Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:
- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků
Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.
Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).
Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..
Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady
Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
30km v týhle kose fakt nedám :)
pises kdyz trochu pridam... z toho me vyplyva cca idle az slow okruh... ten volnobeznej okruh take neni normalni, me to prijde, ze si s tim nekdo nekdy docela vyhral..
prvnich 10 minut to muze byt prave na tom prechodu chudsi, tzn je. to idealne naladeny na spotrebu, studeny tam je cca 17:1, po zahrati se vyletni tempo dostava na 15:1... rozdil s timto ladenim je vice jak litr na sto dolu :)
prasklina priruby- nesmysl,
membrana, neprobralo by se to nahore...
rijam, chtelo by to upresnit rezim, presne kde se to deje..
(pisu z mt)
teď je tam volnoběžná tryska 40, šrouby bohatosti na 1.5 otáčky, svíčky bílý (viz obrázek), jízda po zahřátí relativně v pohodě, ale malý zaváhání tam je pořád. když dám 2 otáčky, tak už začínají chytat cihlovou barvu, ale motorka se na volnoběh dusí. ale chování je mnohem lepší
připadá mí to jak píše roko, že by to chtělo zvednout jehly - to ale u sériových nejde, sou v šoupátku zajištěný takovým plastovým bazmekem a ten tam pak nejde dát když dám pod jehlu podložku.
jurawood: dělá to když otočím plyn o víc jak cca 1/4 - když to jenom lechtám tak jede parádně, půl plynu až plnej je potom taky v pořádku
Filtr a osazeni pruzinami a tryskami je plne seriove?
Trysky taake nestaci ulz a profoukat, nekdy je v nich zakously takovy pisecek.
Naposledy editováno 07.02.2016 14:16:16
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
Bohužel návody co pro CV jsou, i tady v článcích, nejsou pravdivé, jsou zkopírovány z šoupátkových karbeců, kde s vše podřizuje natočením klapky.
Důkaz? Klidně si zkus 10.000 RPM,s milimetr otevřenou klapku, tedy na volnoběžný + idle režim. Není problém
Stejně tak můžeš jet v 6 tisících pouze s hlavní tryskou...tzn. už jehla vysunutá
Dál můžeš jet s plným plynem a zabírá sotva přímý průměr jehly.
Naposledy editováno 03.03.2016 10:09:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
je to blbost?
a k tomu banditovi - netušíš jestli se dají nastavitelný jehly sehnat nějak jinak než v dynojetu a podobnejch sadách?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí
Martin.z.brna píše: Jurawood> já to dycky chápal tak, že to ovlivňuje jak podtlak, tak otáčky. Ale podtlak zase kolísá podle otevření klapky do té míry, co otáčky dovolí. Nevím jestli to píšu srozumitelně, prostě třeba při 2000ot bude při zavřené klapce podtlak 5%, při plně otevřené třeba 40%, no a se vzrůstajícíma otáčkama poroste i ten maximální podtlak..
je to blbost?
a k tomu banditovi - netušíš jestli se dají nastavitelný jehly sehnat nějak jinak než v dynojetu a podobnejch sadách?
Zcela uzavřený airbox, nasazený filtr, osvětlení v airboxu...
Naposledy editováno 12.04.2016 10:09:46
Jako je jasný, že největší vliv měly ty jehly. Ale co se sakra stalo s těma starýma? Přece kdyby byly opotřebený (jakože obroušený, menší průměr), tak by směs byla bohatější, ne chudší... Nejde mi to do hlavy
Teď jsou dle návodu dynojetu na pátým zářezu z šesti, tedy jdou ještě o jeden zvednout. Uvidíme, až bude teplo a projede se to dál, než jenom po ulici tam a zpět
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
Když jsi hýbal s jehlou, tak ty už jsi taky dával jiný, že? Protože s originálníma se hýbat nedá..
Martin.z.brna píše: Jakou jsi dával hlavní trysku? V dynojetu se při fabrickým výfuku a vzduchovým filtru dávala paradoxně menší, 92.
Když jsi hýbal s jehlou, tak ty už jsi taky dával jiný, že? Protože s originálníma se hýbat nedá..
Myslím, že je tam 105. Původně tuším 95. Jehly jsem podložil podložkou.
2 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
kerut píše: jehla je blbost, ta ma vliv az pri (skoro) plne otevrenym..
Zdroj? To je v rozporu s těma příručkama. Směs ve vysokém zatížení ovlivňuješ velikostí trysky, Změs ve středním zatížení pak ovlivňuje kromě té trysky tvar a výška jehly. Když jsem si s tím hrál, odpovídalo to a přijde mi to i logické.
1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |