Mám tam zatím originál Bridgestone Batlex Hypersport ve předu S20S 120x70x17 a vzadu S20R 180x55x17 , najeto přes 4000 km a guma už bude asi dost za půlkou životnosti. Při jejich hledání se mi moc nedařilo najít toto přesné označení.
Může někdo kdo má zkušenosti a už nějaký gumy odjezdil poradit jakou pneu zvolit (může být i jiná), aby slušně držela a taky něco vydržela?
Jízdní styl - jak kdy , ale spíš za to beru.
Kdyby pár lidí napsalo kolik na které gumě nalítali, bylo by to super i pro ostatní.
Před 20 lety jsem lítal Yamaze FZR 1000 exup (1992) a Michelinka vydržela jen 3000 Km a stála 6 000 Kč.
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
seikos píše: ale hovno nástupce. Já nevím co tady všichni melou o nástupci. Jsou to vedle ST další řada GT. ST je prostě Street Touring a GT je Grand Touring. S tím že GT má samozřejmě verzi pro těžký Grand tourery typu BMW LT, RT, K1600 nebo Kawa GTR apod.
první jsi mlel ty, že Angel GT je pro motorky typu GT, o těžký/lehký verzi nepadlo slovo, to co píšeš teď už zní trochu jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Stev píše: první jsi mlel ty, že Angel GT je pro motorky typu GT, o těžký/lehký verzi nepadlo slovo, to co píšeš teď už zní trochu jinak
no, tak si asi budeš muset nastudovat co je to za kategorii motorek, ty GT-čka MT-09 to vážne není1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Tak ještě jednou. Psal jsi že Angel GT je pro motorky typu GT. Tedy velký těžký cestovní mrchy. Dostal jsi informace že tomu tak není a že Angel GT je pro všechny motorky, a že existuje Angel GT (A), která je určená pro motorky typu GT.
Doplnil jsi že GT je víc pro cestování, a ST víc denní ježdění, s čímž se asi dá souhlasit. Ale nijak to neurčuje typ motorky. Standardní GT se dá použít na MT09 a Pirelli to dokonce doporučuje na svejch stránkách.
Stev píše: seikos> nechce se mi věřit že bys ztratil schopnost porozumět psanému textu, poslední reakce už je vážně mimózní
Tak ještě jednou. Psal jsi že Angel GT je pro motorky typu GT. Tedy velký těžký cestovní mrchy. Dostal jsi informace že tomu tak není a že Angel GT je pro všechny motorky, a že existuje Angel GT (A), která je určená pro motorky typu GT.
Doplnil jsi že GT je víc pro cestování, a ST víc denní ježdění, s čímž se asi dá souhlasit. Ale nijak to neurčuje typ motorky. Standardní GT se dá použít na MT09 a Pirelli to dokonce doporučuje na svejch stránkách.
Chápu že to Pirelli doporučuje. Jen podle mého je GT guma na tuhle motorku promrhaný potenciál.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
Ja som mal 13tis km na Michelin Pilot Road 3 (MT-07) a kamoš dal na nej snáď 16tis km a to si píš, že sme tie gumy vôbec nešetrili.
Teraz mám batllax ako ty a stred je už úplne na pikachu po 4tis km. OK, iná motorka, ale štýl jazdy rovnaký :D
Ja pôjdem túto sezónu do Michelin PR 4, je to trojzmes a na predok robia dvojzmes
Naposledy editováno 08.02.2016 18:15:35
http://www.motorrado...-im-dauertest/661234
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
AndyD69 píše: Každý ti odporučí inú gumu
Ja som mal 13tis km na Michelin Pilot Road 3 (MT-07) a kamoš dal na nej snáď 16tis km a to si píš, že sme tie gumy vôbec nešetrili.
Teraz mám batllax ako ty a stred je už úplne na pikachu po 4tis km. OK, iná motorka, ale štýl jazdy rovnaký :D
Ja pôjdem túto sezónu do Michelin PR 4, je to trojzmes a na predok robia dvojzmes
Porovnáváš životnost dvou pneumatik, ve výsledku nepřekvapivě sportovní vydrží mnohem méně než sport-touringová, a pro tebe se to zdá být překvapující. Co je s tebou špatně?
Dolph-cz píše: aha,takže se více méně specializuješ hlavně na rovinky.jinými slovy-rovinkový specialista
no,tak to doporučuju roadsmarty2 o dunlopu,v zátáčce tě udrží a nájezd 10tis.km.
No to zas úplně ne, rád jezdím zatáčky a řekl bych, že i docela svižně, ale rozhodně nechci zkoumat v provozu hranice přilnavosti mojí gumy.
Na okruhu by to bylo něco jinýho (doufám, že se tam taky někdy dostanu), ale tady stačí olejový flíček nebo trochu prachu a můžeš mít gumy třeba závodní a stejně ležíš. ( v lepším případě jen na silnici, v horším v nemocnici a třetí radši ani nepíšu).
Vzhledem k tomu jak Mt- 09 tlačí od spoda a reaguje na minimální pootočení plynem tam nechci dávat nejakou tvrdou gumu, abych si při přidání plynu z výjezdu ze zatáčky neustlal. Není tam žádná elektronika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Míra1970> Na hranicu Michelin Pilot Road 3 sa na normálnej ceste asi ani nedostaneš. Bol som s nimi aj na "okruhu" v Sosnovej a úplne v pohode. Hranica bolo vo mne, nie v gumách....
Míra, na naše dlhé presuny sa hodia skôr Sport Touring ako tie micheliny. Sportovní gumy sú vacsinou jednozmes a to stred ubúda ako sneh na jar, hlavne keď to furt dávaš na zadné...
Naposledy editováno 09.02.2016 14:21:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Bazalka píše: Já byl z první sady taky hrozně nadšenej. Proto jsem si hned objednal druhou. Po čtyřech dnech lítání po Sardini mě to nadšení trošku přešlo. Ale pravdou je, že to bylo na suchým, čistým a teplým asfaltu. Pneu taky zahřátý, jedna serpentina za druhou a najednou mi motorka ujíždí pod prdelí a já za ní.
A jsi si jistej,že to bylo pneumatikou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Dráťa píše: Porovnáváš životnost dvou pneumatik, ve výsledku nepřekvapivě sportovní vydrží mnohem méně než sport-touringová, a pro tebe se to zdá být překvapující. Co je s tebou špatně?
Není s ním nic špatně jen porovnává 2 různé pneu , což jsem chtěl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Míra1970 píše: Není s ním nic špatně jen porovnává 2 různé pneu , což jsem chtěl
Porovnává 2 pneumatiky, které mají naprosto odlišné určení, a porovnává je podle jednoho parametru, a to životnosti. Sportovní pneumatika je konstruovaná především na nejlepší trakci při vysoké rychlosti a při velkém zahřátí, životnost je podružná. Cestovně sportovní pneumatika je konstruovaná jako kompromis mezi životností a trakcí v nízkých teplotách. Takže výsledek je předem danej a tudíž nepřekvapivej.
Takže takovýhle srovnání má asi stejnou vypovídací hodnotu, jako třeba srovnat LandRover Defender a Porsche 911, a říct, že Defík je auto na exkrement, protože nejede 200. Nebo říct, že 911 je auto úplně na exkrement, protože v lese zůstane viset na prvník kořenu.
Jestli chceš srovnání, musíš srovnávat v jedný kategorii.
Dráťa píše: Porovnává 2 pneumatiky, které mají naprosto odlišné určení, a porovnává je podle jednoho parametru, a to životnosti. Sportovní pneumatika je konstruovaná především na nejlepší trakci při vysoké rychlosti a při velkém zahřátí, životnost je podružná. Cestovně sportovní pneumatika je konstruovaná jako kompromis mezi životností a trakcí v nízkých teplotách. Takže výsledek je předem danej a tudíž nepřekvapivej.
Takže takovýhle srovnání má asi stejnou vypovídací hodnotu, jako třeba srovnat LandRover Defender a Porsche 911, a říct, že Defík je auto na exkrement, protože nejede 200. Nebo říct, že 911 je auto úplně na exkrement, protože v lese zůstane viset na prvník kořenu.
Jestli chceš srovnání, musíš srovnávat v jedný kategorii.
To máš samozřejmě v tomto srovnání pravdu. Ale mě třeba zajímá jaký je rozdíl v nájezdu mezi sportovní a cestovní gumou. Mohu si podle toho určit jaký jsou pro mě priority a navíc nevím zda Bridgestone Batlex Hypersport S20 je víc sportovní nebo cestovní. Rozhodně ale vím, že na ní víc jak 6 - 8000 km nenajedu.
Když sem někdo napíše , že najel na MT 07 na Michelin Pilot Road 3 13 000 km (dobrá Mt 07 nebude holit gumu jako mt09), tak na MT 09 třeba 11 000 km vydží.
Spousta lidí tu píše ,že se v běžném provozu nedostanu na hranici přilnavosti těchto všech gum. To by teda značilo, že pokud nechci jezdit vyloženě na okruhu je výhodnější tam dát gumy co něco vydrží.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
Souhlasím s tvým závěrem, jestli s tím opravdu nelítáš kudlu třeba na okruhu, touring/road guma bude ideální
EDIT: Ještě bych dodal, že sportovní gumy správně fungují až když se zahřejou. Závodní gumy se například předehřívají na cca. 80 stupňů, a to je jen předehřátí. Upozorňuju, že to je teplota, při který se na tý gumě nedá udržet ruka. Touringový gumy fungujou za mnohem nižších teplot, protože se nepočítá s tím, že by jezdec jízdou po silnici moc ohřál
Naposledy editováno 09.02.2016 19:04:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
AndyD69 píše: Dráťa> Pre mňa to nie je vôbec prekvapujúce! Áno, porovnávam schválne dve rozdielne gumy, aby bol jasný rozdiel cena-nájazd. Nebuď vzťahovačný a nesnaž sa byť za každú cenu dôležitý. Ja hovorím o koze a ty o voze.
Míra1970> Na hranicu Michelin Pilot Road 3 sa na normálnej ceste asi ani nedostaneš. Bol som s nimi aj na "okruhu" v Sosnovej a úplne v pohode. Hranica bolo vo mne, nie v gumách....
Míra, na naše dlhé presuny sa hodia skôr Sport Touring ako tie micheliny. Sportovní gumy sú vacsinou jednozmes a to stred ubúda ako sneh na jar, hlavne keď to furt dávaš na zadné...
Mimochodem, hodně mě pobavil tenhle příspěvek. Je na tom vidět, kolik je mezi lidma bludů, neznalostí a nepravd. Dotyčný AndyD69 jezdil na okruhu s cestovně-sportovní gumou a evidentně byl spokojenej. Jenže jezdí po dálnici, takže chce ty svoje dvousměsový cestovně-sportovní gumy vyměnit za jiný cestovně-sportovní gumy, protože si myslí, že sportovní gumy, který on nepoužívá, ač je o tom přesvědčen, jsou pouze jednosměsové. Což je samozřejmě nesmysl, sportovní gumy se dělají jedno-, dvou- i trojsměsové. A mě má za blbce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na ostřejšího naháče
Typicky jsem videl pirelli GT v Moste, ktery vyloženě tekly a nedalo se na nich jet. Kazda guma ma proste jiny urceni.
A to porovnani vydrze sport a touring gumy je fakt usmevny...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Attim píše: Ono totiz jezdit na dromu znamena pro kazdeho neco jineho. Kdo se jezdí na okruh projet stylem 2.30 v Mostě, tam touring gumy staci. Rychlejsim ale nestaci, prehreji se a klouzou. A tak bychom mohli pokracovat k mekcim smesim...
Typicky jsem videl pirelli GT v Moste, ktery vyloženě tekly a nedalo se na nich jet. Kazda guma ma proste jiny urceni.
A to porovnani vydrze sport a touring gumy je fakt usmevny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na ostřejšího naháče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
souosost kol / geometrie [1, 2, 3] Yamaha MT-09 | Wixy | 82 | 28.10.2024 v 15:39 Popcom |
Yamaha MT09 2021 - střílení do výfu... [1, 2] Yamaha MT-09 | volacek | 47 | 4.10.2024 v 22:52 TomasRA |
Yamaha MT09 rv 2022 (kyklop) - cukani [1, 2] Yamaha MT-09 | Gery9 | 38 | 25.9.2024 v 08:52 horten26 |
Tlumič řízení MT09 2024 Yamaha MT-09 | FYN69 | 6 | 8.8.2024 v 15:24 FYN69 |
Dynojet - Kdo umí naladit motorku Yamaha MT-09 | volacek | 7 | 28.7.2024 v 21:37 volacek |