2 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
Ale dozvěděl jsem se spoustu věcí. Hliníkové kufry jsou jen adventure moda a že neexistuje hliníkáč co vydrží víc něž nějakej papundekl od Hondy. Přeci se člověk někdy zasměje.
Co takhle že hlinikáči máš oka kam můžeš cokoli přikurtovat, můžeš mít oddělávací víka, jsou hranaté takže se tam efektivně naskládáš spoustu věcí..atd
A ta největší, mají vrchní plnění . Otvírání doboku kdy se ti polovina věcí vysype na parkoviště je dost otravný.
Geoffrey: Proto jsem psal potencionálně velkou škodu. Totiž často nepadáš na naprosto volné ploše. Umím si představit nějaký "hrb", který by rozlámal to krásné zrcátko v kapotáži.
Naposledy editováno 16.04.2016 16:51:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
Jo a ty oka se dají přidělat na každý kufr...
Naposledy editováno 16.04.2016 22:37:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
Ale nic to nemění na tom vrchním plnění. Já teda věci do bočních kufrů dávám v igeliťácích, nebo taškách tak nějak pohromadě. Rozhodně nevezmu komínek spoďárů a nevložím jej do kufru. I proto nechápu to vysypávání při otevření bočního kufru na motorce.
Naposledy editováno 17.04.2016 12:23:24
Půlený plasťák nemůžeš napěchovat, protože jinak většinou nedoléhá šev a teče do něj, tak se vozí hodně vzduchu. Při otvírání se musí pokaždé sundávat a jelikož je jich většina dělených zhruba v půlce, i tak vypadne po otevření spousta věcí na cestu. Nesporná výhoda je odnímatelnost, což se ovšem použitím horního plnění nevylučuje.
Horní plnění má malou plochu těsnění, tak pravděpodobnost zatečení je minimální. Při stejné litráži se do nich vleze více díky možné kompresi a při rozumném rozvrstvení nepotřebných věcí na spodek nevadí ani menší přístupnost všech věcí naráz. Další výhodou konstrukce uzavřené krabice je pevnost, která při pádu odolá mnohem více, než dvě půlky. Nevýhoda neodnimatelnosti nemusí být až tak veliká. Spím jen pod stanem s motorkou vedle, tak nepotřebuji nic sundávat, hoteloví nocležníci naopak odnímatelnost ocení. Montáž celého nosiče i s kuframa je pro mne otázkou 5 minut, tak jej dávám jen 2x do roka na nějaký trip, jinak jezdím bez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
A jak psal fidlimidli, do hliníku se vejde víc při menší šířce motorky. Já například mám kufry na TA jen o 2cm širší než řidítka. Mít plastový jako mám TOP byl bych o 15cm širší.
Naposledy editováno 17.04.2016 13:06:57
1 reakcí na tento příspěvek Vybírám cestovní enduro
Zdravím lukee 159
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybírám cestovní enduro
A pokud bych se měl vyjádřit k motorce:
Pro 99% lidí znamená cestování vyrazit jednou za rok na pár dní k moři, nebo do hor a zbytek sezony se cmrndají okolo komína v ČR. Z toho vycházím. Proto mi příjde 300kg auto na dvou kolech nevhodné. Bude to dobrá volba pro lidi křižující Evropu asfaltem od hotelu k hotelu s velkým km nájezdem, ale pro člověka, který spí třeba na divoko pod stanem a potřebuje za vhodným místem ujet kousek i mimo asfalt už to bude nepříjemné. Dále je potřeba brát v úvahu, že spousta krásných byť lehce jetelných šotolinových cest, kterých je třeba na Balkáně spousta bude silničním parníkům zapovězena.
Záleží tedy na pisateli, zda hodlá převážně brázdit silnice dlouhými štrekami s velkým denním nájezdem na pohodlném GTR, RT atp. chráněn před nepřízni počasí za cenu jednoúčelovosti, nebo bude převážně jezdit kolem komína s o 60-70kg lehčí, univerzální motorkou typu cestovního endura a jednou za rok někam vyrazí. Co si budeme povídat, stejně jsou stavěna především na silnici a v pohodlí zase tak výrazný rozdíl není.
Je tedy zbytečné dohadovat se, zda GTR, nebo Strom. Logicky by každý měl zvolit motorku podle toho, který jízdní režim bude převažovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |