1 reakcí na tento příspěvek Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
Predpokladam ze to bude mit kontrolu napnuti rozvodaku stejnou jako TA, pod ventilovym vikem vylejza kus napinaku, ktery zmeris a podle manualu zjistis jakej je stav.
Nevim jake to chrceni je ? Ale nemuze to delat sekundarni retez ? kdyz pises pri vyjezdu ?
2 reakcí na tento příspěvek Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
Ne že bych neuměl jezdit, není to moje první motorka, ale myslel jsem si, že těch našich 150kg (já+mamka), ten motor zvládne. No asi to tak není, a to co se ozývá jsou asi vačky co mlátěj do ventilů - aspoň si to myslím. Čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
Ne že bych neuměl jezdit, není to moje první motorka, ale myslel jsem si, že těch našich 150kg (já+mamka), ten motor zvládne. No asi to tak není, a to co se ozývá jsou asi vačky co mlátěj do ventilů - aspoň si to myslím. Čaujaho>
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
Zdraví jaho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
kde ti zabírá spojka. Mám správně nastavenou vůli na páčce a zabírá až na konci. Ale neprokluzuje. V servisu se jim do toho moc nechce a strašej cenou okolo 20 tisíc. Tak se budu ještě pídit a dám vědět. Zdraví jaho.
P.S. Zdravím svoje rodné město.
Naposledy editováno 05.12.2014 15:12:26
Naposledy editováno 05.05.2016 09:14:54
1 reakcí na tento příspěvek Nepříjemný hrčivý zvuk motoru při rychlé akcelerac
tak mám dvě zprávy.
1) problém vyřešen, 2) levné to není.
ad1)
Podezření na spojku (jak jsem psal výše) se potvrdilo. Bohužel to nespraví jen lamely a pružiny. Hluk vznikal díky vůli v nýtovaném spojení ozubeného kola a spojkového koše. Na něm byly patrné známky opotřebení. Spojka mi neprokluzovala, zabírala ale až na konci. Výměnou lamel a pružin (ty staré byly vymačkané cca o 1,5 - 2 mm) zabírá zase pěkně od začátku. Ještě jsem vyměnil Motul 5100 za 7100. Možná i díky tomu zmizelo (zatím?) slepování lamel a následný ráz při zařatení 1. stupně.
ad2)
Lamely a pružiny asi není třeba dávat originál. U spojkového koše jsem ale volil nový originální díl. Takže celá sranda 18 568.- Kč včetně práce.
P.S. Nevím, jestli vaše problémy mají stenou příčinu. Investice to není nejmenší, ale jistě se vyplatí. S dražším olejem má motor kultivovanější chod a řekl bych i trochu hluší zvuk.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | spajda5158 | 3 | 15.9.2023 v 20:54 Rooks |
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | p.benne | 0 | 15.8.2023 v 12:25 p.benne |
sedlo spolujezdce Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | kukal | 11 | 2.6.2023 v 05:59 kukal |