2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení
OnluCBR píše: Nemám možnost proměřit, ale jelikož to vyšťavilo celou baterku tak to dobíjet nebude. Potom už slábla i svítivost té kontrolky. Po čem jít, regulátor ?
Já jen proč jsi potom měnil kladívko a kondík? závadu bych opravdu začal hledat spíš u toho regulátoru, ale bez voltmetru se těžko někam hneš, to je jako chtít rozdělávat motor a nemít na to šroubovák, no prostě to radši někomu dej kdo na to má vercajk.
Naposledy editováno 27.03.2016 21:03:19
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení
Keď som jazdil na Jawkách a ČZ, hromadili sa mi doma nefunkčné tieto súčiastky z okruhu dobíjania:
-regulátory
-statory
-rotory
Zoradené podľa počtu porúch.
hycomat píše: Pretože kondenzátor nemá s dobíjaním nič, ale naozaj nič spoločné. To si mohol skúsiť aj dofúkať gumy.
Keď som jazdil na Jawkách a ČZ, hromadili sa mi doma nefunkčné tieto súčiastky z okruhu dobíjania:
-regulátory
-statory
-rotory
Zoradené podľa počtu porúch.
No jasně
motorkari.CZ také nemají se slovákama nic společného Kondík trval vyměnit minutu a při té přiležitosti sem gumy také dofoukal
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 - kontrolka dobíjení
panela píše: Chlape ptáš se oklikou a špatně, je jasné že je něco blbě v okruhu dobíjení tak nevím proč zmiňuješ nesmysly s kladivem a jedeš z paky do Prahy přes Blavu. Odpovím ti taky blbě, dej tam Vape a nebudeš řešit kondíky, regulátor ani baterku a budeš jenom jezdit.
Vape je dobrý ale čtyrku nebo kolik stojí za něj nedám, taky to tenkrát celou dobu chodilo na poctivý kladívko. S tím kladívkem a kondíkem sem se jen zmínil co vim že sem tam dával nový tak dejme tomu že to stim nemá nic společnýho v pohodě
S kladivama zas takový problémy nejsou, to se zase dělá velbloud z komára, je nutno jen splnit několik podmínek 1. klikovka OK (když má vůli v desetinách milimetru, tak to že to jede/nejede je vina toho a ne kladívek) , 2. Slušná kvalita kladívek (dneska se dá koupit dobré i úplný šmejd) 3. občas trochu namazat filc (osvědčilo se mi mazadlo na řetěz, protože se tam udrží dlouho a neodstřikuje) 4. skutečně pořádně to seřídit (kdekdo si myslí že to umí, ale neumí a ten úchylkoměr, kterej je defakto zbytečnej jim s tím nepomůže). Pokud se toto splní, vydrží to fungovat bez problémů velmi dlouho.
Edit: A VAPE - dobrá věc - mám tři stroje a v tom každodenním jej mám, komplet sadu s altecem a za ty prachy to kurva stojí, protože 12V, protože H4 (dělá se i s paticí místo klasiky). Takže najednou v noci vidíme a nesháníme složitě 6V žárovky, můžeme si na motorku přidat libovolné příslušenství a dobíjí to jak temelín... Dal jsem to tam v době, kdy původní zapalování shořelo komplet krom rotoru a vzalo to sebou i baterku... tak teda když už tak už, udělal jsem inovaci a nelituju jediné koruny z těch 5000 co to stálo, přestože jsem s kontaktním zapalováním do té doby neměl problémy jež by stály za řeč.
Naposledy editováno 28.03.2016 20:03:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119637 | Dnes v 05:12 FJRPEPA |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |
Zapojení AVE regulátoru Jawa 250/559 Jawa 250/559 panelka | Gallos | 3 | 30.7.2024 v 10:45 1100Virago |