pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jinak z nuly na 190 samo zadny takovy auto nezrychluje srovnatelne s motorkou, ale ono se malokde jede uplne od nuly... a kdyz vyjedes ze stejny zatacky 80-100-120 ... tak uz pak ten rozdil neni propastnej, krom toho, ze to auto bude mit na vyjezdi ze zatacky rychlost vyssi (pokud ridic motorky neprekracuje toho v aute o nekolik radu)
sam muzu srovnat casy na svych oblibenych trasach motorka vs auto (TL vs E36) a kdyz bylo prazdno je to 50:50 ....
Naposledy editováno 11.04.2016 21:36:45
assassin píše: ja teda takhle rychle jezdim jen na nemecky dalnici.... obzvlast tady na foru :) (asi uz bych nemel cist ty creckovo blaboly, zacinam byt paranoidni :) )
jinak z nuly na 190 samo zadny takovy auto nezrychluje srovnatelne s motorkou, ale ono se malokde jede uplne od nuly... a kdyz vyjedes ze stejny zatacky 80-100-120 ... tak uz pak ten rozdil neni propastnej, krom toho, ze to auto bude mit na vyjezdi ze zatacky rychlost vyssi (pokud ridic motorky neprekracuje toho v aute o nekolik radu)
sam muzu srovnat casy na svych oblibenych trasach motorka vs auto (TL vs E36) a kdyz bylo prazdno je to 50:50 ....
vloni když jsem neměl zase žádnou pojízdnou motorku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Je to hodně o podmínkách, stavu trati. Ale že by seriová supra, nevím přesne co v tom máte. Jestli to není přestavovaná JDM RHD, tak to bude 3.0L single turbo s 230 Hp, jela v přímce líp jak jakákoliv sportovnější motorka, je chujovina. Moje čtyřkolový zašpérovaný Sti s krátkou skříní,který má o půl tuny míň a o 70 k víc nemá šanci.