1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
2 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
a jsou už na věky.....
edit :a na soustruhu úplně v pohodě-jemnou šponku,pak to jen zaleštit smirkem.......
edit2:ta nerez podle mně jakákoli nemagnetická.....já to dělal s nějaké potraviny..
Naposledy editováno 08.02.2016 14:17:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Dolph-cz píše: nechával jsem z nerezu dělat hromadu pístků(na auta) a fungujou samozřejmě výborně
a jsou už na věky.....
edit :a na soustruhu úplně v pohodě-jemnou šponku,pak to jen zaleštit smirkem.......
edit2:ta nerez podle mně jakákoli nemagnetická.....já to dělal s nějaké potraviny..
V tom případě nechápu, proč se nedělají nerezové již v originálu a přitom by to vyšlo levněji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
Brouseni a nejaky ultratvrdy materialy mi pro tuhle aplikaci prijdou zbytecny - neni k tomu duvod.
Kdy by chtel bejt nekdo jo puntickar tak udelat nejaky povlakovani - TiN treba...nebo viz ViCi
Nektery motocyklovy brzdice maj piskty i duralovy + tvrdej elox ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
PEPAFJR píše: V tom případě nechápu, proč se nedělají nerezové již v originálu a přitom by to vyšlo levněji.
levněji?od kdy je nerez levnější než železo???
V_i_c_i píše: Potravinářská nerez je A4, pokud vám to pomůže. Osobně mi to ale přijde měkké. Nechal bych ty staré přebrousit a hodil je do tvrdochromu nebo NiP (fosforového povlaku). Pokud se zvolí správně tolerance, tak už se po tom chromování nebo fosforování už nic brousit nemusí. Tu toleranci ti přesně poví tam, kde ty povrchovky dělají.
nesmysl,hromada aut i určitě motorek má pístky z plastu.a není to žádný hi-tech kompozit,ale nějaký usmolený termoplast..........
Naposledy editováno 08.02.2016 17:00:24
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Katana píše: Pístku z nerezu bych se asi vůbec nebál, když jsem vytáhl pístky z Dodge tak jsem zíral bylo to něco jako pertinax - žádnej kov.
Jj.... tohle je maso pístky u US-cars jsou skutečně z pertinaxu!!! A vlivem vlhkosti+oxidace regulérně kynou, pravidelně po dvou-třech letech přestanou odbržďovat, když je vytlačíš a změříš jsou 0,1-015mm do plusu v soustruhu (naražené na trnu) je smirkem přebrousím a vyleštím na nulový rozměr a zas je na 2-3 roky klid...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
Dolph-cz píše: levněji?od kdy je nerez levnější než železo???
Nikde jsem nepsal,že nerez je levnější než železo i když rozdíl je tam malý. Ale výrobní náklady na pístek z nerezu budou levnější než náklady na výrobu pístku ze železa a jeho následné tvrdé pochromování. A tudíž se ještě jednou ptám ? Proč to z nerezu již nedělá výrobce. Co takhle jiná roztažnost, atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku
PEPAFJR píše: Nikde jsem nepsal,že nerez je levnější než železo i když rozdíl je tam malý. Ale výrobní náklady na pístek z nerezu budou levnější než náklady na výrobu pístku ze železa a jeho následné tvrdé pochromování. A tudíž se ještě jednou ptám ? Proč to z nerezu již nedělá výrobce. Co takhle jiná roztažnost, atd.
myslím si,že tvůj názor je špatný.
nerezové pístky se v druhovýrobě při malých sériích běžně vyrábějí.
ty pístky jsou výkovky,takže jedna,dvě rány v lisu a je téměř hotovo,odpad žádný,opracování jednoduché.....
je jasné,že pro pár pístků nemá smysl vyrábět formy na lis a podstupovat celkem složitý výrobní proces chromování.....,ale když se to valí v počtech které budou v řádech 10 tisíc kusů,tak to levnější bude.
a rozdíl jen v surovině železo/nerez je v řádu několika násobků,to mi teda jako "malý" nepříjde.
bavit se o nějaké roztažnosti,tření a pod. je podle mně zbytečnost.
při takhle malých průměrech je rozdíl v roztažnosti materiálu naprosto zanedbatelný,pístky mají ve třmenu velkou vůli,jsou celé ponořené v brzdové kapalině,která je maže i chladí...a jejich pohyb je při zabrždění cca 1mm.
ve všem jde o prachy.kontruktér,který na dílu ušetří byť jen jednu korunu je borec největší a vedení mu tleská......
Naposledy editováno 09.02.2016 10:34:32
1 reakcí na tento příspěvek materiál pro výrobu brzdového pístku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |