Moja Honda mi sluzi velmi dobre(38 000km ), zial, slovko ,,nudna,, mi prichadza na um coraz castejsie, preto poskulujem po zmene.(s motkou som pravidelne dral pneumatiky na pezinskej babe a uplne zodral na slovakiaringu, trosku pobrusil stupacky a tak :) )
Ale vzhladom na to, ze na motorke mam nove dosticky, retazovy set a ladeny vyfuk + siroke rajdy, nemam problem si ju ponechat dalsiu sezonu, no urcite to nepojde bez novej sady pneumatik a nastavenia podvozka, kedze jeho makkost mi nevyhovuje. Rozmerovo som s nou s vyskou 184cm uplne spokojny.
Ak by som sa nedal touto cestou, aku alternativu , novy stroj by ste mi poradili ?
Viem, ze chcem nahaca s peknym designom a lepsim podvozkom na klukate cesty, cbfka mi podvozkovo pride makka a obcas pri nej necitim istotu. Casto jazdim po meste a uzivam si akceleraciu, no vytacanie do cerveneho pola mi pride zbytocne, chcelo by to mozno nieco s lepsim zatahom od spodu. Viac ako 140-150kmh nejazdim, takze 180hp superduka mi netreba :)
Rozmyslal som nad hornetom 2007+, alebo novou yamahou mt07...
Naposledy editováno 09.11.2015 01:04:36
2 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej
Dle toho co píšeš by jsem zkusil změnu koupil něco co má o 1-3 válce méně S tím hornetem si určitě nepomůžeš, to je zase točivá šestka, kde zátah dole moc nečekej. A místo MT-07 bych raději koukl po MT-09 nebo MT-01 (to je jiná liga a o zátah dole nebude nouze)
Otázkou je na jaký objem si troufneš a jaký na to máš rozpočet?
Naposledy editováno 09.11.2015 07:56:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 600N - vymenit / jazdit dalej
Já bych to nechal na jaro,člověk si zas po pár měsících zvyká, jak se "rozjedeš" můžeš řešit jestli je to fakt už málo.
Na kravení bych bral speeda...
kubacech píše: To si na tom za jednu sezónu najel 38 000km?
Dle toho co píšeš by jsem zkusil změnu koupil něco co má o 1-3 válce méně S tím hornetem si určitě nepomůžeš, to je zase točivá šestka, kde zátah dole moc nečekej. A místo MT-07 bych raději koukl po MT-09 nebo MT-01 (to je jiná liga a o zátah dole nebude nouze)
Otázkou je na jaký objem si troufneš a jaký na to máš rozpočet?
Nebo o 400 kubiku vice
1 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej
Jestli chceš větší zátah odspoda, tak to chce prostě větší motor. Rozhodně si nepomůžeš Hornetem ani MT-07. Ale zas po městě je příjemnější jezdit s menší mašinou.
MT07 sa mi paci kvoli zvuku, dvojvalcu a hlavne hmotnost ma 180kg, moja cbfka vazi s abskom cca 212kg !
soccer> Shiverka ma tiez zaujala, novu ju maju u nas v akcii za 7000eur, co nie je zle.
Dablicek200Mph- keby som nemal co s peniazmi a mal co to odjazdene, asi by som volil bud monstra 1200, alebo 1290 superduke :P
Ten Triumph speed tripple 675 vyzera najzaujimavejsie, je to oblubena motorka, len ten design mi nie je moc po chuti. Ale ak to dobre jazdi, tak preco nie, aj ta cena vychadza v pohode, 78kw na trojval by mohlo fungovat lepsie..
Problemom bude rozpocet, tak cca 6-7000eur ? Uvidim aka bude situacia zaciatkom noveho roka a ci sa podari predat sucasnu moto. Takisto by som chcel mat ABS, co je dalsi problem.
2 reakcí na tento příspěvek CBF 600N - vymenit / jazdit dalej
Koukal bych po TOČIVÝM motoru s větším obsahem.
Naposledy editováno 09.11.2015 22:44:02
Já si na šestce fazeru užíval právě tu točivost - když jsem chtěl jet fakt zostra, otáčky nesměly jít pod 8 tis
Pokud ti vyhovuje charakter čtyřválce, koukni po Z750 nebo FZ8 - ty se myslím dají sehnat i za rozumný prachy.
No a kdybys chtěl od 4válu pryč, pak bych šel do toho triumpha, zatím jsem na to slyšel jen chválu...