pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: FiZzeR> takže kdyz už jsem ted jel podél vody tak to bude slušný kladivo na motorkáře
jj, od Davle do Štěchovic 190km/h s prasklým domečkem turba jak prd, asi nejeden motocyglista zapláče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 11.04.2016 19:57:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: FiZzeR> přesně, za cedulí konec Davle šlapneš na plyn a v půlce tý cca 400-500m rovinky už 190km/h, fakt jak na mašině
Nemůžu soudit, já mívám 190 už pod mostem
Naposledy editováno 11.04.2016 21:12:51
dewwil píše: FiZzeR> přesně, za cedulí konec Davle šlapneš na plyn a v půlce tý cca 400-500m rovinky už 190km/h, fakt jak na mašině
jako po 200m, to zrychlí o 140km/h, kolik to má koní, 600? A na mašině tam teda jezdíš na nějaké vydechlé hujde ne?
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jinak z nuly na 190 samo zadny takovy auto nezrychluje srovnatelne s motorkou, ale ono se malokde jede uplne od nuly... a kdyz vyjedes ze stejny zatacky 80-100-120 ... tak uz pak ten rozdil neni propastnej, krom toho, ze to auto bude mit na vyjezdi ze zatacky rychlost vyssi (pokud ridic motorky neprekracuje toho v aute o nekolik radu)
sam muzu srovnat casy na svych oblibenych trasach motorka vs auto (TL vs E36) a kdyz bylo prazdno je to 50:50 ....
Naposledy editováno 11.04.2016 21:36:45
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: ja teda takhle rychle jezdim jen na nemecky dalnici.... obzvlast tady na foru :) (asi uz bych nemel cist ty creckovo blaboly, zacinam byt paranoidni :) )
jinak z nuly na 190 samo zadny takovy auto nezrychluje srovnatelne s motorkou, ale ono se malokde jede uplne od nuly... a kdyz vyjedes ze stejny zatacky 80-100-120 ... tak uz pak ten rozdil neni propastnej, krom toho, ze to auto bude mit na vyjezdi ze zatacky rychlost vyssi (pokud ridic motorky neprekracuje toho v aute o nekolik radu)
sam muzu srovnat casy na svych oblibenych trasach motorka vs auto (TL vs E36) a kdyz bylo prazdno je to 50:50 ....
vloni když jsem neměl zase žádnou pojízdnou motorku , tak kámoš s mým STi a další kámoš kámoše na amannovi jsme jeli (teda voni jeli ) slapy nahoru a dolů a ač si myslím že jsem dobrej pacient, tak to bylo v podstatě vyrovnaný. Naproti tomu když jsme jeli Tisem, kterej měl ten kamarád opravdu hodně najetej, jelikož tam má chalupu a je schopnej tam strávit celý odpoledne, tak tam jsem mu ujel o parník, jelikož to je utažený.
Je to hodně o podmínkách, stavu trati. Ale že by seriová supra, nevím přesne co v tom máte. Jestli to není přestavovaná JDM RHD, tak to bude 3.0L single turbo s 230 Hp, jela v přímce líp jak jakákoliv sportovnější motorka, je chujovina. Moje čtyřkolový zašpérovaný Sti s krátkou skříní,který má o půl tuny míň a o 70 k víc nemá šanci.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: nj, ale to má 650hp . auto s 230hp navíc tak těžké, nemůže jet do 250 rychleji
no 0-250 ne... ale mezi 200-250 uz to nemusi byt tak jiste. zalezi s cim se srovnava, ale treba me TL pres 220 uz moc nejede a 220-240 uz nebude daleko od sportaku z 90tejch let co maj kolem 250ti koni...
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 12.04.2016 09:56:55
assassin píše: no 0-250 ne... ale mezi 200-250 uz to nemusi byt tak jiste. zalezi s cim se srovnava, ale treba me TL pres 220 uz moc nejede a 220-240 uz nebude daleko od sportaku z 90tejch let co maj kolem 250ti koni...
Šak jo, řeč bylo o 190
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Hlavně to auto má ve vysoké rychlosti lepší aerodynamiku
ono i v nizke, jen to neni tak znat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: ono i v nizke, jen to neni tak znat
No dobře .... hlavně že si rozumíme. Myslel jsem vliv aerodynamiky
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Milosek.m píše: Tak samo ze na pevnej start me vyklepne kdejaka lepší sestka,ale na pruzny zrychlení a grip v zatackach nedá tak 80% střelců cestou na slapy
no pevnej start by mělo mít dobré auto (4 kolka nebo lehká zadokolka) právě taky lepší, na pár metrů... motorka se při rozjezdu zvedá na zadní, nejlepší je podle mě právě na to pružné zrychlení mezi 50-200km/h, no ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: no pevnej start by mělo mít dobré auto (4 kolka nebo lehká zadokolka) právě taky lepší, na pár metrů... motorka se při rozjezdu zvedá na zadní, nejlepší je podle mě právě na to pružné zrychlení mezi 50-200km/h, no ne?
z nuly jsem jeste nepotkal auto co by se chytalo, sice se motorka zveda, ale porad je to vyhove jina liga... cim vejs tim motorka vic ztraci...