paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 11:26 | Nahoru | #1

petrumr píše: Nám se nelíbí, že ty padáky jsou spojeny nad tym kolem, vypadá to jak na skutrech z půjčovny. Asi to jinak udělat nejde, crosstourer to má stejně, možná je to že snižují náklady na výrobu. I když to spadne ze stojánku, tak se to prohne a praskne plast a chladič s větrákem pod ním- na to jsem se díval na jednom crosstourerovi, co jsem chtěl kupovat, kolega říkal, kdyby ten rám rám tam nebyl, tak nic by se nestalo.


Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže.
Přijde mi to jako dost robustní ve srovnání s tím, co mám třeba já na KLV/DL - letmo chycený oblouk.
Ale urřitě by neškodilo, kdyby byl víc protažený dozadu a chránil tak větší plochu...

Naposledy editováno 29.11.2015 11:27:15

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 13:41 | Nahoru | #2

karf píše: Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže....


Chybí tomu třetí bod uchycení. Jakékoliv uchycení jen na dvou bodech znamená nutnost přenášet obrovské síly při otáčení komo na spojnici těch dvou bodů. V případě těch TT padáků tedy při otáčení kolmo na přední rámovou trubku. Takže celé (třeba i bytelně sešroubované padáky) se otočí a vzadu nahoře bouchnou do nádrže. Je to nesmyslnější o to víc, že právě největší zatížení na padáky působí, když motorka padá a ještě jede. Ta čtvrt tuna má takovou energii, že takto uchycené padáky nemají žádnou šanci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.11.2015 v 13:49 | Nahoru | #3
karf> Uchytit padáky na lešení kapot mi nepřijde jako šťastné řešení, aby to nenadělalo víc škody než užitku. Padáky to chce tuhé tak akorát. Dostatečně aby zachytili většinu lehkých pádů, ne moc aby nebyly silnější než rám a nemohli ho poškodit. Ideálně by měli energii pohltit, ohnout se.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist