globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Materiál rámu GSX-R 1000 K4
28.4.2016 v 17:39
Dneska jsem potřeboval něco vyšívat na podsedláku u GSX-R 1000 K4 a protože mám vedle v baráku mimořádně šikovného svářeče s TIGem, myslel jsem si, že to bude brnkačka. A ono ne. Protože nevím přesně co to je za slitinu (a Google mlčí), vyzkoušely se na vzorku matroše všechny dráty co měl k dispozici, ale žádný se nebyl ochotný spojit, jen to různě kapalo nebo se lepilo a nic z toho. Kdo s tím máte nějakou zkušenost, nevíte, co přesně je to za slitinu? Bude to něco 7XX, ale co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4

29.4.2016 v 07:57 | Nahoru | #1
assassin> Je rozdíl v tom, že když si to budeš svařovat doma, tak nikdy nemáš jistotu, že je to dobře provařeny. Ve fabrice pokud se vaří samotnej rám, tak přídavnej materiál je stejnej jako zákadní na 100%. Nevím jak to ve skutečnosti je, ale podle mě jde každej rám pod rentgen, případně ultazvuk. A taky nemalou roli hraje to, že se do rámu poustí taky ochraná atmosféra, pro provaření kořene a je udělaný postup svařování (WPS) v tomto postupu je uvedeno jak se to má vařit a s jakými parametry . Tohle doma zavaříš, na tom nic extra není, ale o pevnosti a mechanických vlastnostech můžeš jenom spekulovat.

(reakce na) Materiál rámu GSX-R 1000 K4

29.4.2016 v 11:24 | Nahoru | #2

Sonicek píše: assassin> Je rozdíl v tom, že když si to budeš svařovat doma, tak nikdy nemáš jistotu, že je to dobře provařeny. Ve fabrice pokud se vaří samotnej rám, tak přídavnej materiál je stejnej jako zákadní na 100%. Nevím jak to ve skutečnosti je, ale podle mě jde každej rám pod rentgen, případně ultazvuk. A taky nemalou roli hraje to, že se do rámu poustí taky ochraná atmosféra, pro provaření kořene a je udělaný postup svařování (WPS) v tomto postupu je uvedeno jak se to má vařit a s jakými parametry . Tohle doma zavaříš, na tom nic extra není, ale o pevnosti a mechanických vlastnostech můžeš jenom spekulovat.



no jen moje kyvka odpadla ve svaru, bez jakekoliv deformace, bylo to slepeny jak vlastovci hnizdo, rozhodne nebyl ten svar ani provarenej ani rentgenovanej...
ty motorky jsou levny vyrobky, krap za 200-300tis, tam nic takovyho jak pises neprobiha, neni to letadlo...

ram mi zase praskl kvuli bublinam v odlitku, v miste kde prasknul byla stena asi 3mm - jinde kolem 7mm - v prvnim roce kdy se TL vyrabely meli nejakej technologickej problem v liti a ty ramy praskaji pomerne casto - dalsi dukaz o tom ze to nikdo nerentgenuje....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35935 Včera v 15:50 radi5
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist