kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Sefo> Hele 1098 byla super, ale potřeboval jsem prachy a mít tak drahou a relativně zbytečnou moto mi začlo vadit. Tak jsem koumal co dál a HM byl jasný. Jelikož nemám čas, tak na tom jezdím do práce, na stavbu baráku, do obchodu, prostě všude. Hodím bundu a jedu. Na 1098 jsem se musel jít cíleněn projet a to zabíralo čas navíc. Ze začátku jsem měl strašný problém - spotřeba 11l/100km, furt v omezovači bo to nejelo, nad 160 fučí, atd atd. Ale pak jsem udělal pár změn - štítek, změna převodu z 15/45 na origo 14/42, gumy a najednou o dost delší kvalty, už jsem tolik nemusel točit, krouták stejný, spotřeba klesla na cca 8l a s klukama už zvládám v pohodě, spíš mají problém se mnou v pro ně pomalejších pasážích. Na okruhu jsem si to užil, nebyl jsem tak v křeči, přece jen na 1098 jsem nebyl vyježděný střelec. A ta vidina to rozštípat - nene. Nyní jsem moc spokojený, nechávám si ho a dokud nebudu mít zbytečné prachy, tak není co řešit. Ev si uplně luxusně dokážu představit mít druhou 600 na laminátech na okruh za pár korun. Ale k tomu mi zatím chybí jak koruny, tak čas.
já teda nechci prudit, ale pokud se nepleteš a měnil jsi převod z 15/45 na 14/42 tak je to 100% totéž! A změna 0,00! Akorát u té 14/42 Ti bude rychleji odcházet kolečko a kluzák na kývačce...
edit.: písmenko
Naposledy editováno 30.11.2015 19:11:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
převodní tabulka se mně nechce hledat, ale také žiju v tom že jeden zub ve předu je za tři vzadu