Když jí dávám zabrat a letím s ní chvíli na vysoké otáčky (10 000-12 000) a pak vezmu za spojku kvůli meziplynu, nereaguje na plyn a otáčky spadnou, jako by se v tu chvíli držel motor jen setrvačností.
Po chvilce je to zas OK.
To samé, když zastavím po svižnější jízdě, volnoběžné otáčky spadnou třeba o 500ot.
Vidím to na nedostatek benzínu při zátěži.
Může tuto druhou závadu-nereagování na plyn způsobovat také jen špatné nastavení karburátorů?
Takze si nejsem jist co vlastne resime, ale prijde me to jako opozdena reakce na plyn. Pokud vemes za heft a mas tam treba 1-2 sek pauzu a pak se to rozjede tak bych prvne kouknul na membrany/soupatka jesli nejsou deravy nbo pridreny.
1 reakcí na tento příspěvek Po záteži nereaguje na plyn
2) nechápu proč meziplyn v takovejch otáčkách, na podřazení je to moc a při řazení nahoru snad nepotřebuješ meziplyn. Něco podobnýho mi dělaly velký trysky, při rychlejší jízdě se to lehce přechlastávalo a pak po zpomalení se to chvíli dusilo než se srovnala směs.
3) tenhle motor má tak půl vteřiny zpoždění při ostřejší jízdě, je to hold jenom karbec
PS. Při svižnější jízdě na týhle mašině se neser se spojkou. jen řadíš zbytečně dlouho. I podřazovat se dá bez ní do tej trojky to jde samo, pak to chce trošku cviku.
Karbecy teď budu řešit, aby tohle zmizelo.
A ne, meziplyn nedávám, to byl jen příklad, abyste si udělali představu o chování.
K tomu chování:
Ve vysokých otáčkách vezmu za spojku a na plyn nezereaguje, což se ale stává málokdy, málokdy mě situace donutí to udělat.
Víc mě štve, že padá volnoběh po jízdě.
Situace: jedu úplně normálně, držím jí kolem 9ti tisíc otáček, motorka za plynem jde, vše OK, ale jakmile chci zastavit, hodím tam neutrál a dojíždím nebo dojíždím na spojku, volnoběh se propadne z nastavených 1600 až na 1100 otáček a zní, jako by měla každou chvíli chcípnout.
A mě by zajímalo, jestli je možné, že to má spojitost s těmi rozladěnými karburátory.
EDIT:
Karbecy jsou právěže rozladěné, to budu teď někdy řešit, takže vysoký volnoběh pomiňme.
Plyn vůli nemá, seřizoval jsem ho.
A opožděná reakce na plyn by to i být mohla, to jsem nezkoumal, ale pořád by tu zůstávala otázka toho klesnutí volnoběhu po dojetí.
Naposledy editováno 04.04.2016 17:08:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 2 | 11.5.2024 v 20:01 combust |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |