Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
burak píše: Ozzy_> A co od toho vlastně očekáváš? myslíš si, že ti to dá něco víc než šestka?
Ze si snaz, a s mensim rizikem a nakladama zaziju spravny dovednosti. Lip naucim odhadovat rychlost naletu do zatacky. S mensi zatezi gum. Driv pridavat plyn na vyjezdu. Rychlejs a presneji preklapet motorku. Lip vyuzivat sirku trati a obrubniky .....
To co se ucej prave ty 13-17 lety kluci a co ja se bohuzel v jejich veku ucit nemohl a ted mi to chybi.
Proste na slabsi a lehci motorce clovek se zabranama, jako jsem ja snaz a rychleji zkusi veci co se mu zdaj "nemozny". Presne jako to ted zazivam v terenu, co bych se uz se 120 kilo vazici vysokou motorkou neodvazil nikdy zkusit, protoze "kdyz bych tam nahodou zustal, tak to tam odtud nedostanu", to s trialem proste zkusim .... ten proces uceni jde o hodne snaz.
To od toho cekam.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...
A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
To se pleteš, to 2takt tříkilo lítá v EXC jako ďas a údržba toho motoru je jednodušší než 4takt a i levnější. Pístní sada stojí 3500, motor je jednoduchej, lehkej.
Ta motorka by mohla vážit o pár kil míň a výkon kolem 50 koníků série!!!
sifondva píše: Ozzy: ví se jakej je předběžnej zájem o tuhle třídu tříkil ? Mě by to lákalo z podobných důvodů jak tebe...ikdyž silná motorka je úžasná a svým způsobem by mi to chybělo. Vím, že v americe je tahle kategorie docela oblíbená a jezdí se tam plno různých "klubových" šampionátů.
Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...
A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.
TEORIE: KTM je 371 jednoval, kawasaki 299 dvouval, yamaha 321 dvouval. Takze motorove "jedno a totez, vykony v serii podobny, a moc vic z toho vydolovat nepujde. Honda je "ten ctvrtej vzadu, ale treba to jeste prehodnoti". KTM si nemyslim ze bude mit navic motorove, spis bych rekl ze podvozkove (verze cup). Ale uprimne proto ji chci, seru na to mit o kone vic nebo min, ale chci poradnej podvozek.
Jaky bude zajem tady nevim. Protoze 95 procent hobby jezdcu si radeji koupi olitanou setsku za pade, nez novy trikilo za 150+. Ale uvidime. Ja to pojal tak ze sestku si na endurance necham, a trikilo budu mit hlavne na trening. Uz jsem se dostal k nabidce rok jetejch RCcek, na cenu novy jeste cekam.
TEORIE2: S motorem .. vzhledem k tomu ze je uplne normalni seriovej silnicni, navic v CUP verzi o 5 koni udusenej (serie 43 koni, CUP verze 38), tak jsem bytostne presvedcenej ze to klidne odjede 3 sezony jen s pravidelnou vymenou oleje. Ale treba sem naivni. Rozhodne nevim o tom ze by se sahalo na motory za sezonu v ADAC cupu. Uvidime, jak rekl slepej. Na sestce potrebuju 2 predni gumy a cca 4-5 zadku za sezonu, verim ze na tomhle pujde ject jeden predek a 2 zadky celou sezonu, prijemny.
Takze si myslim, ze nejvetsi naklady budou opet na pady, ale to uz k tomu tak nejak patri no. Co jsem videl RCcka po nekolika padech, tak mam pocit ze jsou celkem odolny.
Uvidime. Ja jsem cim dal vic rozhodnutej do ni jit.
Uz vim i nejaky casy kolik na tom jedou mladosi na okruzich co znam ;-D
2:36 Brno
2:02 Lausitz
1:48 Sachsenring
Jsem zvedav jak moc dostanu na drzku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
doucha píše: [quote=Ozzy_]Kdyby to melo vyhoneny dvoutaktni trikilo, stoji to 2-3 nasobek, nic to nevydrzi, atd. Ja potrebuju neco na uceni, co bude blbuvzdorny a vydrzi to, a nebude to jen nekonecna kasicka na prachy.
To se pleteš, to 2takt tříkilo lítá v EXC jako ďas a údržba toho motoru je jednodušší než 4takt a i levnější. Pístní sada stojí 3500, motor je jednoduchej, lehkej.
Ta motorka by mohla vážit o pár kil míň a výkon kolem 50 koníků série!!!
Nechci se hadat. R6ka lita 4tou sezonu, najetejch 22 tisi OKRUHOVEJCH kilometru a na motor se krome vymeny oleje nesahlo. Az uvidim dvoutakt, kterej todle da, a to jakkoli seriovej ... uznam ze mas pravdu. Do ty doby sice chapu, ze 2takt se servisuje snaz a levneji, ale ja ctyrtakt neservisuju no.
E: jinak, repas motoru po sezóně doporučují i přímo na stránkách ADACu, takže jsem to docela trefil. Ale jsem ochotný věřit, že zvládne víc...je to holt takovej malej vibrátorek co furt pojede pod plným a v plných
Naposledy editováno 13.01.2016 11:33:21
Ozzy_ píše: Nechci se hadat. R6ka lita 4tou sezonu, najetejch 22 tisi OKRUHOVEJCH kilometru a na motor se krome vymeny oleje nesahlo. Az uvidim dvoutakt, kterej todle da, a to jakkoli seriovej ... uznam ze mas pravdu. Do ty doby sice chapu, ze 2takt se servisuje snaz a levneji, ale ja ctyrtakt neservisuju no.
Jasně, nedá se srovnávat životnost 4válcový 4T šestky s 1válcovým 2T.Porovnával jsem servis jednoválce 4T s 2T. Hele v pohodě... Hlavně abys ty byl spokojenej a aby vás bylo víc takových nadšenců.
Ono pohybovat se v trénincích u agentur v pomalejší skupině mezi litrama nebude úplně jednoduchý...
Naposledy editováno 13.01.2016 14:32:16
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jde mi o to, že na Panigale je tato jednotka nesmyslně uchycená na světlometu. Při přestavbě na okruh jde světlo pryč a musím vymyslet držák, který jí bude držet ve stejné poloze jako na tom světle. Potřebuji vědět, ,jestli se po této montáži musí jednotka nějak kalibrovat, popř. jak moc velký vliv bude mít nepatrná odchylka /v desetinách mm/
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dulezity je mit senzor vodorovne a tak nejak v podobnem miste.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
doucha píše: Zdar závodníci, nemáte někdo zkušenost s umístěním inerciální měřicí jednotky /IMU/ ? (gyroskopický snímač)
Jde mi o to, že na Panigale je tato jednotka nesmyslně uchycená na světlometu. Při přestavbě na okruh jde světlo pryč a musím vymyslet držák, který jí bude držet ve stejné poloze jako na tom světle. Potřebuji vědět, ,jestli se po této montáži musí jednotka nějak kalibrovat, popř. jak moc velký vliv bude mít nepatrná odchylka /v desetinách mm/
Nechtěl bys nás trochu navnadit fotkama z přestavby Tvojí nové rakety?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Taz-007 píše: BlackSabbath> změř si stupačku a nech si to vyřezat z 2ky duralu
Už to mám. A originál!
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
neválí se někomu doma radiální brzdová pumpa 19 (Accossato, Brembo)? Díky Michal
mike.46 píše: Ahoj závodníci,
neválí se někomu doma radiální brzdová pumpa 19 (Accossato, Brembo)? Díky Michal
tady a i s hadicema...za super prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
mam na prodej novou brembo rcs 17
http://www.motorkari...a-yzf-r1-976356.html
Díky
Naposledy editováno 22.05.2016 20:06:15
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Dnes v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |