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 07:49 | Nahoru | #126
Technicky dotaz na mikiho:
Jak se nazyva krivka, ta tvou jmenovana, mezi vykonem a kroticim?
Druhy dotaz, graf z brzdy mas?
Odpovedi znam, zname je vsichni, jsou tisice motorkaru, kteri prisaahaji jak jim ladak nebo vysokooktanovy benzin lepe jede.

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 08:33 | Nahoru | #127
Teda chlapi vy mě fakt dojímáte. Absolutně fakt nechápu , jak může mít vliv na bezpečnost helma řidiče motorky. Tím přece řeším pouze svoji bezpečnost a jelikož nemám v hlavě pouze jeden mozkový závit, tak v helmě jezdím ať už na kole, motorce nebo na lyžích. Váš zběsilý bodavý hmyz mi může zalítnout kamkoliv. Neřeším bezpečnost otevřenejch vejfuků, řeším jen to , že to dělá rámus. A proč , když se chce jeden bavit to musí obtěžovat 100 ostatních. Svoboda toho jedince dělající randál končí tam, kde začíná moje svoboda a moje touha po tichu. A můj názor pro dělače hluku je ten, že je to zamindrákovanej puberťák, kterýho s tím rachotem budou obdivovat jen 10 letí klici, kteří maj u zadního kola (bicyklu) kelímek od jogurtu a hrajou si na motorky.

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 08:59 | Nahoru | #128
Tak jsem pročetl celé vlákno a opravdu se musím smát
Petice má opravdu tvar jak od malého dítěte.
V diskuzi se řeší vosy, včely, jízdy bez pásů a helem. K tématu opět minimum, ale to je již na m.cz zvykem.
Já osobně jsem pro, aby se nějaké petice sepsala, ale v rozumné formě. Sám přiznávám, že na to nemám čas ani chuť něco podobného vytvářet, ale pokud bude něco rozumného proč ne.
Na druhou stranu co chcete povolit? Jakýkoliv doplněk bez homologace? Samy tu nadáváte na xenony, které vás oslňují, ale chcete je poté povolit? Polovina motorkářů tu zatracuje laďáky a polovina je vychvaluje do nebeských výšin (sám jsem fanda origo výfuků, protože nemám rád ten randál).
Osobně bych povolil i nehomologované doplňky a za určitých podmínek. Stálo by to spoustu práce s popisem a úpravou předpisu, ale pokud by někdo nadefinoval podmínky použití, tak už E ani podobné značky nepotřebujeme.
Jednalo by se o rozměry a svítivost blinkrů, světel, rozměry zrcátek, hlasitost výfuků.
Ve finále je toto všechno dnes již určené pro získání homologace. Pro mě osobně by stačilo, kdyby se toto dalo volně zjistit, a pak mi stačí, když výrobce na výrobek napíše: „splňuje předpisy XY“. Pokud mi poté STK nebo Policie zjistí, že to není OK. Tak by odpovědnost nesl výrobce/ eventuálně prodejce, pokud by to uvedl navzdory doporučení výrobce. Všechna tato potvrzení se dají smluvně ošetřit a bude to vyřešené.
Blůžka

1 reakcí na tento příspěvek Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 10:41 | Nahoru | #129
Jsem pro nějakou petici,
Jinak k příspěvkům o oslňujících světlech a řvoucích výfucích - Můj názor je, že se neřeší podstata věci. Oslňují i origo světla, pokuď nejsou správně seřízená (neznám nikoho, kdo by sklápěl světla, když vezme spolujezdce). Někteří si kuchají i origo výfuky. "E" nic neřeší. Kontrolovat by se mělo seřízení světel a výfuk ať bez E nebo s E by se měl hluk měřit.
Tohle jsou ale věci, které jsou z mého pohledu né až tak důležité.
Nikdo nekontroluje zásadní věci, které mají vliv na bezpečnost - ložiska v kolech, vůle kyvky, ložiska v krku řízení, brzdy. A to nemluvím o bouračkách s hnutým rámem atd... Znám případy kdy dotyčný "technicky nadaný" pilot má vše z pohledu STK na 100 % ale na jeho stroji je jízda o hubu. Neumí například ani dopnou řetěz, zavzdušněné brzdy, jeden známej měl dokonce na FZR kdysi kouslý ložiska v předním kole a ta se točila na ose předního kola !!. Za mě je toto pouze buzerace.

1 reakcí na tento příspěvek Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 12:20 | Nahoru | #130
zrovna ložiska v kolech, vůle v krku kyvné že jsou nebezpečné závady? Čím? Hnutý rám? Čím? Brzdy, řetěz souhlas, ale to je potom třeba kontrolovat i umístění mozku na správném místě - takže povinné psychotesty, kontrolovat jestli se náhodou nepřidírá píst a neuklepává ventil... únava ventilových pružin by se taky měla dělat...
to je 1000x nebezpečnější než vůle v krku.

ed. proč mě to tak pálí, protože 10x týdně už 10 let tady čtu jak se někomu klepou řidítka vlivem vůle v krku, tak jsem si sám krk povolil o půl centimetru a co se stalo, trochu to lupalo při brždění, nic víc, nic míň, asi jsem už 10x mrtvej.
V autě mě hučí ložisko 5 let a homokyneťák 10 let a byl jsem s tím i na Makarské riv.

Naposledy editováno 16.05.2016 12:23:53

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 12:27 | Nahoru | #131
Brecis zbytecne, jak nam media nakrasno ukazou tak z peti zastavenych ridicu jich 4 bude s vetsi represi souhlasit a paty by to zavedl jeste tvrdeji.

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 13:02 | Nahoru | #132
Jurawood> To jsou věci které přímo ovlivňují ovladatelnost. Při pomalé přímé jízdě třeba až tak ne, ale v náklonu znatelné. Špatné ložisko v krku u mojí moto způsobovalo propadnutí moto v náklonu - docela nepříjemné, až nebezpečné.
Netvrdím, že se tyhle věci mají na technické kontrolovat, ani to třeba není dost dobře možné, ale jsou podle mě důležitější než "E" na odrazku.

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 13:46 | Nahoru | #133
Co je rozdílného jestli se jedná o homologovaný originál, nebo levnější kopii?

1 reakcí na tento příspěvek Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 13:52 | Nahoru | #134
Nechapu proc se nepouziva alespon u vybavy vozidla prohlaseni o shode. U elektro spotrebicu to funguje a takze u vozidel by to melo fungovat taky ne ? Ale to by asi bylo moc jednoduche.

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 13:56 | Nahoru | #135

petrumr píše: Nemáš pravdu a nemáš, sám to víš, že nemáš. Víš kolik druhů máš tych odporových drátů? Najdi si testy konvicí, tam měří čas i spotřebu. Dodatek, u nás neměříme v kelvinech.



Ty si vůl to není možné Chtělo by to znovu nastudovat učivo fyziky ze základní školy a k tomu přidat trochu mozkového myšlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 15:45 | Nahoru | #136

Šafry píše: Jsem pro nějakou petici,
Oslňují i origo světla, pokuď nejsou správně seřízená (neznám nikoho, kdo by sklápěl světla, když vezme spolujezdce).
Tohle jsou ale věci, které jsou z mého pohledu né až tak důležité.

Vidíš co pro tebe není důležité,pro mě jo,od toho tam to štelování je.Když jedu za tmy,tak se podívám jak vysoko svítim a popř. sklopim.Je to fakt příjemné pořád čumět do oslňujících světel Mlhovky,když není mlha,potkávačky při stání u kraje silnice,nebo např.na šraňkách,stání na brzdě v koloně,atd.

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 16:34 | Nahoru | #137
blůžka: souhlasím, v podstatě je to problém názvosloví.
Stačilo by přejmenovat STK na SHKAB (stanice homologační kontroly a buzerace)

Naposledy editováno 16.05.2016 16:34:24

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 17:38 | Nahoru | #138
tak jsem tu včelu našel a každopádně nic nehrozí. Už dojebala Noida a je to celkem dlouho

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 17:48 | Nahoru | #139
Hele, za mě ten ladák je prostě znát a tím to končím. Mimochodem o něj stejně nešlo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 20:33 | Nahoru | #140

miki83 píše: Krovak> tam vůbec nejde o konkrétní případ to byl jen příklad co se může stát. Spíš jsem chtěl ukázat na to, že jízda bez přilby je daleko nebezpečnější než ostrý hrany na motorce atd. A u toho ladáku seš taky vedle, slyšet je, mám éčkový Leo Vince a důvod proč jsem je tam dal bylo zlepšení křivky mezi výkonem a točivým momentem a je to sakra znát, samozřejmě že jsem z toho neudělal litra ale ta šestka daleko líp táhne pěkně od spoda a celkovej dojem je podstatně lepší. Zvuk je taky lepší a jeslti jde někomu o ego, budiš ale to si tam dá asi něco jinýho než éčkový LV. Navíc se mi nikdy nestalo, že bych kvůli ladáku neslyšel sanitku která jela za mnou, vždycky jsem jí slyšel a pustil včas.


Až mi ukážeš graf z brzdy před a po, budeme se bavit. Co se týká sanitky, ty se odvažuješ tady vůbec napsat, že tě předjela sanitka? Mrdale
No vidíš, já najezdil bez helmy mraky km a pořád žiju. Samozřejmě tomu musíš přizpůsobit jízdu, ale rozhodně na to nepotřebuju nakázání nějakýho debila z ouřadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 21:44 | Nahoru | #141

Krovak píše: Až mi ukážeš graf z brzdy před a po, budeme se bavit. Co se týká sanitky, ty se odvažuješ tady vůbec napsat, že tě předjela sanitka? Mrdale
No vidíš, já najezdil bez helmy mraky km a pořád žiju. Samozřejmě tomu musíš přizpůsobit jízdu, ale rozhodně na to nepotřebuju nakázání nějakýho debila z ouřadu.


Ses k smíchu nevidím jedinej důvod proč bych se měl stydět že jsem pustil sanitku. Naopak nestydím se za to. každý není tak skvelej jako ty jestli si potřebuješ nahonit ego tak prosím. Borče

Možná malá šance něco změnit

16.5.2016 v 22:58 | Nahoru | #142
Já bych se spíš ptal proč nemůže být způsob zápisu úprav jednodušší a levnější..... Jsou mezi námi tací kteří nedokáží ani rozpoznat co je možné po cestách tahat na motorkách či autech a tací kteří motorku z drtivé většiny dokáží navrhnout a vyrobit sami.... Jdete na stk pro posudek daného stroje ne? Nechápu když někdo ví že nemá šanci projí,t proč mrhá časem a penězi?

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 05:40 | Nahoru | #143

miki83 píše: Ses k smíchu nevidím jedinej důvod proč bych se měl stydět že jsem pustil sanitku. Naopak nestydím se za to. každý není tak skvelej jako ty jestli si potřebuješ nahonit ego tak prosím. Borče


Chytrýmu napověz... a když nerozeznáš ironii...

1 reakcí na tento příspěvek Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 06:59 | Nahoru | #144
Prostě brutalita. U auta třeba platí, aby jsi poznal nárůst výkonu, potřebuješ cca +20%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 07:20 | Nahoru | #145

gugo píše: Nechapu proc se nepouziva alespon u vybavy vozidla prohlaseni o shode. U elektro spotrebicu to funguje a takze u vozidel by to melo fungovat taky ne ? Ale to by asi bylo moc jednoduche.



Myslíš i ty elektro spotřebiče dovážené z Číny ?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 07:22 | Nahoru | #146

Krovak píše: Až mi ukážeš graf z brzdy před a po, budeme se bavit. Co se týká sanitky, ty se odvažuješ tady vůbec napsat, že tě předjela sanitka? Mrdale
No vidíš, já najezdil bez helmy mraky km a pořád žiju. Samozřejmě tomu musíš přizpůsobit jízdu, ale rozhodně na to nepotřebuju nakázání nějakýho debila z ouřadu.



Ráž to taky tvrdil a teď má z mozku magi kostku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 08:12 | Nahoru | #147

PEPAFJR píše: Myslíš i ty elektro spotřebiče dovážené z Číny ?



tak nekdo na ne vyda prohlaseni o shode a pak za to ruci. Jeho problem ne ?

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 09:27 | Nahoru | #148

gugo píše: tak nekdo na ne vyda prohlaseni o shode a pak za to ruci. Jeho problem ne ?



No právě akorát když to chceš řešit, tak zjistíš,že se vlastně nemáš s kým bavit, neb ty firmy co vydávají to prohlášení o shodě v podstatě neexistují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 09:27 | Nahoru | #149
..Roko..> to ale neni porovnani origi vs atrapovič.
Graf je chybne pojmenovan, ma vyt stock vs. Atrapovič+new FI

(reakce na) Možná malá šance něco změnit

17.5.2016 v 09:43 | Nahoru | #150

Jurawood píše: ..Roko..> to ale neni porovnani origi vs atrapovič.
Graf je chybne pojmenovan, ma vyt stock vs. Atrapovič+new FI



hlavní je přece ten brutální gain 2HP + 1Nm ,když ty akrapy stojej skoro 30K ,těch pár kaček za PWC a odbrždění už se nepočítají, proto se neuvádějí
Jakpak je na tom asi Leo Vince ehmm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist