kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: juraaa> Tady na bazaru, sem tam se něco objeví,..na ebayi jsou moc drahý...
Tak tos byl ty, co mi ho vykoupil před nosem?
JInak tohle je snad nejlepší úprava monstřího zadku, co kdy kdo vymyslel. (Sorry Libore).
Naposledy editováno 30.11.2015 06:13:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tak tos byl ty, co mi ho vykoupil před nosem?
JInak tohle je snad nejlepší úprava monstřího zadku, co kdy kdo vymyslel. (Sorry Libore).
na mě je to furt moc dlůhé
ale je ten tříbarevňák košt jak cyp
Naposledy editováno 30.11.2015 06:32:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sefo píše: O maximalku mi nejde vubec, naopak, spis tak na delami bordelu jezdeni po zadnim a kraveni...ale nejel jsem na tom, trosku se bojim ze to bude slaby :)
Tak to spíš tu 1100, jestli to chceš spíš na blbnutí.. Nebo mojí Brutale, vezmu si tvojí 1098..
Hledal bych eSko z roku 2009, ta má vpředu Kayabu, Marzocchi na HM nebyly zrovna dobrý..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Sefo> mam hm 1100 po 1098, kdyz tak napis co te zajima :)
Tak jsem si to načetl u Tebe na profilu, asi mám stejný motiv pro změnu jako ty :)
1098 je sice super, ale tak na tom okruhu, nebo když je léto pátek 9 večer a všichni už někde chlastaj a auta nikde nejsou, jinak je to prostě pruda na tom jezdit .)
Petta píše: Tak to spíš tu 1100, jestli to chceš spíš na blbnutí.. Nebo mojí Brutale, vezmu si tvojí 1098..
Hledal bych eSko z roku 2009, ta má vpředu Kayabu, Marzocchi na HM nebyly zrovna dobrý..
Tak Brutalku bych bral, ne že ne .) vůbec jí neprodávej vole. )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Sefo> Hele 1098 byla super, ale potřeboval jsem prachy a mít tak drahou a relativně zbytečnou moto mi začlo vadit. Tak jsem koumal co dál a HM byl jasný. Jelikož nemám čas, tak na tom jezdím do práce, na stavbu baráku, do obchodu, prostě všude. Hodím bundu a jedu. Na 1098 jsem se musel jít cíleněn projet a to zabíralo čas navíc. Ze začátku jsem měl strašný problém - spotřeba 11l/100km, furt v omezovači bo to nejelo, nad 160 fučí, atd atd. Ale pak jsem udělal pár změn - štítek, změna převodu z 15/45 na origo 14/42, gumy a najednou o dost delší kvalty, už jsem tolik nemusel točit, krouták stejný, spotřeba klesla na cca 8l a s klukama už zvládám v pohodě, spíš mají problém se mnou v pro ně pomalejších pasážích. Na okruhu jsem si to užil, nebyl jsem tak v křeči, přece jen na 1098 jsem nebyl vyježděný střelec. A ta vidina to rozštípat - nene. Nyní jsem moc spokojený, nechávám si ho a dokud nebudu mít zbytečné prachy, tak není co řešit. Ev si uplně luxusně dokážu představit mít druhou 600 na laminátech na okruh za pár korun. Ale k tomu mi zatím chybí jak koruny, tak čas.
já teda nechci prudit, ale pokud se nepleteš a měnil jsi převod z 15/45 na 14/42 tak je to 100% totéž! A změna 0,00! Akorát u té 14/42 Ti bude rychleji odcházet kolečko a kluzák na kývačce...
edit.: písmenko
Naposledy editováno 30.11.2015 19:11:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
převodní tabulka se mně nechce hledat, ale také žiju v tom že jeden zub ve předu je za tři vzadu
sefo, motorka je to dobra, spolahliva stale atraktivna a je ich pomerne malo.. k tej vydle.. mne ta zakladna "Marzoči" uplne staci,, mam to cele nastavene troska trvdsie.. urcite lepsia ako zaklad na novom HM taje extra mäkka ale uplne..a neda sa nastavit.. velke plus zakladnej vydle na HM 1100 ze oproti verziam s lepsim podvozkom ma relativne nesmrtelne gufera a tak skoro sa neroztecie..najsuper je Desmodue. zatah od 4000 to je pecka to ma bavíí
jak sa ale hovori kazda liska chvali svoj chvost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: PETARDAK>
převodní tabulka se mně nechce hledat, ale také žiju v tom že jeden zub ve předu je za tři vzadu
Ano, pro hrubou orientaci se to tak bere, ale tady to vychází naprosto přesně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nixon u něj měl onehdá Monstra 996 na ventilech a předání proběhlo tak, že mu zaplatil, motocykl byl vytlačen a děkuji, nashledanou. To že se to ani na sytič neudrželo ve volnoběhu a teplý chcípalo... byl trochu problém ... reakce byla" že se vzduchem nic nedělal"... no dobře, ale minimálně se má podívat a zkontrolovat jestli to vůbec může jet(což se při vetší změně vůlí stát může) Ivoš s ním má jen samý dobrý zkušenosti...ale dle mojí osobní s tím skútrem, to není šméčkař ani omylem... naopak spíš takovej srdcař, staromilec... co se jen hůř srovnává s dnešní dobou a trochu špačkuje...
Naposledy editováno 01.12.2015 07:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: PETARDAK> tak asi to bylo z 14/45 na 15/42, uz jsem to zapomnel a nepremyslel :) kazdopadne zmena obrovska...
DoktorARO> ...... a nebo placebo efekt.Naposledy editováno 01.12.2015 11:47:10
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tvl já tam snad zase vyrazím (i kdybych jí měl přivézt jen na kšeft) http://www.moto.it/...7-13/6256503 [/quote]
To bude fejk.
A jestli ne, beru ji na sklad.
Naposledy editováno 01.12.2015 13:19:26