http://www.aliexpres...=honda+vfr+800+98+01
Díky všem za informace
1 reakcí na tento příspěvek AliExpress
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
cesil píše: Zdar- já sice kapoty nekupoval, ale kupoval jsem páčky a plexi na VFR 800 a vše bylo super...konkrétně plexi je luxusní.....kapoty jsem zatím neobjednával.
Jj souhlas. Páčky a plexo jsou o.k. Ale stejně jsem páčky raději pro klid duše vyměnil a titax. Přeci jen kovanej dural je lepší než jen frézovaný klasický hliník. Ale říkám, nikdy jsem neslyšel, že by tyhle páčky praskly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
StiefTomas píše: Jj souhlas. Páčky a plexo jsou o.k. Ale stejně jsem páčky raději pro klid duše vyměnil a titax. Přeci jen kovanej dural je lepší než jen frézovaný klasický hliník. Ale říkám, nikdy jsem neslyšel, že by tyhle páčky praskly.
ty jsi dělal materiálové zkoušky u páček Titax vs China? Dle mě bude dural z Feropolu ze kterého rubal Titax stejného složení jak dural za kterého hlodá páky čína1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
Rebel83 píše: ty jsi dělal materiálové zkoušky u páček Titax vs China? Dle mě bude dural z Feropolu ze kterého rubal Titax stejného složení jak dural za kterého hlodá páky čína
Hele nedělal, ale prostě číně nějak nevěřím.Materiál od titax si myslím, že bude kvalitou lepší než čína. V číně se to fakt hroutí kus za kusem. Navíc titaxy jsou pěkně vyleštěný. Nikde ani kousek po fréze. Na číně jsou vidět stopy jak to obráběli.Nemluvě o homologaci. Ale zase víš co, čínský páčky jsou cenově úplně někde jinde než titaxy. Já jen s čínou mám prostě špatný zkušenosti. Jednou jsem měl na ponku nějakej motor ze čtyřkolky a když jsem viděl ty kolečka v převodovce a zrezlý ložiska na klice, tak jsem si udělal obrázek. Nemluvě o tuhosti toho rámu. Někde s tím skočit, tak se to musí zlomit. Ale zase ta cena čtyřkolky je někde úplně jinde než japonec. Je to věc názoru hele.
1 reakcí na tento příspěvek AliExpress
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
Kámošovi teď přišla diagnostika na auta, přesná kopie Delphi, včetně software i s crackem Akorát štítky Delphi nebyly zalepené, ale zabalené v kovové fólii a přiložené zvlášť. Čongové jsou mazaní
1100Virago píše: Hlavně to byla zkušenost od maníka, kterému napsali celníci, jestli hodlá zaplatit likvidaci padělku nesoucího ochrannou známku firmy Honda, nebo se chce raději soudit a prohrát. Takže zaplatil kapoty, pak poplatek za oficiální zlikvidování a zůstalo mu kulové. Sice náhoda, ale stát se to může.
Kámošovi teď přišla diagnostika na auta, přesná kopie Delphi, včetně software i s crackem Akorát štítky Delphi nebyly zalepené, ale zabalené v kovové fólii a přiložené zvlášť. Čongové jsou mazaní
Jo vlastne beru zpatky, ze neberu nic z ciny:) Delphinu mam od nich taky.Navic je dobra registrace toho programu.Posles congovi ip adresu a on ti to na dalku pekne zaregistruje:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
StiefTomas píše: Hele nedělal, ale prostě číně nějak nevěřím.Materiál od titax si myslím, že bude kvalitou lepší než čína.
Pokud to klapne mohu vzít čínskou i titax páku na spektrometr a uvidí sel
V číně se to fakt hroutí kus za kusem
Ano, jelikož číňan páky rube z protlačovaného profilu a pak hrubý polotovar jen lehce ofrézuje, kdežto firmy jako PP tuning či Titax to rubou z desek proto mají takové ceny
Navíc titaxy jsou pěkně vyleštěný. Nikde ani kousek po fréze. Na číně jsou vidět stopy jak to obráběli.
Lesknou se obě bo po eloxu se lakují. Stopu po frézování má jak titax tak čína
Nemluvě o homologaci
Ukaž mi na Titaxech homologaci
Ale zase víš co, čínský páčky jsou cenově úplně někde jinde než titaxy
Ano, jelikož ceně výroby z protlačovaného profilu nemohou konkurovat. A cenová politika titaxu byla taková jaká byla. Tudíž zřejmě nebyly kšefty, tak to zaměstnanci rozkradli a Titax skončil v insolvenci
1 reakcí na tento příspěvek AliExpress
bushman7 píše: K těm kapotám, hlavně je potřeba, aby to bylo vyrobené technologií injection molding, tj vstříkováním, což je většinou u těchhle starých modelů problém a málokdo to dělá, většina jich je compression molding, což je lapidárně řečeno jen plát ABS plastu ohřátý a vytvarovaný do formy s dolepovanými úchyty (třeba tenhle to má trochu popsané, ikdyž taky ma compression)
ano a ty úchyty jsou lepené na hovno a origo spony se závitem do toho nejdou narvat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
Rebel83 píše: Ano, jelikož ceně výroby z protlačovaného profilu nemohou konkurovat. A cenová politika titaxu byla taková jaká byla. Tudíž zřejmě nebyly kšefty, tak to zaměstnanci rozkradli a Titax skončil v insolvenci
Titax byl v insolvenci??? Je fakt, že jednou mi volali policajti, že nějakej maník u nic taky kradl ve velkým a poměrně dlouhou dobu a ve velkým. Tak je blbý, že nato nepřišli dřív. Maník je inzeroval tady na motorkářích za pěknou cenu tak jsem mu odepisoval. Jinak logo kawasaki a ninja moc pěkně udělaný. Čím to máš vybarvený??? Normální barva??? Jinak hele spektometr bych to zkusil dát. Celkem by mě to zajímalo jaký tam bude rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
StiefTomas píše: Titax byl v insolvenci??? Je fakt, že jednou mi volali policajti, že nějakej maník u nic taky kradl ve velkým a poměrně dlouhou dobu a ve velkým. Tak je blbý, že nato nepřišli dřív. Maník je inzeroval tady na motorkářích za pěknou cenu tak jsem mu odepisoval. Jinak logo kawasaki a ninja moc pěkně udělaný. Čím to máš vybarvený??? Normální barva??? Jinak hele spektometr bych to zkusil dát. Celkem by mě to zajímalo jaký tam bude rozdíl.
loga jsou frézované. Dle všeho titax skončil úplně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
Rebel83 píše: loga jsou frézované. Dle všeho titax skončil úplně
Pekna prace.Navic jak to mas vyplneny bilou to vypada precizne.Jinak ja si rikal proc jim uz nefungujou stranky.Ale je zvlastni, ze ja ty packy mam doma cca mesic a je to origo titax.Jinak kdyz pises o tom frezovani tak jsem si vzpomnel, ze si musim v praci vypalit na laseru nejakej stitek s homologaci na ladak:) Peeci jen minule na technicky uz dost drzkovali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AliExpress
StiefTomas píše: Pekna prace.Navic jak to mas vyplneny bilou to vypada precizne.Jinak ja si rikal proc jim uz nefungujou stranky.Ale je zvlastni, ze ja ty packy mam doma cca mesic a je to origo titax.Jinak kdyz pises o tom frezovani tak jsem si vzpomnel, ze si musim v praci vypalit na laseru nejakej stitek s homologaci na ladak:) Peeci jen minule na technicky uz dost drzkovali.
to není barva (bílá), to je surová hlína. Respektive odfrézovaný lak a eloxTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |