1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
MichalFr píše: Tak zas jedno video ;)
Hmmm , to je fakt dobrá mašina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: No to naštěstí neudělali a proto je nová Afrika lepší než KTM
To klidně může být, ale na takové tvrzení si počkáme za pár let. Až ji někdo bude používat jako enduro - najezdí pár desítek až stovek motohodin v těžší terénu, trošku ji omlátí… pak se uvidí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: Hmmm , to je fakt dobrá mašina
JJ z takového videa se to fakt pozná..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Je to Honda, jestli máš na mysli spolehlivost, fakt bych se toho nebál.
Rám je železný, motor s výkonem při zemi, elektroniky pomálu. Věřím, že 200t. km dá stejně pohodově jako stará...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: JJ z takového videa se to fakt pozná..
Napadly mě obě připomínky co si napsal.Nicméně v případě "bulldobikera" nemá cenu polemizovat
Podle mě bude Afrika určitě dobrá,ale co se týče terénu nemusí se KTM bát.Tam asi jen tak konkurenta nenajde.Mě by právě (asi) Afrika vyhovovala v tom,že je to optimální mix mezi terénní a cestovní mašinou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_>
Je to Honda, jestli máš na mysli spolehlivost, fakt bych se toho nebál.
Rám je železný, motor s výkonem při zemi, elektroniky pomálu. Věřím, že 200t. km dá stejně pohodově jako stará...
elektroniky pomálu?
já si naopak myslím,že už o moc víc tam natoho nabušit ani nejde.....,kromně semi aktivního podvozku je tam prakticky vše......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: elektroniky pomálu?
já si naopak myslím,že už o moc víc tam natoho nabušit ani nejde.....,kromně semi aktivního podvozku je tam prakticky vše......
Podle nákresů se zdá, že to má klapky ovládané přímo lankem, takže žádné servo nebo druhé klapky. Proto asi chybí tempomat a pal. mapy
Elektrika je postavená klasicky, tedy samostatné jednotky pro ABS a motor, regulátor dobíjení. Pak jen běžná relátka a a přerušovač blinkrů pro LED. Žádný centrální kompijůtr ala BMW
Naposledy editováno 24.02.2016 09:33:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> kde co ? Co to má navíc, co nemělo Varadero roce 2003 ?
ABS (u Varana tuším až od 2005)
Kontrolu trakce - tu Varan nikdy neměl, neb jeho opravdu dostatečně zatížené zadní kolo mělo k afsaltu vždy dostatečnou přilnavost
Diagnostiku (u Varana snad až po faceliftu 2007)
LED světlomet a blinkry
Naposledy editováno 24.02.2016 09:09:21
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Diagnostika je lepší než bez ní... Led světlomety a blinkry, to radši nekomentuju.
Lidi (hlavně starší generace) se "elektroniky" bojí, protože ji nerozumí. Člověk se učí celý život, začněte si zvykat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> Kontrola trakce, není-li doplněna o ride-by-wire je když už má motorka Abs vlastně jen softwarová záležitost... To je mimochodem zajímavé, TC bez RBW není zrovna ideální...vlastně to jen může vypínat zapalování nebo ubrat benzin...nevím co ma afra.
Proto také holá AT bez ABS nemá ani TC, protože jí k tomu chybí snímač otáček předního kola. Podobně na tom jsou ty různé kopec sjížděcí nebo rozjížděcí hlídací pejsci. Také to je jen SW záležitost, když už motorka má ABS a TC. Za chvíli to dopadne jako mobil s Androidem. Výrobce hodí na lince na motorku čidla a pár akčních členů a ty si přes HondaStore budeš dokupovat výbavu :) Jedeš do And nebo Kašmíru? Tak fajn, za pár Éček/Dolarů/Jenů/Juanů si stáhneš třicetidenní licenci na Vysokohorský setup mimo EU = EGR emise a automatické svícení OFF, chudší směs ON, klakson booster ON
Naposledy editováno 24.02.2016 14:46:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: _zdenda_> hmm a pointa ? To se mi stávalo i na fichtlu...kolik splašených aut, kamionů a motorek potkáváš ?
Jako že se ti zbláznila elktronika?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Proto také holá AT bez ABS nemá ani TC, protože jí k tomu chybí snímač otáček předního kola. Podobně na tom jsou ty různé kopec sjížděcí nebo rozjížděcí hlídací pejsci. Také to je jen SW záležitost, když už motorka má ABS a TC. Za chvíli to dopadne jako mobil s Androidem. Výrobce hodí na lince na motorku čidla a pár akčních členů a ty si přes HondaStore budeš dokupovat výbavu :) Jedeš do And nebo Kašmíru? Tak fajn, za pár Éček/Dolarů/Jenů/Juanů si stáhneš třicetidenní licenci na Vysokohorský setup mimo EU = EGR emise a automatické svícení OFF, chudší směs ON, klakson booster ON
To je strašná představa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ďuričko píše: To je strašná představa
Představa? To už je realita:
- Veyron ti bez předchozí SW komunikace s fabrikou nepustí z uzdy těch 1001 koní. Naštěstí snad ještě za to krátkodobé otevření na plný výkon nechtějí platit
- Vrtulkáři musí pustit bankovku, aby si mohli ofiko zcela deaktivovat ABS + TC. Tuším, že se tohle SW vypnutí všech asistentů jmenuje EnduroPRO
Naposledy editováno 24.02.2016 17:44:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
A že si firma nechá zaplatit za nějakou funkcionalitu je snad normální. Někdo u toho pc a na té motorce musel jezdit, aby to odladil.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
A co teprve to nové Bugatti, které má mít 1500koní, to bude muset povolit řízení letového provozu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Mě se na těch videích líbí, jak jde nazadní v terénů, když se to trochu umí. To se starou(nebo s TAčkem) moc nešlo...Věřím že jízdně to bude někde jinde.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Podle nákresů se zdá, že to má klapky ovládané přímo lankem, takže žádné servo nebo druhé klapky. Proto asi chybí tempomat a pal. mapy
Elektrika je postavená klasicky, tedy samostatné jednotky pro ABS a motor, regulátor dobíjení. Pak jen běžná relátka a a přerušovač blinkrů pro LED. Žádný centrální kompijůtr ala BMW
No samozřekmš. Je to výborný
Nemá konkurenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: vilemx> teď trochu motáš jablka s bramborama. Že na opravdu plné využití veyronu musíš zavolat techniky, kteří ti auto nastaví a připraví je fakt, je to logické a nevidím na tom nic špatného. A že si firma nechá zaplatit za nějakou funkcionalitu je snad normální. Někdo u toho pc a na té motorce musel jezdit, aby to odladil.
Ano, motám äutobugatky s motobramborama (pro toho všeználka s BMW se jedná o 1200GS LC). Ale v principu to je stejné.
V prvním případě si k využití plného potenciálu musíš zavolat techniky výrobce, jinak máš smůlu. Kde je hranice té bezpečnosti?
Ve druhém případě musíš zaplatit opravdu dost chechtáků za to, že výrobce prachsprostě něco zbytného deaktivuje. Už vidím, jak u Báwa celé týmy horečně vymýšlely, jak vypnout ABS + TC a opatrně testovaly, jak bez toho motorka funguje Fakt docela legrační obhajoba tahání peněz ze zákazníků Ještě to vypnutí mohli podmínit absolvováním (zaplacením) týdeního kurzu na nějakém endurohřišti a oblečením pouze do motohadrů z jeich speciální edice OffRoadGlockner
Naposledy editováno 24.02.2016 22:07:19
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Ano, motám äutobugatky s motobramborama (pro toho všeználka s BMW se jedná o 1200GS LC). Ale v principu to je stejné.
V prvním případě si k využití plného potenciálu musíš zavolat techniky výrobce, jinak máš smůlu. Kde je hranice té bezpečnosti?
Ve druhém případě musíš zaplatit opravdu dost chechtáků za to, že výrobce prachsprostě něco zbytného deaktivuje. Už vidím, jak u Báwa celé týmy horečně vymýšlely, jak vypnout ABS + TC a opatrně testovaly, jak bez toho motorka funguje Fakt docela legrační obhajoba tahání peněz ze zákazníků Ještě to vypnutí mohli podmínit absolvováním (zaplacením) týdeního kurzu na nějakém endurohřišti a oblečením pouze do motohadrů z jeich speciální edice OffRoadGlockner
BMW po nástupu Afriky zamáčklo slzu
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
snad přežiji nadále. Kontrola trakce mi ale vadí, nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Jediné co se mi u verze s ABS opravdu líbí, jsou ty led blinkry. Nakonec bez nich asi dokážu také žít.
Za to co ušetřím, dokoupím blastry, vyhřívané hefty, pod motor pořádný kryt (ten origo bych stejně měnil) od Touratechu nebo třeba SW-motechu, držáky na kufry od HepcoBecker jo a ještě centrální stojan a myslím že to bude stačit. No, třeba dopadnou i přídavná led světla.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |