1 reakcí na tento příspěvek Materiál rámu GSX-R 1000 K4
Myslim ze problem je v tom ze celej podsedlak je eloxovanej, tzn aby to slo svarit, musis to misto peclive obrousit...
Sonicek : odlitek samo svarit jde, vzdyt vsechny ramy suzuki jsou svarence z odlitku a valcovanejch/tazenejch profilu .. Ja mam na TL varenej ram i kyvku ... Normalne "mekkym" dratem kterym varej v reklamce hlinikovy svetelny reklamy...
Naposledy editováno 29.04.2016 07:44:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4
to co popisuješ zní jako nesmysl,jestli ten materiál jde svařovat je vidět už po zapálení oblouku-jak se to taví,jestli to pění,prská a pod.
přídavný drát je až to další...,kdy jistě má vliv na pevnost a kvalitu svaru,ale né až tak zásadní na to,jak to jde svařovat...
nechci z něho dělat blbce,ale nechce se mi věřit,že by K4 byla z až tak nezvyklého materiálu.
Sonicek píše: assassin> Je rozdíl v tom, že když si to budeš svařovat doma, tak nikdy nemáš jistotu, že je to dobře provařeny. Ve fabrice pokud se vaří samotnej rám, tak přídavnej materiál je stejnej jako zákadní na 100%. Nevím jak to ve skutečnosti je, ale podle mě jde každej rám pod rentgen, případně ultazvuk. A taky nemalou roli hraje to, že se do rámu poustí taky ochraná atmosféra, pro provaření kořene a je udělaný postup svařování (WPS) v tomto postupu je uvedeno jak se to má vařit a s jakými parametry . Tohle doma zavaříš, na tom nic extra není, ale o pevnosti a mechanických vlastnostech můžeš jenom spekulovat.
no jen moje kyvka odpadla ve svaru, bez jakekoliv deformace, bylo to slepeny jak vlastovci hnizdo, rozhodne nebyl ten svar ani provarenej ani rentgenovanej...
ty motorky jsou levny vyrobky, krap za 200-300tis, tam nic takovyho jak pises neprobiha, neni to letadlo...
ram mi zase praskl kvuli bublinam v odlitku, v miste kde prasknul byla stena asi 3mm - jinde kolem 7mm - v prvnim roce kdy se TL vyrabely meli nejakej technologickej problem v liti a ty ramy praskaji pomerne casto - dalsi dukaz o tom ze to nikdo nerentgenuje....
Jinak děkuju všem za rady, zatím to nějak posmrkaný je a časem se uvidí. Přidávám pro představu pár fotek, už jsem to teda zase nastrojil zpátky do kapot, ale vidět to je.
Jedna strana ještě docela dobrá
a ta druhá teda nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek Materiál rámu GSX-R 1000 K4
nic ve zlém,ale hliník je na čistotu velmi citlivý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4
Takže jaký je podle vás result, kdybych tomu dal ještě jednu šanci? Pořádně obrousit, nesrat se s tím a pořádně prohřát?
A neber to zle. Nejhorší je když ti někdo čumí pod ruce a ještě kybicuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4
Sonicek píše: Dolph-cz> jj vím, já jsem to uvedl jen jako příklad. Ale CO na hliník by bylo asi lepší v tomto případě než Tig. Taky hlavně rychlejší, tady bych měl asi strach, že tím profilem projdu durch, než si to prohřeji na Tiga, nevím jaká je tam síla materiálu.
CO svářečka na hliník není právě běžná věc a kvalitě svaru se nemá smysl bavit.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35937 | Dnes v 07:57 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |