Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
v terénu se toho fakt nebojí
doporucil bych ti KTM lc4 640 Adventure (pekne kousky kolem 80 - 90)
Pokud ne, tak zalezi kde a jak cestovat, V strom ma prece jen vic silnicni zamereni, tenerka vypada jako terenem oslehanej stroj, ale pry to neni zadna slava
ja z techto dvou bych bral tenerku s tim, ze bych zainvestoval do motoru, vyfuku a podvozku
Ale jinak samozrejme vsema deseti KTM
1 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Kola vyměníš,vidle a zadní centrál taky,ale kdo ti napíše jiný kola do TP?A co uděláš s celkovou stavbou téhle motorky?Je to cesťák,nic jiného.
- jiná kola = nemožnost cestovat, protože jsi bez STK. I kdyby jsi to nějak udělal, až někam vletíš, neplatí pojistka a solíš škody ze svého
- veškeré úpravy spolknou tolik peněz, že si za to můžeš koupit adekvátní moto
- pořád Ti zůstane nízký břichoplaz. I když to zvedneš, svod od předního válce je pořád nízko
- pořád Ti zůstane cesťák s nízkými zdvihy
- s touhle těžkou mrchou projedeš jen nějaké horší polňačky naprosto stejně jako s neupravenou origo verzí.
108% risk 0, 00000000000001%zisk
Tenerka 660 je sice taky na ten motor relativně těžká, ale světlost, zdvihy a konstrukce do terénu je rozhodně daleko příznivější.
Naposledy editováno 29.10.2015 16:52:35
třeba něco takového: http://www.motorkar...a-plasty-837687.html
nebo něco takového: http://www.motorkar...-800-big-849162.html
Anti píše: Z toho opravdový off road nikdy neuděláš.
Kola vyměníš,vidle a zadní centrál taky,ale kdo ti napíše jiný kola do TP?A co uděláš s celkovou stavbou téhle motorky?Je to cesťák,nic jiného.
Přesně tak. Měl jsem obě. V-Strom je příjemnej pokud se smíříš (nebo ti budou vyhovovat) jeho vlastnosti. Pro nenáročný a příjemný ježdění je vhodnej. Jako "malej" cesťák. Malej v závorkách je záměrně - protože fyzicky je to plnohodnotnej cesťák, ale motor logicky plnotučnej prostě neni, přední vidle a přední brzdy jsou bohužel podpruměrný. Jinak je to poměrně dobře vyváženej celek na ježdění po silnicích. Kdežto XT660Z Tenere je vysoká koza, která se ovšem může pyšnit označením cestovní enduro. Je subjektivně pomalejší (5ti kvalt), slabší, hrubší ... prostě je to víc motorka. Nejde je snadno srovnat, je to jiná kategorie. Musíš vědět, co chceš ...
Pokud je to styl, že vyjedeš z garáže, sjedeš na první polní cestu, která se pak mění v les, pole, louky a na asfaltku se vrátíš až 1km před cílem, tak si Stroma škrtni a ber tu Ténéré(nebo cokoli jiného, co je víc enduro než cenduro, ideálně ale jen enduro jak píše ZAZAJ).
Pokud je pro tebe off cestování to, že jedeš většinu po asfaltu a pak skočíš sem tam na polní/lesní cestu, nějaký výjezd, tak Strom/Transalp i jakékoli jiné cenduro ti stačit pravděpodobně bude. Pokud vím, tak dost věcí na různé cendura dělá třeba Marselus http://www.marselus.com ale nejenom on a vyjde to na polovinu ceny, co u Touratechu
Pak už je o jen o preferencích a o tom, co umíš - jsou lidi, co jezdí v těžkém terénu na 1200 SuperTénére, BMW 1200GS, Stelvio 1200 - přičemž pořád to je to samé dokola jako Strom 19"/17" kolo a podobná světlá výška-prostě heavy weight dual sport.
6 reakcí na tento příspěvek úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Další věc jsou mé možnosti....ohledně servisu, tam jsem schopný drobných oprav....rozhodně ne půlit motor, atd. Proto bych raději moto co je spolehlivé. Musím mu během delší cesty věřit. Nechci více servisovat, než jezdit....koukám po mladších ročnících. Bohužel takový Big je už trochu starší.....majitelé Biga prominou. Cena....velký oříšek, nemohu se přehoupnout přes cca. 230 tis. Nekoukám po evropských značkách, nemám k nim důvěru. Uvědomuji si, že jsou to rozdílné požadavky.....asi žádná moto nevyniká v jednotlivých požadavcích.
Na gumach co jsou vhodny na silnici nevyjedes v terenu prakticky nic a viceversa.
Ono celou dobu nebylo jasné, že mluvíš o nové motorce, za 230 litrů už seženeš KTM 950/990 a dokoupíš k tomu co potřebuješ nebo když už tak nemáš rád Evropské značky, tak Supertenere za tu cenu pořídíš a v terénu se taky neztratí, víc by ti k tomu řekl třeba Asumi http://www.motorkari.cz/profil/?uid=152502
Než nového Stroma, to radši něco jetého, ale pořádného. A ty gumy-buď tahat náhradní nebo pořídit něco, co je opravdu pro dual sport-třeba Heidenau K60 Scout, TKC80, Mitas E-07/09 - to vše jsou pneu, na kterých se ani v horším terénu neztratíš (samozřejmě v bahně máš ze všech slick a užiješ spousty legrace)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Bandit-Kralik píše: Díky za reakce. Pravda, ohledně přestavby Stroma by byl problém s TP....to jsem nedomyslel. Na vysvětlenou, co si představuji pod pojmem off-cestování. Každý kdo už několikrát vyjel někam dále a nemá k dispozici vozík, či jinou přepravu, dobře ví....asfaltu a dálničním přesunům se nevyhne. Zajímavé lokality (Maroko, Turecko, Albánie, atd) Vše je daleko a člověk se tam musí nějak dostat, at už na lod do Janova, nebo po dálnici přes Madarsko. Proto by moto měla zvládat tyto přesuny....je to takové nutné zlo, ale vymazat to nejde.....holý fakt. Asi každý dobře ví, že ze silnice ty nejhezčí místa neuvidí....ty jsou právě na těch bočních cestách. Tyto boční cesty třeba v Maroku nikdy asfalt neviděly. Proto ta motorka se s tím bude muset umět poprat. Chci také poznat jiný způsob jízdy, než jen být závislý na asfaltu.....tzn, ne vždy budu jezdit po upravených cestách. Také nemám crosové ambice, ale když na to přijde....chci projet horší terén.
Další věc jsou mé možnosti....ohledně servisu, tam jsem schopný drobných oprav....rozhodně ne půlit motor, atd. Proto bych raději moto co je spolehlivé. Musím mu během delší cesty věřit. Nechci více servisovat, než jezdit....koukám po mladších ročnících. Bohužel takový Big je už trochu starší.....majitelé Biga prominou. Cena....velký oříšek, nemohu se přehoupnout přes cca. 230 tis. Nekoukám po evropských značkách, nemám k nim důvěru. Uvědomuji si, že jsou to rozdílné požadavky.....asi žádná moto nevyniká v jednotlivých požadavcích.
Tve reseni je Ural Ranger s pohonem side a uzaverkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Jsi na tom úplně stejně jako já. Chtěl by jsi lehké výkonné enduro se kterým si užiješ i na cestě a dá se s ním cestovat. Bohužel nic takového ještě nikdo nevymyslel. Proto zatím pořád zůstávám u SV. 168kg/52kW žádné enduro nemá.
Evidentně nemáš s terénem a cestováním v něm vůbec žádné zkušenosti, tak věř tomu, že první roky Tě budou omezovat především vlastní jezdecké schopnosti. Hleděl by jsi, co se dá projet na obyčejném naháči a jak bylo psáno výše, největším limitem jsou gumy.
Ty korunky si schovej, pořiď Stroma, TA, nebo GS za 60 - 80K, nauč se, a až získáš přehled co je ježdění v terénu a jakou motorku potřebuješ, vytáhni zbytek peněz a kup si, co Ti bude vyhovovat. Alespoň si neotřískáš v začátcích drahou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Jsi na tom úplně stejně jako já. Chtěl by jsi lehké výkonné enduro se kterým si užiješ i na cestě a dá se s ním cestovat. Bohužel nic takového ještě nikdo nevymyslel
neni tak uplne pravda... ale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
gugo píše: V_i_c_i> nez by tam dojel tak by potreboval jeste jednu sajdku s volejem aby dodrzel mazaci plan
Nepsal jsem eMku voe Tyhle novy Uraly uz jsou v pohode. Navic mas ve standardu kolo na side jako rezervu kde muzes mit obuty klidne drapak. Ale ta cena je masakr.
Ale mit na nej tak uz je v rodine. Pokud nespechas tak ideal na cestovani cesta necesta a navic to nalozis jako hovado. A kdyz by to nestacilo muzes dokoupit vozik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
gugo píše: bych tedy rekl ze toto neni tak uplne pravda... ale
OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
fidlimydli píše: OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
ty v první řadě vůbec nechápeš, že ježdění c-endura není o poměru výkonu na kilogram....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Cenduro v terenu je pro nektere lidi zvlastni ukaz /doslovne rikaji co tam stema tankama delate/, ale popravde kdyz si sednu na neco lehkeho typu gasgas nebo jakejkoliv jednoobuch od ktm tak me ty kila najednou chybej a tak nejak mam pocit ze nemam ten balanc setrvacnosti apod.
Ale myslim ze Ozzy se svym gasgasem se dost divil kdyz jsem v kamenolomu jezdil na ty tezku krave stejny vyjezdy jak on.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
fockewulf píše: ty v první řadě vůbec nechápeš, že ježdění c-endura není o poměru výkonu na kilogram....
Chápu to naprosto přesně. Mě nejde o výkon na kg. Mě jde o to, že na cestě mi bude při 35 kW ten výkon chybět a v terénu ty 200kg + překážet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Na téma 230kg je v terénu lepší, než 130 kg odmítám diskutovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Ja nerikam ze 200 kg je v terenu lepsi nez 130. Jenom ti rikam ze kdyz stim umis zarabat tak je vcelku jedno kolik kilo to vazi. Omezovat te bude jenom pruchodnost terenem.
Ve vetsine pripadu te stejne ale omezuje vlastni pud sebezachovy nb strach rikej tomu jak chces.
fidlimydli píše: OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
a kde si prosimtě sebral tu váhu? Já jen že když sem měl sv, tak v tp měl pohotovostku asi 200kg. Teď mám starou tenerku, ta tam má kolem 195kg, nebo tak nějak. Ale že by to v terénu jelo stejně? A na silnici to o tolik horší, než zrovna takovej krumpl, jakým svčko je, není. BTW s svčkem sem se nedostal pod 5,8 na kochačku a měl sem stříkačku, tak tobě by těch 35kW asi i stačilo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |