1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro
Ale je to jen pokus....samo ze srouby budou zasahovat jen max do zavitu a ne pres nej kvuli civkam a ted tesneni navic pod hlavu.....
pristi tyden se do toho pustim a pak napisu poznatky a vysledky.....
zatim dik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro
-Podložením válce, prodloužíš časování přefuků i výfuku a výkon "posuneš" víc do špice!!!
-Zní to paradoxně, ale i snížením komprese, motor sice subjektivně "změkne" ale nástup výkonu je větší a dík nižšímu kompresnímu poměru, jde motor "dál" přetočít...
-Přidání dvou šroubků a pár podložek vedle rotoru zapalování je nefunkční nesmysl přídavné závaží musí být tenký disk s hmotou na co největším obvodu (v podstatě co umožní prostor ve skříni motoru) pak má skutečně význam pro měkčí a hladší záběr motoru "od-spodu"
-Další krok, (již tu taky padnul) je kvalitní výfuk a dalším je laborace s klapkama sání... V-Force3?... V-Force4?... nebo aspoň na orginál domeček vyrobit planžety z měkčího(tenčího) materiálu...
-Co tu ještě nepadlo, je záměna lehké a tvrdé zadní, úzké 19ky, za za širokou, měkkou, enduráckou 18ku je sice těžší ale mnohem lépe kopírující = s mnohem lepší trakcí - to by byla asi nejznatelnější, pozitivní změna
-nutnost přestavby a výměny pružin př.vidlice+z. tlumiče je taky jasná, stejně jako "boj" s malým rozsahem převodovky který změnou sekundáru nezachráníš...
-další problém je malá nádrž u MX moto...
Prostě lze COKOLIV ale nelze "umravnit" MX pro enduro, "úpravou za pár drobných" a čim extrémnější terén tím víc se budeš trápit... Prodat a koupit enduro bude vždy nejůčinnější a ve finále i nejlevnější cesta...
Naposledy editováno 01.01.2016 12:01:38
Králík. píše: Dolph-cz> Nikdy jsi neviděl, že by se v originál sadě pro 2T prodávaly různý síly těsnění POD VÁLEC? Na KTM když si objednáš těsnění na vršek motoru, tak je tam možná 5ks těsnění pod válec a každý jiný síly. Hlavu těsní na novějších jen o-kroužky - ty přece silnější nedá.
Ano KTM aj. dodává těsnění pod válec v několika tloušťkách, ale když nakoukneš do manuálu, zjistíš že je to jen proto, že opracování karteru a výška válce má větší výrobní toleranci a různým těsněním máš "doladit" výšku horní hrana válce/horní hrana pístu na předepsanou hodnotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro
Králík. píše: Dolph-cz> Nikdy jsi neviděl, že by se v originál sadě pro 2T prodávaly různý síly těsnění POD VÁLEC? Na KTM když si objednáš těsnění na vršek motoru, tak je tam možná 5ks těsnění pod válec a každý jiný síly. Hlavu těsní na novějších jen o-kroužky - ty přece silnější nedá.
petardak ti odpověděl za mně...,nemám co dodat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR 250...upraveni motoru na enduro
1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro
Kdyz podlozim hlavu tak jediny co udelam je ze snizim kompresni pomer ne?Tak se smes preci uz jen stlacuje....je to preci 2T....
Je to tak ne?
Samo ze se s tim szival ale jen laboruju jak to lehce upravnit......to zavazisko na rotor dam urcite a dozadu sirsi pneu a zmenil prevodovej pomer...jen nevim esi teda prikoupit i to tesneni pod hlavu nebo ne......
hlavu podložit můžeš,ale je to trošku složitější "jak".potřebuješ utěsnit spalovák,tak i vodní kanálky co tam jsou......,řešením je vybrat spalovák,ale to taky není tak jednoduché...... , jsou to nevratné změny a nemusí se to podařit.......
začni klapkama-ty dělají strašně moc,chtělo by to pohrát si s přívěrou,.......ale to všechno vyžaduje znalosti,zkušenosti.........které narovinu nemáš.
Spis ty klapky.....to me taky zajima...mam tak karbonovy......a delaji se vubec nejake mekci nebo tak neco?A ma to na to vubec nejaky vliv?Ty jsou tam od toho aby smes neunikala zpatky do karburatoru ne?
1 reakcí na tento příspěvek CR 250...upraveni motoru na enduro
Pripojil sem i foto
A taky me kape olej od zapalka....tam je taky takovej malej otvor.......
Nic hroznyho vzdy po jezdeni kaluzka tak 5x5 cm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |