Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
Deadman píše: Zrovna zde bych dovolil nesouhlasit, protože vím jakou měl jeden američan pakárnu dostat Dněpra do země. Jenom aby ho protáhl skrz celnici, musel mít vyražený DOT na spoustě dílů vyjmenovaných v nějakým seznamu. Díly, které ho neměly, třeba ráfky, musel hodit do lisu! Donutili ho ty díly fyzicky zlikvidovat (měl na výběr i je obratem poslat pryč ze země), takže určité díly se u nich bez DOTu nemůžou prostě vyskytnout. A to byl jen dovoz stroje, ne přihlášení na papíry.
My se tady sice můžeme uregulovat k smrti, ale byrokratické škůdce mají i tam. Zřejmě se tam úředníci rozšířili migrací z Evropy a nikdo se nepostaral o odstřel škodné.
My jsme kdysi dělali na export nějaký stroje (elektriku), takže mi o tom povídej... Všechno muselo mít UL, ovšem co se týče amerického importu do Evropy (kvality zpracování etc, tak věřím jedině na "Apollo 13". Ostatní musí být fejky jaxswiňa. Když jsme montovali cosi ve Švédsku, tak jediné co nefungovalo, bylo z Améru.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
TomElefant750 píše: Aby nebylo ještě hůř - doslechl jsem se cosi že se chystá povinná CE certifikace výbavy jezdce, pokud je to pravda i přijde to, tak nám asi seberou občanku když pojedem na moto pro rohlíky v šortkách bez certifikátu.
Čau, Tom
"Zkusím najít nějaké detaily k té čekané letošní změně o povinném značení CE všech součástí výstroje jezdců a spolujezdců pro silniční provoz. To by znamenalo, že člověk by neměl vyjet na silnici např. v dresu nebo obyčejných kalhotách apod. Netuším, jaké to může mít právní následky ale teoreticky by mohla pojišťovna odmítnou plnění apod. Každopádně by to znamenalo, že se nebude "smět" jezdit třeba v enduro rukavicích, které CE nemají resp. tyhle rukavice se nebudou smět prodávat pro použití na pozemních komunikacích apod. Byla by to docela radikální změna. "
--------------------------------------------------------------------------------
Nejpíš se to bude týkat hlavně výrobců, ale nikdy nevíme kam se to posune.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
KarlosCZ píše: kazdej druhej brbla ale jedine co se da delat je pamatovat si autory picovin a vratit jim to ve volbach. V tomhle je ale stredni trida ktery se to nejvic tyka naprosto nejednostna. Podivejte se na duchodce jakou maji volebni moralku a jak si pamatujou, zavedly se 30 korunove poplatky a pri dalsich volbach si ODSka ani neskrtla. My budem akorat drzkovat a stejne budem volit ty samy kokoty.
do kamene tesat. Mě to přijde, že co volby, tak mají lidi horší paměť. Ale těch 30 kaček budou pamatovat do posledního vydechnutí. Co na tom, že je pak různé vlády připravily svýma rozhazovačnýma nápadama o mnohem víc. Tohle prostě byly mince, který museli vytáhnout sami ze svý šrajtofle.
Edit: Jen doufám, že si u voleb lidi vzpomenou i na debility spojené s ANO na ministerstvu dopravy. Ale to bych asi po nich chtěl moc.
Naposledy editováno 21.02.2016 17:20:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 22.02.2016 23:22:31
rancher píše: Deadman> Jestli to nebylo tím, že to byl individuální dovoz, neboť jak je zřejmé z dokumentu natáčeného v Irbitsku, tak právě vývoz do USA a Rakouska je živí, neboť se jedná o sérii 20000 ks ročně a divil bych se, kdyby to neměli ošéfované, ale je fakt, že se nyní vyváží Ural a Dněpr už je veterán...
Kyjevský Motocyklový Závod, výrobce Dněprů, nemá s Irbitským Motocyklovým Závodem, výrobcem Uralů, vůbec nic společného, ani nikdy v minulosti nespolupracovali. Na počátku byl stejný výchozí stroj, M72, což je licenční nepatrně upravené BMW R71, proto ty motorky z venčí vypadají podobně. Uvnitř jsou díky oddělenému nezávislému vývoji jiné.
Kyjevský Závod je něco jako naše Jawa - zanikající firma s neschopným vedením, která dožívá výrobou těžce zaostalých a nekvalitních strojů pro pár nejzaostalejších zemí světa, co to ještě jako poslední kupují. Stejně jako Jawa s třindama, KMZ smontuje pár Dněprů v okamžiku kdy si je někdo objedná. A stejně jako v případě třindy to nejde přihlásit v žádné zemi která má nějaké emisní předpisy.
Irbitský Závod je na tom od konce devadesátých let přesně naopak, což jsi viděl v tom filmu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
felixxx píše: Deadman> čoveče a co ten seriál co chodí v televizi, jak tam vyrábí motorky, naplacají na rám věci podle lidové tvořivosti za účelem atraktivity, poprskají ceočkem pobrousí rozbrusem a valí do světa
já se chci právě do té ameriky odstěhovat protože tady za pár let nebudu moc jezdit ani na koloběžce kolem baráku
Nezapomínej, že USA mají by oko "50-51 států" a ne všude jsou zákony stejné-někde mají povolenou konzumaci trávy, někde ne, někde se může provádět eutanázie, jinde ne...a tak nějak to nejspíše bude i s vozidly a jejich úpravami. Tady vidíš, jak to tam mají s "STK" https://en.wikipedi...in_the_United_States periodické technické prohlídky má jen pár států, značná část nemá ani emise, ani technickou - ono to taky bude jiným přístupem k motorovým vozidlům-přece jen, tam je to nezbytnost.
btw-ty světla z USA, jak tu někdo psal, není t blbost? Mimo město sice mají silnice široké jako kráva a asi neoslňují, ale ve městech???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
fockewulf píše: Nezapomínej, že USA mají by oko "50-51 států" a ne všude jsou zákony stejné-někde mají povolenou konzumaci trávy, někde ne, někde se může provádět eutanázie, jinde ne...a tak nějak to nejspíše bude i s vozidly a jejich úpravami. Tady vidíš, jak to tam mají s "STK" https://en.wikipedi...in_the_United_States periodické technické prohlídky má jen pár států, značná část nemá ani emise, ani technickou - ono to taky bude jiným přístupem k motorovým vozidlům-přece jen, tam je to nezbytnost.
btw-ty světla z USA, jak tu někdo psal, není t blbost? Mimo město sice mají silnice široké jako kráva a asi neoslňují, ale ve městech???
Samozřejmě, co stát, to trošku něco jiného, ale nikde to tam tuším nedotáhli ani na dohled k českému absurdistánu. A opravdu jsem tam neviděl, aby silnice byly plné životu nebezpečných vraků, jak se nás příznivci regulací snaží přesvědčit, že by to vypadalo bez STK. A stejně tak ty světla, to mi přijde jako trošku blbost, nikdy mi nepřišlo že by jejich světla oslňovala byť jen o málo víc než EU. (Michodem, v tom případě ať mi nědo vysvětlí, jak homologací prošly xenony v X5, X6? To když jede v protisměru tak nevidím prostě nikdy ani kulový, obecně se to týká skoro všech BMW s xenonama...). A to ty US světla vídám docela často, vzhledem k tomu že jedno auto doma je americké SUV.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Macomen0 píše: 2stroke> Bohužel vy máte moto na výstavu do obýváku ....ale i stavby a přestavby mají svoje pravidla plus návštěva zkušebny v Praze a nemalé peníze. Ale dá se to a pak máš opravdu klenot.
Nikdo se na to nepodíval ještě ze stránky třetí a to pojišťoven příklad : klučina sestřelil na moto nějakou dražší káru, ohobloval tomu celý bok, škoda asi za dvěstě litrů no nic pojištovna to cvakne ale průser vzadu obutá jiná pneu rozměr takže soud, pojištovna a i přes to že soudní znalec uznal že pneu nemohla mít vliv na průběh nehody prohrál a vše platí z vlastní kapsy. Neměl vozidlo tak jak bylo homologováno čili neměl být v provozu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Daart píše: tohle je presne pripad co jsem tu zminoval, jen jsem nemohl najit anonymizovane rozhodnuti soudu
Ovšem tohle považuju spíš za úlet v rozhodování, než pravidlo. Formalismus dotažený ad absurdum. To ti taky můžou dát plnou náhradu škody za to, že ti v okamžiku nehody nesvítily brzdová světla=nebezpečná závada (tj. nesmíš na silnici), jedno že nehoda vznikla tím, žes mu na křižovatce nedal přednost...
Naposledy editováno 22.02.2016 07:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bludevil píše: Ovšem tohle považuju spíš za úlet v rozhodování, než pravidlo. Formalismus dotažený ad absurdum. To ti taky můžou dát plnou náhradu škody za to, že ti v okamžiku nehody nesvítily brzdová světla=nebezpečná závada (tj. nesmíš na silnici), jedno že nehoda vznikla tím, žes mu na křižovatce nedal přednost...
no to mas asi pravdu, nicmene zrovna ten rozmer gum stejne jako nehomologovane padaky atd jsou casta pricina neplneni, respektive vymahani na vinikovi2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Daart píše: no to mas asi pravdu, nicmene zrovna ten rozmer gum stejne jako nehomologovane padaky atd jsou casta pricina neplneni, respektive vymahani na vinikovi
Jak říkám, mně to přijde jako rozhodnutí ve stylu "soud se při svém rozhodování nenechal zmást ani platnou legislativou". Prostě tam dle mě zcela absentuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a změnami na vozidle. Zvlášť když to vyloučil i znalec. To jako soud rozporoval závěry znaleckého posudku? Nebo si svévolně rozhodl, že ho nevezme v potaz? Viděl bych to asi spíš na nějaké to "mazivo v soukolí" od pojišťovny.