1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: mně tak připadá,že jste v africe objevili baworáka.sterilní motorka bez výkonu,sice slušně fungující......,ale tohle mnohým uživatelům nestačí.
Objevit baworaka v Africe?
Jako že je předražena s motorem z auta a poruchova?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: Objevit baworaka v Africe?
Jako že je předražena s motorem z auta a poruchova?
měl jsem na mysli jízdní vlastnosti,nebo projev té motorky.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: spoustě motorkám se zavírají řídítka.
a já to taky nesnáším!spoustě redaktorům to evidentně nevadí.
1190 je v tomto naprosto neutrální
Redaktorům nevadí nikdy nic. Oni musí pochválit a udělat reklamu jinak jim výrobce příště nic nepůjčí a nebudou mít o čem psát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Něco už najeto mám, ale když jsem na toho Tigra sednul poprvé, myslel jsem že spadnu v mírné zatáčce v obci kde jsem jel 40km/h, jelo si to kam chtělo a né kam jsem chtěl já. .
Asi je to i o zvyku. Možná při větší střelbě to je pak dobrý, že se snadno zatáčí...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Tech: predsazena osa tu stopu prave zkracuje...
Nedělá se to předsazení spíš z důvodu většího zdvihu, než kvůli geometrii stopy? Ta se stejně spíš nastaví úhlem a předsazením na brýlích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Nedělá se to předsazení spíš z důvodu většího zdvihu, než kvůli geometrii stopy? Ta se stejně spíš nastaví úhlem a předsazením na brýlích.
a to predsazeni zvysi zdvih jak? mozna u motorky bych pochopil, ze treba je to dal od vyfuku, ale stejne se to resi na kolech.
uhel vidlice ma vliv na dalsi veci nez jen stopu...tzn uhel se naladi podle pouziti a pak se offstem stopa dozene tam kde ji chtej... to rozdeleni mezi offset vidlic a brejli bude mit asi nejaky svoje specifika...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: a to predsazeni zvysi zdvih jak?
jo tak u klasický vidlice u USD je to fuk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stráťa píše: Redaktorům nevadí nikdy nic. Oni musí pochválit a udělat reklamu jinak jim výrobce příště nic nepůjčí a nebudou mít o čem psát.
a četl jsi poslední test KTM 1290,1190 a 1050??
tam tu motorku zkritizovali řádně-samozřejmě za hovadiny.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> No to rád slyším. Ono endura na to asi tolik netrpí. Mám za to že to má co dělat se strmým úhlem řízení a krátkou stopou. Pravé enduro má úhel větší a osu předsazenou...
Něco už najeto mám, ale když jsem na toho Tigra sednul poprvé, myslel jsem že spadnu v mírné zatáčce v obci kde jsem jel 40km/h, jelo si to kam chtělo a né kam jsem chtěl já. .
Asi je to i o zvyku. Možná při větší střelbě to je pak dobrý, že se snadno zatáčí...
určitě je to způsebeno geometrií podvozku,to je jasné.
já myslím,že to není dobré ani při střelbě-pořádné motorky to prostě nedělají a je jedno,jesti to je enduro a nebo sport.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: někdo neumí technicky, nevadí ptej se. Kup si novéj stroj a nabastli si tam vše na baterku a potom řekni co ti na to řeknou na garančce. On si koupí stroj za 400tkč a bude si bastlit zásuvku mimo elektriku motorky.
prosim te preastan uz mektat ty svoje nesmysly... samozrejme mu namontuji i v autorizovanem servisu novou zasuvku a se zarukou to nema nic spolecneho.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Něco mi říká že předsazení dole na vidlích a nehoře v brejlích nemusí být to samý. Kvůli zdvihu snad u klasických vidlí... ale motorky co mají USD mají stejně předsazenou osu (i) dole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Eso_Rimmer píše: prosim te preastan uz mektat ty svoje nesmysly... samozrejme mu namontuji i v autorizovanem servisu novou zasuvku a se zarukou to nema nic spolecneho.
Ale má to hodně společnýho se zárukou a nenaváděj lidi aby si ničili záruku. Jakou mu tam namontovali za 1900kč nebo ste věcí za 36tkč nebo za 70tkč i může být za 80(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Dolph-cz> Protože to psal Seikos Kdyby ty KTMky měly o 20kg víc, vylágrovanej řetěz a při přidání plynu táhly do pole, tak to nazve odborně duší a bude chrochtat blahem
jooo přesně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Dolph-cz> Protože to psal Seikos Kdyby ty KTMky měly o 20kg víc, vylágrovanej řetěz a při přidání plynu táhly do pole, tak to nazve odborně duší a bude chrochtat blahem
jo pánové, ono se snadno kritizuje, že? Však vám nikdo nezakazuje napsat své vlastní odborně pojaté články. Redakce Motorkářů bude za materiál určitě vděčná.A až si zažijete kolik práce dá sepsat takhle rozsáhlou recenzi, pak si mlžeme popovídat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
seikos píše: jo pánové, ono se snadno kritizuje, že? Však vám nikdo nezakazuje napsat své vlastní odborně pojaté články. Redakce Motorkářů bude za materiál určitě vděčná.
A až si zažijete kolik práce dá sepsat takhle rozsáhlou recenzi, pak si mlžeme popovídat
hm, ale pokud se kritizovala prace nekoho jineho tak sis zas tolik casu na soudy nedaval coz?
Naposledy editováno 23.03.2016 21:04:40
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
"Got over 3000km on my bike. I got a manual tricolor. No problems so far except for the heated grips that don't work at all. The fuel consumption is getting better. Rode 300km highway today at 130km/h and got 4,79l/100km. Quite happy with that. Further no problems and really happy with the bike as well on as offroad."
Naposledy editováno 23.03.2016 21:36:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Zajetá Afrika už je na spotřebě 4,8l/100km při 130km/h na dálnici, dost dobrý ne"
Tohle rozkopíruj do vláken o NC-čkách. Ale s citem, ať těm šetřílkům nerupne cévka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Menší spotřeba = větší dojezd. Až jednou dostane pořádnou nádrž, účinek se znásobí.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
seikos píše: jo pánové, ono se snadno kritizuje, že? Však vám nikdo nezakazuje napsat své vlastní odborně pojaté články. Redakce Motorkářů bude za materiál určitě vděčná.
A až si zažijete kolik práce dá sepsat takhle rozsáhlou recenzi, pak si mlžeme popovídat
me se libi, ze ta recenze mluvi o kladech i zaporech v nemale mire. a tak to ma byt. chci si to v klidu precist znovu a pak reagovat je to jako se vsim... mnohem snazsi je kritizovat, nez neco vytvorit. a me se pristup kluku k te recenzi libi. neznamena to, ze se se vsim ztotoznuju, ale co clovek, to nazor
Naposledy editováno 24.03.2016 00:00:59
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Ale má to hodně společnýho se zárukou a nenaváděj lidi aby si ničili záruku. Jakou mu tam namontovali za 1900kč nebo ste věcí za 36tkč nebo za 70tkč i může být za 80
opet meles kraviny. sam to mam montovane primo ve Vlasimi, takze tady nepis blbosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> Jo ti co nejvíc křičí že benzín se neřeší pak jezdí jen na zmrzlinu v neděli.
Menší spotřeba = větší dojezd. Až jednou dostane pořádnou nádrž, účinek se znásobí.
pokud ma nekdo na motorku za 300+ tak moc nerozumim tomu proc ho trapi spotreba... teda asi jediny co ma smysl je ten dojezd, mimo civilizovane kraje... ale je otazka kolik majitelu bude litat nekde po dalnem vychode.....
ja a spotreba - diesel mi zere v prumeru 9/100 a natocim 60tis km rocne :) motorka mi nejde pod 9, benzinovy auto cca za 12 ... a dalsiho benzinaka co jede 20-25/100 doufam privezu pristi mesic..... kdyz mařit tak poradne
ja mam spis zkusenost, ze resici spotreby neumi pocitat... vysoli obrovsky prachy za kram co zere 4/100 aby s nim pak najeli 2000km rocne :) 5.0 V8 se zlomkovou porizovackou by je v celkovem souctu vysla na pul
Naposledy editováno 24.03.2016 00:04:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |