Kvůli novele zákona z roku 2013 už se u nás 50ccm skoro neprodávají, tam nebude tak lehké to sehnat, takže nezbývá než prolézt inzeráty. Pokud máš rozum, vůbec neřeš vzhled, fakt není tolik z čeho vybírat a řeš jen technický stav, ideálně vezmi někoho k sobě, kdo se v tom vyzná.
Výhoda je, že ta motorka neztratí moc na ceně a až budeš za rok měnit za 125ccm, celkem slušně jí prodáš, jen ty dva řidičáky se prodraží.
Na 50ccm skútru do Italie k moři - video na vimeo.com
Na značkový skútry samozřejmě taky seženeš tunning, ale stojí řádově víc. Příklad: máme doma 125cc skútra od Yuki a Yamahu Vity. Na jukáče koupíš válec 160cc v rozmezí 900 (obyč litina) -3 500 (hliníkový žebra, keramickej povrch, kovanej píst). Na Vity (která je mimochodem vyráběná v čínský továrně Zhou-Zhou :D ) si tak můžeš koupit válec 160cc, ale vyklopíš 17 litrů....
1 reakcí na tento příspěvek Je mi 15 a chtěl bych skůtra 50 ccm.
Stejně tak bych se vyhnul "vytuněným" kouskům, ono to jede nesrovnatelně lépe, ale stejně tak ta jízda způsobuje mnohem vyšší opotřebení. Ideálně nějakou zánovní hondu, se kterou jezdil děda na nákup a teď jí prodává, protože už může mít dvácu ;) .
ideální místo na sbírání informací: Skútrfórum