4 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
Až se na ní naučíš tak buď přesedláš na něco silnějšího a nebo budeš trápit velký kluky na velkejch motorkách v zatáčkách když se toho nebudeš bát. Třeba jako tenhle:
Naposledy editováno 20.02.2016 15:23:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
ja1 píše: navíc je vzduchem chlazená oproti ostatním,takže jednodušší a méně starostí okolo chazení nemusíš řešit fridex ani vodní pumpu ,chladič
ten avatar je focen zepředu??no logicky nápis na kalhotkách vepředu a na slipech vzadu ,pro případ kdyby se nekdo chtěl svézt... nepletu se??
Prosím vás, přestaňte už tady šířit ty nesmysly o vodním chlazení. U aut se používá zhruba tak 120 let, u motorek o něco kratší dobu. Za ten čas je to poměrně zvládnutý prvek. Je tu někdo, kdo má kapalinou chlazený motor a s ním nějaký problémy?? Pro urputný neznalce si dovolím připomenout zásadní klady kapalinového chlazení:
1. motor je vyroben v menších tolerancích = je těsnější = má zpravidla neměřitelnou spotřebu oleje
2. motor pracuje ve stabilních teplotních poměrech = výrazně nižší opotřebení, lze ho více zatěžovat
3. motor se podstatně rychleji zahřívá na provozní teplotu = nižší opotřebení = vyšší životnost
4. motor je tišší, mívá nižší vibrace
5. motor se nepřehřívá = vhodný i pro provoz ve městě, v horku, v zimě, pro začátečníky, pro střelce
a plno dalších výhod by se dalo vymyslet. Proto nechápu, tu averzi vůči tomuto, zdaleka ne modernímu, prvku. Odpověď tazatelce:
CB(F) 500 je vhodná pro začátek, pokud nemáš problémy s její hmotností. Kapalinové chlazení je výhodou. Pokud však nehodláš jezdit rychle, ale +/- dle zákona, bohatě postačuje např. CB250. Pro začátek je vždy lepší lehčí stroj. Bohužel kategorie 250 je podceňovaná a tudíž vzácná, takže je vhodných motorek málo a jsou drahé.
Tak jí tady hlavně začněte radit to klasický: "A proč si nekoupíš raději...?" To mě vždycky dokáže rozesmát.
Někdo chce Hondu a: kup si radši BMW, voe, Honda je hujda!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Pokud máš solventní protějšek,anebo bys sama mohla zainvestovat,jak už tu někdo psal ,bylo by opravdu dobré absolvovat školu bezpečné jízdy na moto.Profíci Ti ukáží jak a co a máš šanci si to ověřit v praxi. Hodně se posuneš,budeš mít motivaci se učit správně motku ovládat,když budeš vědět jak na to. (nestojí to až zas takovej ranec cca 2500-4000) Nic ve zlým,ale tady na fóru Ti motorkáři těžko budou radit jak jezdit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 19.02.2016 18:50:26
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Naposledy editováno 20.02.2016 01:00:35
2 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
Já osobně jsem si jel pro kawu 750, vedle stál Triumph, a vzal jsem ho aniž bych se na ném projel a nelituju ničeho. Stejně vždy rohodne srdce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
, vím co od mota chci a,co nechci . Samozřejmě vzhled hraje důležitou roli a i to jak mne uvnitř osloví.Čili ,srdce a rozum můžou při výběru hrát rovnocennou roli.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ale jinak samozřejmě nepopírám každá motka má své pro a proti a je to dobře.Dokonalá pro všechny by nás nebavila,tos měl asi na mysli.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Podle mě je pětikilo na úplnej začátek docela sousto, ideálnější je 250cc, rok se vyjezdit v provozu, dostat motorku "do paže" a pak eventuelně přestoupit na vyšší kubaturu. Dnes to ty mlaďasove maj nějaký divný, k motorkám přičuchnou až třeba ve 20ti, protože do tý doby jen čuměli do tabletů a smajlíkovali na sociální sítích, pak si nějak holt udělaj papíry a pak se rozhodujou, co si pořídí za stroj... My, co jsme vyrůstali ještě v jakž takž normální době, jsme už od 10ti let objevovali různý fichtly po stodolách a kůlnách a v 17ti letech už sme měli techniku a ovládání motorky zažitý až do kostí. Fakt ty dnešní mlaďase lituju, musej to mít hrozně těžký. Ono na tom Einsteinově výroku o generaci idiotů fakt něco bude... Ale nic ve zlym, taková je doba
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek První motorka Honda CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 | Zdencek1 | 17 | 27.4.2022 v 13:50 jandam |