globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: materiál pro výrobu brzdového pístku
8.2.2016 v 12:53
mám už chycený chrom na zadním brz. pístku a soused se mi nabídl že mi vytočí nový z nerezu ale sám nemůže sehnat který by rád použil (nevím přesný označení) tak si matroš budu muset asi sehnat sám ale netuším jaký. Tak pokud tady už někdo pístky řešil tak mi sem napište co jste použili dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

9.2.2016 v 10:12 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: levněji?od kdy je nerez levnější než železo???



Nikde jsem nepsal,že nerez je levnější než železo i když rozdíl je tam malý. Ale výrobní náklady na pístek z nerezu budou levnější než náklady na výrobu pístku ze železa a jeho následné tvrdé pochromování. A tudíž se ještě jednou ptám ? Proč to z nerezu již nedělá výrobce. Co takhle jiná roztažnost, atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) materiál pro výrobu brzdového pístku

9.2.2016 v 10:31 | Nahoru | #2

PEPAFJR píše: Nikde jsem nepsal,že nerez je levnější než železo i když rozdíl je tam malý. Ale výrobní náklady na pístek z nerezu budou levnější než náklady na výrobu pístku ze železa a jeho následné tvrdé pochromování. A tudíž se ještě jednou ptám ? Proč to z nerezu již nedělá výrobce. Co takhle jiná roztažnost, atd.



myslím si,že tvůj názor je špatný.
nerezové pístky se v druhovýrobě při malých sériích běžně vyrábějí.

ty pístky jsou výkovky,takže jedna,dvě rány v lisu a je téměř hotovo,odpad žádný,opracování jednoduché.....
je jasné,že pro pár pístků nemá smysl vyrábět formy na lis a podstupovat celkem složitý výrobní proces chromování.....,ale když se to valí v počtech které budou v řádech 10 tisíc kusů,tak to levnější bude.

a rozdíl jen v surovině železo/nerez je v řádu několika násobků,to mi teda jako "malý" nepříjde.

bavit se o nějaké roztažnosti,tření a pod. je podle mně zbytečnost.
při takhle malých průměrech je rozdíl v roztažnosti materiálu naprosto zanedbatelný,pístky mají ve třmenu velkou vůli,jsou celé ponořené v brzdové kapalině,která je maže i chladí...a jejich pohyb je při zabrždění cca 1mm.

ve všem jde o prachy.kontruktér,který na dílu ušetří byť jen jednu korunu je borec největší a vedení mu tleská......

Naposledy editováno 09.02.2016 10:34:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist