AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
hrnous píše: Miraz250> Kup si Jawu 660, s tou se nikdy nebudeš nudit.. :)
Momentálně kdybych kupoval novou tak bych se rozhodoval cenově dostupnější Honda CB500F za 140000 nebo Benelli 300 za 120000kč takovéhle kubatury by mě bohatě stačili. A nebo starší Transalp.Naposledy editováno 05.01.2016 21:55:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Falco - napadlo mě, že by nebylo od věci vzpomět si, v jakém režimu jízdy došlo k temu přidření - jestli při jízdě na "plný" plyn a nebo naopak při plynu zavřeném...no a podle toho by se dalo usuzovat na příčinu...
Po výjezdu ze zatáčky do táhlého stoupání, cca po 15 metrech rychlost přibližně 70 km na trojku, otáčky 3,5-4 tisíce a něco přes půl plynu. Lehké škubnutí jako když dochází benzín, ale toho bylo dost a vzápětí už jen smyk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Kafi> Mám karitaťku Sherpa (Pinguin) tlustů tuším 35mm a skládá se na polovičky.
Eště menší prostor po složení vykazuje THERM-A-REST AIR VENTURE - má ju Čmoud - (úspora prostoru asi 50% oproti Sherpovi - neco přes tři litry objemu oproti zhruba pěti)...akorát sem do teho nechtěl dávat takové prachy, tož sem zvolil to, co mám.
Postupem času se uvidí...
Stan mě nevadí zkrzevá manipulaci - všecko se dá natrénovat a skutečně to doporučuju, páč se ušetří hóódně nervů a moře času - ale právě pro zastramlaný prostor.
Nicméně existují produkty, zabírající po sbalení minimum místa - třebas Decathlon Quickhiker 2 - válec o průměru 17 a zdéli zvící toliko 39cm...
Možná, že jsou i menší, ale pro jednoho na cestách je dvojsic minimum a samonosnost je taky důležitá.
Onehdá byl u Šípa v telemis jakýsi mladý poutník a ten měl celkem zajímavé postřehy...
Ubytování či žádost o nocleh - stačí jednů zmoknůt a už víš, jak to udělat, abys spal pod střechů...
Nebo - oblečení - prádlo - minimalizovat ho. Třeba spoďáry máš dvoje, abys mohl jedny vyprat, poznamenal Šíp...
Na to onen klučina odpověděl, že to máte čtvery, protože se dají dat naruby ...a v tomto duchu se nesl celý rozhovor...
Inspiraci najdeš na nečekaných místech...
Hadry už mám zminimalizovaný, ale stále mě trápí karimatka,stan,spacák...koukali jsme po matraci, ale zase pokaždé ji nafukovat :-/navíc je těžká, co má Čmoud je super, ale ty prašule no...stan máme poměrně malý...spacák...chce jich to mít víc, ale na delší cestu přes všechna roční období je to vopruz..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
falco43r píše: Po výjezdu ze zatáčky do táhlého stoupání, cca po 15 metrech rychlost přibližně 70 km na trojku, otáčky 3,5-4 tisíce a něco přes půl plynu. Lehké škubnutí jako když dochází benzín, ale toho bylo dost a vzápětí už jen smyk.
A nedošel opravdu benzín?
Nemyslím v nádrži, ale ucpání cesty. (bordelem, nabobtnalým těsněním v kohoutu atd?)
To by mohlo ochudit směs natolik, že se to drbne.
Konkrétně gumičky ve ventilu v druhovýrobě nejsou bůhví co a bobtnají stejně jako ta nová těsnění ve víčkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Čmoud píše: Verdom> to snad né,to by jsme přidírali pokaždé když přepínáme na rezervu.
No pokud je přívod paliva přiškrcen a vzduch tam jde, bo ten nezastavíš, tak teoreticky ano,
ale pokud benzín dojde, tak se ta směs ochudí tak prudce, že ti to chcípne a přepneš na rezervu.
Ale částečné přiškrcení je něco trochu jiného.
Tam se to může dostat do nějakého mezibodu, kdy to nestíhá dotékat při určitém režimu jízdy a je na průšvih zaděláno.
Edit: Ale spíše než kohout vidím problém v karbecu. Buď bordel a nebo tryska, která sice na sobě má napsanou hodnotu, ale ta nesedí s realitou. Bo nové trysky, to je mazec. Svíčky byly dost světlé, tak spíše to bylo chudé delší dobu. Asi bych pošteloval karb a obohatil to víc a pak ubíral.
Zdenál sem kdysi dal takový návod, ke kterému není moc co připisovat.
Zdenálovo návod na seřízení karbce:
Zkus normálně jet - třeba 80 na čtyřku ustálenů rychlosťů, po rovině a po-ma-lu začni ubírat plyn.Pokud se začne zlepšovat tah motoru, je to chudé. A velmi nebezpečné! Pokud se ti to při jízdě na plný plyn začne uchlastávat (motor začne "čtyřtaktovat" a hulit), je to bohaté. Postup seřízení karbecu - začíná se od základního osazení a seřízení. První se vždy upřesňuje hlavní tryska, dává se ta největší, na kerů to jede na plný plyn trvale, pravidelně a jak kráva.
Potom možeš udělat volnoběh.Motorka musí byt zahřátá a dorazem šoupátka si dáme trochu vyšší volnoběh, než je zdrávo. Šroubek bohatosti směsi začneme při vrčícím motoru pomalu zašroubovávat (obohacovat směs) až do okamžiku, kdy motor začne jet zřetelně nepravidelně. Z této polohy povolíme šroubek o 90-180 stupňů. Výši volnoběžných otáček nastavíme podle svých potřeb. Dále následuje seřízení přechodů jehlů v šoupěti.Motorku rozjedeme třeba až na trojku na nejakých 60 a zaklapneme plyn. Odřazujeme a brzdíme motorem - plyn je furt zavřený - až na jedničku do otáček "tak akorát" a razantně dáme plný plyn. Motorka musí akcelerovat bez zaváhání. Když je to bohaté (při přidání plynu se uleje), dáme jehlu důle. Když je při přidání v karbecu díra, potahneme jehlu navrch. Když to nepoznám, dám jehlu do nejaké krajní polohy a zkusím to.Potom už je obvykle poznat, na kerů stranu to chce. Pak se vrátíme zpět k volnoběhu, páč jehla v šoupěti a volnoběh se dost ovlivňují. Pak zase jehla. Pak zase volnoběh. To se dělá tak dlůho, až je to v cajku. Spotřebu a pod.lze do určité míry modifikovat polohů jehly v karbecu za cenu mírného zhoršení přechodů. Ale musím si ujasnit, na co motorku chcu používat a můj jezdecký styl. Zlepšit ovladatelnost se dá taky o fůs menší hlavní trysků, ale musím si byt vědom teho, že pokud to budu hulit na plný kule, možu motor zadřít a nebo udělat díru do pístu. Zetka musí jet na trojku skoro sto a maximálka je okolo 120ti. Bez zvýšení komprese, jen je motor a klika řádně smontovaná. Píst tříkroužkový.
Naposledy editováno 06.01.2016 11:36:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Verdom píše: ... a nebo tryska, která sice na sobě má napsanou hodnotu, ale ta nesedí s realitou. Bo nové trysky, to je mazec.
Moje zkušenost, koupil jsem 3x 112ku trysku -> 1. byla opravdu 112ka 2. byla 115ka a 3. byla dokonce 116ka
Čmoud píše: Verdom> když mi to tam špatně teče,tak to prostě hůř jede a řešíš to hned a postupně.Spíš bych to viděl jak píšeš ta bohatost.
No ono to je sporný. Ono při částečném ochuzení to dokonce může jet paradoxně víc,
protože nejvyšší výkon je u chudé směsi a jde jen o to, odladit to tak chudé, aby se to nekousalo. ;)
Je jasné že na holý vzduch to nepojede a ideální pomer je 1:15 benzín/vzduch,
Ale motor má několik režimů a u karbu při menším otevření šoupěte přichází na řadu jehla a pak i volnoběžná tryska
a režimy se překrývají a poměry benzínu se vzduchem se mění
dle polohy a tvaru jehly a velikosti volnoběžky,
takže je to alchymie a kolikrát vylítané šoupě, vytlučená jehla a bordel v karbu udělají své.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Moje zkušenost, koupil jsem 3x 112ku trysku -> 1. byla opravdu 112ka 2. byla 115ka a 3. byla dokonce 116ka
Ono s měřením trysek je to složitější. Pokud jsou značeny trysky podle SAE, tak číslo udává rozměr v desetinách mm. Ale u ČSN se neměří na průměr, ale na profuk případně průtok vody. Podle výsledku se má vyrazit popis. Smysl je ten, že každá tryska označená stejným číslem by měla mít stejný průtok v určité toleranci, ale skutečný půměr není až tak podstatný. Potíž je dnes v tom, nakolik přesně se dnes trysky vyrábějí, měří a značí. Jestli to třeba z důvodu ušetření neznačí rovnou bez ověření profuku.
Nicméně lze předpokládat, že doma zařízení na měření trysek nemáš a změříš si průměr a pokud máš průměr větší než u původní trysky, bude větší i průtok.
taky mi pak zbylo několik šroubků, ale jelo to i bez nich.
dodnes si vzpomínám, že šroubky neměly podložky a ani díry v deklu neměly zápichy pro hlavičky šroubků
taková hodně hardcore JZD technika :)
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak pánové v posledních ČMN mě vyšel krátký článeček ke srazu péráků. Víc zde kdo by měl zájem se v létě zůčastnit.http://www.icmn.cz/rok-peraka/na-morave-se-kazdorocne-kona-sraz-peraku-a-dalsich-klasickych-motocyklu-jawa-a-cz_6973.clanek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 07.01.2016 09:23:46
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tedˇ jsem se dodíval na trabantˇáky v Africe. Spotřeba 6.5l na ty cesty je fantazie o půl litru mínˇ mě brala třinda se side v plném obsazení.
Naposledy editováno 06.01.2016 23:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V Berouně jsem naposledy tak 10 let zpět pořizoval spacák pro polovičku přímo od výrobce Condor. Sám ho mám nějakých 16 let.
Tam jsem také vždy dostal ˇod prodejce školení jaký materiál je používán/velikost/účinnost/cena, ale také balení, skladování, čištění atd..
Já kupoval z dutého vlákna. Menší + lehčí + dražší byl pak spacák z mikrovlákna.
Měli tam také jiné pěkné věci jako třeba horolezecký stan s konstrukcí, která unesla vnitřní síť na spaní atd.:
http://www.spacaky.cz/
Čmoud píše: Za chvíli je na ČT2 2 hoďky žlutého šílenství
Od roku 2009 uteklo 6 let a jak se všechno změnilo. Dan Transtrabant tenkrát zvolil cestu přes Libyi, mí kamarádi, kteří tenkrát jeli taky přes Afriku zase přes Sýrii. A v obou zemích je dnes všechno na hadry a válka v plném běhu. Takže by člověk neměl váhat a když to jde, tak si plnit své sny a plány.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |