pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na podzim jsem tu resil strileni za studena do sani u navigatora. Assasin mi poradil vymenit vzduchovy filtr - diky,trochu to pomohlo, ale ne uplne.
Vec se ma tak, ze po nastartocani kolisaji otacky cca mezi 1200 a 1400. Necham stroj nahrat cca na 60°C a vyjedu. Pokud mam vytoceno nad 4000 a vys, tak bez problemu, ale pri nizsich otackach strili do sani a jakoby vynechava. Jak se teplota napodruhe dostane pres 80°C ( ohreje se i voda v druhem okruhu), tak problem prestane. Stacilo by mi doporucit servis, kde by to dokazali opravit. V MTT Brno nevedeli co s tim.
dik moc za rady
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 27.04.2016 20:59:11
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
JiriD píše: zdar borci,
na podzim jsem tu resil strileni za studena do sani u navigatora. Assasin mi poradil vymenit vzduchovy filtr - diky,trochu to pomohlo, ale ne uplne.
Vec se ma tak, ze po nastartocani kolisaji otacky cca mezi 1200 a 1400. Necham stroj nahrat cca na 60°C a vyjedu. Pokud mam vytoceno nad 4000 a vys, tak bez problemu, ale pri nizsich otackach strili do sani a jakoby vynechava. Jak se teplota napodruhe dostane pres 80°C ( ohreje se i voda v druhem okruhu), tak problem prestane. Stacilo by mi doporucit servis, kde by to dokazali opravit. V MTT Brno nevedeli co s tim.
dik moc za rady
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Zkus někoho kdo umí podtlak, na RSV motoru je na každém válci jiná hodnota a když to dělá někdo kdo to neví tak je seřídí nastejno a to je špatně...
RSV, Tuono, Falco se seřizuje zadní válec jinak. Ale třeba Futura Caponord. Tam se seřizují oba stejně
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Stev: jsem to zakecal - ono je v manualu dfference 20mmhg - ja si driv myslel, ze to znamena, ze tam mas nastavit rozdil - ale prijde mi to jako blbost a spis bych rekl, ze to tam maji jako dovolenou odchylku....jen to maj trosku nestastne napsany.
ten můj manuál to má taky, ale napsaný je to určitě tak že to není povolená odchylka. Na druhou stranu neal mi říkal, že v několika manuálech na japonce už viděl že do 20ti se to dá považovat za seštelovaný.
http://www.dtec.net....20Design%20Guide.htm
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Nerozumim tomu, tak se ptam.
Jiří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
JiriD píše: diky za napady.Ale nepochopil jsem, co po nich vlastne chtit. Seridit karburatory? Nebudou na me koukat jak na jelimana s tim, ze mam strikacku?
Nerozumim tomu, tak se ptam.
Jiří
Tak jim řekni, že chceš seřídit podtlaky.