globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 14:45 | Nahoru | #4891
assassin> A co zkusit zrepasovat zadni trmeny? jestli po brzdeni nevaznou..za jizdy bys musel poznat kdyby ti ten rozdelovac posilal tolik ucinku na zadek ne?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 15:06 | Nahoru | #4892

_monty píše: assassin> A co zkusit zrepasovat zadni trmeny? jestli po brzdeni nevaznou..za jizdy bys musel poznat kdyby ti ten rozdelovac posilal tolik ucinku na zadek ne?



Kdyz kola zvednu, toci se zlehka - nebo aspon stejne zlehka vsechny 4 ... Urcite to brzdi zadnima kolama vic, pri jizde to ale nepoznam.
Zrepasovat trmeny neni easy - sam doma z nich ani nevyndam desky - nejdou roztahnout - je tam elektricka rucni brzda - musi se to delat na diag...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 16:00 | Nahoru | #4893
kdyby ti brzdily víc zadní, jak přední, to by bylo sakra poznat, auto by moc nebrzdilo. To spíš ta el. ručka. Tam nemůže bejt nějakej problém?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 17:36 | Nahoru | #4894
Carom> Taky bych spis rek, ze to bude pribrzdovat porad, kdyz je odrovnal behem 15 kkm a po prijezdu citi brzdy..co zkusit otocit kolama s nastartovanym motorem?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 22:59 | Nahoru | #4895
Muze mi nekdo prosim dat zakladni reference na motor N42B18 pripadne 20, e46 rok 2003 - 2004? Jde mi ciste o spolehlivost, ze to neni trhac asfaltu vim.

e: tak uz nic, ctyrval je proste schmutzig...

Naposledy editováno 21.12.2015 11:16:03

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.12.2015 v 23:09 | Nahoru | #4896
carom: ze brzdi vic neznamena ze predni nebrzdej - to auto ma skoro 2tuny a ty zadni brzdy jsou docela velky - vetsi nez mam na bawu vpredu...
Tocit kolama se zaplym zapalovanim/s bezicim motorem, tesne po odbrzdeni atd jsem zkousel ... Porad to jde zlehka ... Po prudkem brzdeni ty zadni sviti a uz jsou zvlneny - pri prudkym brzdeni cejtim mirny vibrace - stary kotouce to delaly hodne - po vymene to uplne zmizelo - par brzdeni na dalnici z 200+ a je to tam zas - docela fajn oddelat kotouce za 2-3tis km :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 11:25 | Nahoru | #4897
FiZzeR> prosimte, mohl bys mi ve strucnosti napsat, po cem se koukat u e46 320i rok 2002 / 3? Jake slabiny ma tahle mrdka krome toho, ze je to cele mrdka?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 12:05 | Nahoru | #4898
PetrXX> Víceméně běžný věci, má to pár specialit oproti jinejm značkám, všecko je řešitelný celkem snadno, ale je to dobrá páka při jednání o ceně.
Hlavně asi koroze, jinak klasika separátor (šlem pod víčkem oleje; za běhu motoru musí být mírný podtlak), vanos (rachtání jak ložiskový kuličky v mlejnku na kafe kolem 2tis, horší tah z nízkejch), dvouhmota, všecko elektrický - zejména stahovačky oken, ventilátor klimy (když mění otáčky, pulzuje apod je v háji ježek, origo se dá spravit), "smajlík" na chladiči (ve spodní části pod klimachladičem), řazení - za studena se občas nemusí vracet pětka (oprava za pár kaček, ale rozebrat celý lakatoš), jinak ruční brzda, kabely v chobotu do pátejch vrat, podvozek - čepy, silentbloky předních a zadních ramen, uložení + tlumiče, prasklý zadní pružiny atd, a když už tam budeš tak se kouknout i na uložení zadní nápravy do kastle, u 2k2 už by to mělo být vyřešený, ale pro sichr. Jinak mě teď nic nenapadá, asi by tam nemělo bejt nic zásadního, co by i laik nepoznal...

Ed.: Jo, ještě provalený domky phersonů, má to asi 90% e46 v čechistánu, poznáš tak, že šrouby na pupku jdou jakoby od sebe. opět, dá se řešit.

Naposledy editováno 21.12.2015 12:08:18

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 12:23 | Nahoru | #4899
Ja jen dodam, domecek olejoveho filtru, termostat a ventil topeni (to se ted pozna dobre). Mlzici predni svetla, koroze spodku dveri, pod hranou kufru, predni blatniky zevnitr, kapota na vnitrni hrane ve predu. Vibrace od kol. Cidla sklapeni xenonu na napravach. Derava hadice sani za vahou vzduchu. Cidlo hladiny ohleje.

Tuningove upravy jsou kapitola sama pro sebe.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 12:25 | Nahoru | #4900

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 12:57 | Nahoru | #4901
assassin> hele ja musel u jaga po vymene zadnich desek zkalibrovat tu el. rucku - hledal bych vadu nekde tam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 13:01 | Nahoru | #4902

Londoner píše: assassin> hele ja musel u jaga po vymene zadnich desek zkalibrovat tu el. rucku - hledal bych vadu nekde tam...



Ted jsem byl v servise - rucka prej je ok, zadni trmeny cistili i promazali - kola se toci volne. Rozlozeni brzdne sily na jedotliva kola resi primo jednotka abs a kdyby bylo neco spatne mela by diag ukazovat rozdilne tlaky - no kazdopadne jsem tam auto nechal a budou badat ... Obavam se ze to skonci vymenou abs za bambilion a bude to delat vesele dal
Kazdopadne uz me ten svedskej kram zacina stvat....

Naposledy editováno 21.12.2015 13:02:43

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 14:53 | Nahoru | #4903
Bezva, diky za info... slo mi o to, jestli to nema nejakou specifickou zavadu po cem koukat, podle toho co pise Fizz a skritek to jsou vicemene +- klasicke veci (stahovacky u vrtuli jsou na prd snad u vsech), podvozkove taky (proti X5 komplet na mechach to je tak jednoduchy az to boli), takze klasicky chlazeni, mazani, vaha sani...
Auto je na zapad od Ceska, tak to snad nebude slepenina, prodava to soukromnik a nejmenuje se Ahmed Kopdokullah...

Ma ten radovej 2.0 sestivalec neco vyrazne jinak nez jeho starsi bracha 2.8?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:04 | Nahoru | #4904
PetrXX> Výrazně jinak asi ne, ale podle roku to nebude M52 ale M54(B22-125kW). Drobný odlišnosti tam jsou, ale asi nic světobornýho, teda krom toho že je to vlastně uplně jinej motor Může o něco víc žrát olej, M54ky jsou tím známý (ale to je spíš problém u třílitra). Už nemá elektromechanickej plyn, ale čistě drive by wire.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:11 | Nahoru | #4905
Tak pokud to nebude zrat olej jako kdysi moje Crown Victoria (pullitr na sto), je to v norme :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:13 | Nahoru | #4906
PetrXX> No jistý sklony ke dvoutaktu u svý mrdky pozoruju, ale tam se zpravidla vejdu do litru na tisíc

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:29 | Nahoru | #4907

assassin píše: Ted jsem byl v servise - rucka prej je ok, zadni trmeny cistili i promazali - kola se toci volne. Rozlozeni brzdne sily na jedotliva kola resi primo jednotka abs a kdyby bylo neco spatne mela by diag ukazovat rozdilne tlaky - no kazdopadne jsem tam auto nechal a budou badat ... Obavam se ze to skonci vymenou abs za bambilion a bude to delat vesele dal
Kazdopadne uz me ten svedskej kram zacina stvat....


Má to xenony?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:33 | Nahoru | #4908
poggy: ma

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 15:42 | Nahoru | #4909

assassin píše: poggy: ma


Je možný, že by to používalo snímač světlé výšky zadní nápravy pro korekci sklonu světla i jako snímač pro regulátor ABS. Kdyby snímač hlásil silně zatíženou zadní nápravu mohlo by to teoreticky brzdit zadníma citelně víc než obvykle. Ale současně bys měl "krátký" dostvit na světlech. To by se dalo zjistit na seřízení světel + diagnostikou zjistit hodnotu snímače nápravy. Jen taková blbá myšlenka.
Když se tedy zdá, že mechanicky je vše v pořádku.

Naposledy editováno 21.12.2015 15:45:14

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 16:12 | Nahoru | #4910
Poggy: uz jsem si auto privezl, vse prosli a nenasli zadnej problem, tak vse vycistili a zkalibrovali znova rucku - vypada to ze jdou kola lehceji - mozna ze to predtim jen prehodili a necistili/nekalibrovali - byl na to docela fofr ... Tak uvidim co to bude delat.

To se svetlama je dobrej postreh - zkusim to nejak probadat - ale nevsiml jsem si zmeny na sviceni - je fakt ze to sviti mizerne - mam poskozenej lak na svetlech od kaminku a asi agresivni kapaliny do ostrikovacu - takze svetlo je dost rozptylene a neni videt typicka ostra hrana projektoru...

Co rikal mechanik tak tyhle novy volva brzdi hodne zadkem - kvuli esp. Vzadu jsou fakt nezvykle velky kotouce i brzdice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 16:47 | Nahoru | #4911
PetrXX> Není to trochu downgrade?

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 23:51 | Nahoru | #4912
Ty kraso, tak on mel Gugo na vedlejsim "fizlovskem vlakne" pravdu.

To budou plny bazary chrochtaku asi

Emise 2016 aneb co vás čeká

Naposledy editováno 21.12.2015 23:59:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.12.2015 v 23:57 | Nahoru | #4913
assassin> nečetl jsem pak vše, tak nevím, jestli někdo nepsal něco jako já teď: myslel jsem poměr brzdnej účinků přední- zadní. Pokud by byl narušenej, řekl bych, že by to sakra bylo poznat. Hlavně při vyšších rychlostech a agresívnějším brždění. a to nemluvím o mokrý silnici.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 00:40 | Nahoru | #4914
Carom> To bude legrace, až jim tam přijede nějakej kutil s proházenejma drátama v OBDII konektoru (celkem oblíbené zabezpečení proti čórkám přes obd, údajně to ssebou zpravidla vezme připojenej apparátus )

Naposledy editováno 22.12.2015 00:40:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 01:39 | Nahoru | #4915
SVSkritek> Doufam, ze taky zmeni testovaci otacky pro dizl..strach mam asi jenom z toho zhaveni..myslim, ze na vstrikach vyhuci plno francouzskejch a italskejch hulibrku, co pokurujou uz na ctvrt plynu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 08:53 | Nahoru | #4916

MedWed píše: PetrXX> Není to trochu downgrade?



Bohuzel potrebuju poskakovadlo s malym vykonem, nechce se mi platit nesmyslny prachy z vykonu pojistovnam, v opacnem pripade bych uz mel nejspis sestilitrovyho Dodge..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 09:22 | Nahoru | #4917

PetrXX píše: Bohuzel potrebuju poskakovadlo s malym vykonem, nechce se mi platit nesmyslny prachy z vykonu pojistovnam, v opacnem pripade bych uz mel nejspis sestilitrovyho Dodge..



A cesty domu v iks páté?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 10:40 | Nahoru | #4918

PetrXX píše: Bohuzel potrebuju poskakovadlo s malym vykonem, nechce se mi platit nesmyslny prachy z vykonu pojistovnam, v opacnem pripade bych uz mel nejspis sestilitrovyho Dodge..


Pojisteni ? Jako povine ? Treba CSOB objem neresi, jen vykon a nad 150kw uz stejne nerozlisuje. Ja i jako mladej ocas to mam do 5t a to mam jen 3 roky bonus...
Havariiko a odcizeni, apod to uz bych na to nedaval....

Nicmene, tohle mas asi uz prozkoumany. Urco bych kvuli max. 2t za rok nevybiral slabsi motor. Zvlast pri ohledu na celkove naklady...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 10:43 | Nahoru | #4919

_monty píše: SVSkritek> Doufam, ze taky zmeni testovaci otacky pro dizl..strach mam asi jenom z toho zhaveni..myslim, ze na vstrikach vyhuci plno francouzskejch a italskejch hulibrku, co pokurujou uz na ctvrt plynu..


No jako na jednu stranu uz asi bylo treba neco s tema nacipovanejma sazometama delat. Jenze ted uz asi bude technicka na cely dopoledne, pokud vubec teda budes mit auto v dokonalem stavu. A to to jeste chteli delat kazdy rok. To aby jsis vzdy kazdych 11 mesicu na to nechal den dovolene

Na to ze timhle par set tisic aut neprojde, tak se o tom moc nemluvi...

Naposledy editováno 22.12.2015 10:44:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.12.2015 v 10:45 | Nahoru | #4920
SVSkritek> mimo CR to muze byt jinak, to je Ti predpokladam jasne, ze?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist