globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 19:01 | Nahoru | #241
Jo do bezdušáku narvat duši to půjde, to jo. Ale jde u bezdušáku upustit kolo na 0.8atm a jet? Netušim, třeba mně to někdo potvrdí/vyvrátí. Ještě u duše vidím jednu výhodu a tu takovou, že když tam narveš heavy duty duši a někde se ti urve figura(špalek), tak jseš schopnej ještě kus dojet na tý duši. Jsou to sice extrémy, ale děje se to. Pro info i KTM990 má duši.
K těm padákům: Touratech už má celý portfolio přípravků na Africu. Padáky a háky na vohejbáky, prostě komplet. Nosič na kufry má 18trubku nerezovou a ta už něco snese takže . Toho jsem se bál nejvíc, jak uchytit ty kufry, ale když jsem viděl jak maji kluci pořešený, tak jsem už klidnej. Honďácký kufry nebrat, pokud to někdo fakt myslí s tím offem alespoň trochu vážně. A hlavně jestli se nemýlím, tak tyhle origo kufry by měli být bratru za 45tis. To když vezmu touratech kufry Munda nebo ty Zega pro na těch pukách, tak jsem tam max. za 25tis i s nosičem. Je to taky raketa, ale ....máš prostě na výběr. Kufry se nechaj koupit i za menší peníz, ale to je jinej příběh. I samotná Honda chtěla, aby se Touratech stal jejím dodavatelem těchto doplňků, ale neklaplo to prý z kapacitních důvodů. viz. zdroj.
Jinak nevim jestli to sem někdo dával, ale tak projížďka na Hondici zde
Co Touratech vyrábí na Africu zde
Motor ve slušný kvalitě zde

Naposledy editováno 28.11.2015 19:02:55

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 19:10 | Nahoru | #242
dnes jsem si koupil duše. Tuším, že ty duše přidají na adrenalinu, znám to z HONDA VARI, tam se to někdy protočí, že ventilek zaleze. Když v maroku zničíš duši, tak pneu bude dobrá? Spíš zničíš v maroku řetěz a přideš o rozetu.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 19:13 | Nahoru | #243
A co takle kufry made in čr? Nebo na slovensku vyrábí taky hliníkáče a jksou podle testů kvalitní a za třetinový ceny.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 19:48 | Nahoru | #244
Co se vám na těch padácích nezdá? Trubka solidní, jsou vytažené dostatečně vysoko, chycené na 4 místech (dole a nahoře) a jsou spojené levá a prvá strana. Nevidím důvod, proč by neměli ochránit chladiče.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 20:09 | Nahoru | #245
Nám se nelíbí, že ty padáky jsou spojeny nad tym kolem, vypadá to jak na skutrech z půjčovny. Asi to jinak udělat nejde, crosstourer to má stejně, možná je to že snižují náklady na výrobu. I když to spadne ze stojánku, tak se to prohne a praskne plast a chladič s větrákem pod ním- na to jsem se díval na jednom crosstourerovi, co jsem chtěl kupovat, kolega říkal, kdyby ten rám rám tam nebyl, tak nic by se nestalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 21:30 | Nahoru | #246
petrumr> S tou duší a pneu jsem ten dotaz nepochopil.
Ale ohledně té rozety, tak abych řekl pravdu zrovna tenhle rok jeli kluci od nás Maroko a u BMW1150GS se jednomu z nich vysypal kardan. Prímový jet na korbě auta do Agadiru a čekat 3dny na ty celníky až si rozmyslí jestli ti postoupí náhradní díly nebo ne. Vidím to tak, že v jednoduchosti je síla a letmo uložený kolo nepovažuji za jednoduché řešení.
Kufry no jak bych to jen řekl, někdo holky jinej vdolky. Prostě když se ti líbí jiný hliníkáče od jiných výrobců, proč ne kup si je . Na výběr kufrů na motorku je tu spousta diskuzí, stačí si to přečíst.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.11.2015 v 22:30 | Nahoru | #247
Petrum: máš praktické zkušenosti s opravou bezdušových kol mimo dílnu? Nemyslím běžný průpich od hřebíků, ale třeba 2 cm průsek od vyčnívající skály nebo skleněného střepu.
Dušové kolo daleko snadněji zuješ, průsek podložíš třeba kusem PET flašky obalené hadrem, vrátíš opravenou nebo náhradní duši, snadno nazuješ a máš vyřešeno.
U bezdušových buďto riskneš několik knotů vedle sebe, nebo pak opravuješ stejně jako dušové. Tedy s tím rozdílem, ze srazit bezdušovou 150 gumu je fakt peklo, stejně tak je opruz i montáž/demontáž na ráfek. Navíc vozíš nejen nahradni duši vč. záplat, ale i knoty a sadu bombiček nebo kompresor Ano, do civilizace převládají výhody TL, mimo ni naopak TT.

Na novou AT jsem viděl dvoje padáky. Ty nerezové od Touratechu mi prijdou dobré jen jako ozdoba nebo držák mlhovek. Podle chycení jen na dvou bodech a navíc přes plechy se obávám, že se velice snadno sklopí k nádrži. Někdo to tady i potvrdil, že mu malém zůstaly v ruce.
Pokud ten druhý typ, černý, co je chycený nad stupackou, se dál rozvětvuje do dvou bodů na přední rámové trubce, tak to je stejný systém, jaký používá tuším Fehling u snad nejlepších padáků na staré AT.

Škoda, že je konec podsedláku vyřešený hlavně designově, neprakticky trčí hodně nahoru. Takže ani nosič od TT nedokázal dát kufr níž než zrcátka

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 00:59 | Nahoru | #248
_zdenda_> Zkouším teď(C21 a E09),nemyslel jsem to jen z důvodu trakce, ale hlavně nerovností, které podhuštěná guma dokonale hladí.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 06:56 | Nahoru | #249

laos píše: petrumr> S tou duší a pneu jsem ten dotaz nepochopil.
Ale ohledně té rozety, tak abych řekl pravdu zrovna tenhle rok jeli kluci od nás Maroko a u BMW1150GS se jednomu z nich vysypal kardan. Prímový jet na korbě auta do Agadiru a čekat 3dny na ty celníky až si rozmyslí jestli ti postoupí náhradní díly nebo ne. Vidím to tak, že v jednoduchosti je síla a letmo uložený kolo nepovažuji za jednoduché řešení.
Kufry no jak bych to jen řekl, někdo holky jinej vdolky. Prostě když se ti líbí jiný hliníkáče od jiných výrobců, proč ne kup si je . Na výběr kufrů na motorku je tu spousta diskuzí, stačí si to přečíst.


Jasný letmo uložené kolo je k hovnu jen další zdroj závad.
HONDA Afrika je na ježdění a ne na pózování u kavárny

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 08:22 | Nahoru | #250
Pravdu máš, normálně ses strefil.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 08:37 | Nahoru | #251
co na tym kardanu se pokazilo? Nebyl to ten uhlový převod, co drží unašeč zadního kola? A k těm pneumatikám- tohle co popisuješ dělají matadorky. Kolegovi se to stalo přesně jak píšeš, v pneuservisu mu to podlepili a dali duši.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 08:49 | Nahoru | #252
Jen malá poznámka - letmě zavěšené kolo nerovná se kardan, viz Honda VFR.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 08:52 | Nahoru | #253
Je toho více.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 09:02 | Nahoru | #254

_zdenda_ píše: Jen malá poznámka - letmě zavěšené kolo nerovná se kardan, viz Honda VFR.


poznamka ke kteremu příspěvku ??

3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 09:33 | Nahoru | #255
to LAOS splantal, popletl kardan s uhlovým převodem a potom napsal, že s letmákem jsou vždy problémy. Kdosi tam má u nich na 1150gs nalítáno 300tkm bez výměny oleje a je na pověru zaděláno, že se to sere jak na běžícím pásu. Dával tam vůbec ten pilot hypoidní olej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 09:41 | Nahoru | #256
petrumr> Nemusíš se zastávat BMW, že se občas ten bezúdržbový kardan vysype je známá věc. Mají problém ho vychytat i po 40.letech coho vyrábí.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 09:54 | Nahoru | #257

petrumr píše: to LAOS splantal, popletl kardan s uhlovým převodem a potom napsal, že s letmákem jsou vždy problémy. Kdosi tam má u nich na 1150gs nalítáno 300tkm bez výměny oleje a je na pověru zaděláno, že se to sere jak na běžícím pásu. Dával tam vůbec ten pilot hypoidní olej?



Jaký pověry !!!??? Mě se to vysralo taky !!!
BMW už do baraku nepáchne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:12 | Nahoru | #258
petrumr> Ach jo, že jsem se pouštěl do těchto rozhovorů, prostě srážka z blbcem.
Petře, kde jsem napsal, že s letmákem jsou problémy?
Proč si vymýšlíš pohádky typu, že u nás má někdo na bramboře nalítáno 300tkm bez výměny oleje?
Kde jsi vzal, že jsem popletl kardan s úhlovým převodem?
Pokud se chceš bavit konstruktivně, tak si laskavě nevymýšlej a drž se faktů.
Přesně tomuto se říká demagogie.
Že mě to nenapadlo hned, když jsi napsal takovou kravinu cituju "a tych hliníkových provrtaných ráfků? Kdybych na ni měl, tak bych se bál vyjet a ve snu bych viděl v každé díře pro špicu kapku české solanky"
Vzhledem k tomu co tu píšeš za bláboly, musím se přiklonit k názoru o vyndání hlavy z análu BMW.
Chci se bavit o nově navržené Hondě a né o 20let starém BMW

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:36 | Nahoru | #259
bulldogbiker> reagoval jsem na laosuv komentar "… Vidím to tak, že v jednoduchosti je síla a letmo uložený kolo nepovažuji za jednoduché řešení.…"

Ještě doplnění, v letmo uloženém kolu nevidím nic složitého, třeba auta to tak mají všechna

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:48 | Nahoru | #260

laos píše: petrumr> Ach jo, že jsem se pouštěl do těchto rozhovorů, prostě srážka z blbcem.
Petře, kde jsem napsal, že s letmákem jsou problémy?
Proč si vymýšlíš pohádky typu, že u nás má někdo na bramboře nalítáno 300tkm bez výměny oleje?
Kde jsi vzal, že jsem popletl kardan s úhlovým převodem?
Pokud se chceš bavit konstruktivně, tak si laskavě nevymýšlej a drž se faktů.
Přesně tomuto se říká demagogie.
Že mě to nenapadlo hned, když jsi napsal takovou kravinu cituju "a tych hliníkových provrtaných ráfků? Kdybych na ni měl, tak bych se bál vyjet a ve snu bych viděl v každé díře pro špicu kapku české solanky"
Vzhledem k tomu co tu píšeš za bláboly, musím se přiklonit k názoru o vyndání hlavy z análu BMW.
Chci se bavit o nově navržené Hondě a né o 20let starém BMW



NO MOMENT,když mluvíš o BMW !!!!
Bitva o stalingrad nebyla před dvaceti lety ,né??!!
Koncepce BMW je od stalingradu,tak laskavě počítej !!!

A neurážej výsostný stroj německé armády nagelovaných !!

Naposledy editováno 29.11.2015 10:48:57

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:49 | Nahoru | #261
laos- tak co tam se pokazilo? kardan tebo ten převod. Kardan není v oleji, jenom se drážky mažou grafitkou. Mně tohle zajímá, nebot je to o technice. Nevím co ti vadí můj názor a hned jak ho mám jiný než ty začínáš nadávkama, sprostotama. Jestli se chceš bavit o hondě, tak se nauč diskutovat a né do každé věty to srovnávat s bmw. Máš odpovědět argumentem a né, že píši bláboly.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:54 | Nahoru | #262

petrumr píše: laos- tak co tam se pokazilo? kardan tebo ten převod. Kardan není v oleji, jenom se drážky mažou grafitkou. Mně tohle zajímá, nebot je to o technice. Nevím co ti vadí můj názor a hned jak ho mám jiný než ty začínáš nadávkama, sprostotama. Jestli se chceš bavit o hondě, tak se nauč diskutovat a né do každé věty to srovnávat s bmw. Máš odpovědět argumentem a né, že píši bláboly.


souhlasím,honda se s bmw nedá srovnávat

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:57 | Nahoru | #263






aby jsme nezapomněli o čem mluvíme

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 10:58 | Nahoru | #264
petrumr> Není to jedno vzhledem k tomu že úhlový převod je při použití kardanu na motorce nezbytnost? A to že řešení BMW se sere taky není žádný tajemství, je otázka jestli je to špatným řešením nebo zanedbanou údržbou (je to přece "bezúdržbovej kardan" na "spolehlivým BMW") ale děje se to.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 11:02 | Nahoru | #265
nerad to tady budu rozebírat, ale výměna oleje se provádí podle manuálu po 20tkm. Ale už to skončime a bavme se o nové hondě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 11:13 | Nahoru | #266
petrumr> Petře, omlouvám se ti za tvými slovy považovanou sprostotu a nadávku, neber to tak, že bych tě chtěl urážet. Je možné, že bys reagoval na mé otázky, které jsem ti napsal?
Kde v každé větě chci srovnávat novou Afriku se starým BMW? Prosímtě i na tohle mně odpověz.
Ohledně diskutování máš asi pravdu, moc mně to nejde, radši jezdím někde venku, než abych se tady o tom bavil

A teď k tématu, povedlo se mně na semináři vyfotit průběh motoru "výkonovou křivku"




Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 11:17 | Nahoru | #267
Jo jinak jsem se tady dočetl, že prý do této Hondy nebude použit na válci Nicasil, ale něco novýho. Nevíte o tom bližší info?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 11:26 | Nahoru | #268

petrumr píše: Nám se nelíbí, že ty padáky jsou spojeny nad tym kolem, vypadá to jak na skutrech z půjčovny. Asi to jinak udělat nejde, crosstourer to má stejně, možná je to že snižují náklady na výrobu. I když to spadne ze stojánku, tak se to prohne a praskne plast a chladič s větrákem pod ním- na to jsem se díval na jednom crosstourerovi, co jsem chtěl kupovat, kolega říkal, kdyby ten rám rám tam nebyl, tak nic by se nestalo.


Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže.
Přijde mi to jako dost robustní ve srovnání s tím, co mám třeba já na KLV/DL - letmo chycený oblouk.
Ale urřitě by neškodilo, kdyby byl víc protažený dozadu a chránil tak větší plochu...

Naposledy editováno 29.11.2015 11:27:15

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 13:04 | Nahoru | #269
HONDA

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 13:41 | Nahoru | #270

karf píše: Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže....


Chybí tomu třetí bod uchycení. Jakékoliv uchycení jen na dvou bodech znamená nutnost přenášet obrovské síly při otáčení komo na spojnici těch dvou bodů. V případě těch TT padáků tedy při otáčení kolmo na přední rámovou trubku. Takže celé (třeba i bytelně sešroubované padáky) se otočí a vzadu nahoře bouchnou do nádrže. Je to nesmyslnější o to víc, že právě největší zatížení na padáky působí, když motorka padá a ještě jede. Ta čtvrt tuna má takovou energii, že takto uchycené padáky nemají žádnou šanci.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist