Mám na Vás dotaz ohledně úpravy malého Stroma. Našel by se tu někdo se zkušeností výměny litých kol za drátěné přední 21, zadek 17. Co to vše obnáší, případně úskalí.....sem s postřehy, ale věcné. Dále s přesunutím olejového filtru.....někde jsem se dočetl o možnosti instalace kitu od Touratechu, který filtr přesune na jiné místo. A proč toto??....rád cestuji, chci se více zaměřit na off-cestování. Vybírám mezi Yamahou xt660z a Stromem. Nechci a ani nemohu si koupit KTM,BMW, či jiné.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
gugo píše: bych tedy rekl ze toto neni tak uplne pravda... ale
OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
fidlimydli píše: OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
ty v první řadě vůbec nechápeš, že ježdění c-endura není o poměru výkonu na kilogram....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Cenduro v terenu je pro nektere lidi zvlastni ukaz /doslovne rikaji co tam stema tankama delate/, ale popravde kdyz si sednu na neco lehkeho typu gasgas nebo jakejkoliv jednoobuch od ktm tak me ty kila najednou chybej a tak nejak mam pocit ze nemam ten balanc setrvacnosti apod.
Ale myslim ze Ozzy se svym gasgasem se dost divil kdyz jsem v kamenolomu jezdil na ty tezku krave stejny vyjezdy jak on.
fidlimydli píše: OK, tak mi ukaž cestovní enduro 168kg/52kW/4,3 - 5L/100km, což jsou parametry mého letitého SV. Hrozně rád bych jej totiž za něco takového vyměnil. Pokud váží pod 200kg, má to max 35kw a Strom s 50kW má těžce přes 200kg.
a kde si prosimtě sebral tu váhu? Já jen že když sem měl sv, tak v tp měl pohotovostku asi 200kg. Teď mám starou tenerku, ta tam má kolem 195kg, nebo tak nějak. Ale že by to v terénu jelo stejně? A na silnici to o tolik horší, než zrovna takovej krumpl, jakým svčko je, není. BTW s svčkem sem se nedostal pod 5,8 na kochačku a měl sem stříkačku, tak tobě by těch 35kW asi i stačilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava Suzuki DL650 V-Strom na offcestování
Ale je fakt že tam toho moc původního nezbylo.
Víc detailů už si nepamatuju, třeba půjde něco vygůůglit.
Čau, Tom
Edit - tak Erzberg jel v r. 2007 a byl 26 v Koenigsklasse
Naposledy editováno 30.10.2015 13:50:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |