Předem upozorňuju, že jsem opravdu prolezl několik stránek fóra, jestli se o tématu už mluvilo, ale fakt jsem nic nenašel. Takže posměšné komentáře si kdyžtak nechte a prosím poraďte.
Jako několikaletý automobilista si pořád u motorky (Honda CB 600) nemůžu zvyknout na vyšší otáčky a tak do nekonečna řadím jako v autě s pocitem, že jedu úsporně. Že se s motorkou jezdí ve vyšších otáčkách vím, ale je to i zdravější pro spotřebu?
Je blbost jezdit 60km/h na pětku... stovkou už na šestku? Motor nezní namáhaně a řvát na celé město mě ani nebaví. Každopádně když jsem zkusil jezdit spíš na tu trojku, čtyřku, benzin mizel před očima.
Jaké je teda nejúspornější ježdění?
Naposledy editováno 19.10.2015 14:17:01
1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
jinak... na motorce řešíš spotřebu???
není možné spojit spotřebu pod 7 litrů a zábavu..
Naposledy editováno 19.10.2015 14:41:00
Osobne na okreskach 6 moc neradim (jen se studenym motorem kdyz ho nechci trapit v otackach nez se zahreje), jezdim 3 4 5 a nejdu pod 4 000 ot.... Uz jsem si na Srsne po 5 000 km zvykl Tankuju kazdych 200 km 8 az 10 litru a neresim, jezdim. Je to prece pro zabavu ne? Na spotrebu si kup nudnou CBF600, pac CB600F na ni moc nehraje.
Na dálky se dá dostat i pod 5 litrů (4,6), ale je to těžká kochačka a ježdění kolem kila na šestku.
Pod 4 tisíce ot. chodím výjimečně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta
Ty jsi vtipnej!
1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
Cestovní kochací rychlostí jezdím kolem 5litrů, přidávám jen minimum plynu, řadím třeba v 5tis ot, aby to nebylo moc podtočený. Naopak když mi jebne, tak omezovač přichází brzy ::D
Pokud ti je nepříjemné jezdit ve vysokých otáčkách, tak Horneta prodej a kup si nějaký jedno nebo dvouválec, ale už zase zapomeň na malou spotřebu
První by sis měl ujasnit priority
1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
A se stejnou spotřebou - vlastní zkušenost
Pozn. ať mně nikdo nechytá za slovíčka a čísla....myslím to obecně.
e: nicméně od té doby co jsem sedl na Speeda nechci nic jinýho a Hornet je na bazaru :)
Naposledy editováno 20.10.2015 17:37:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta
patt_01 píše: Já na hornetu když jezdím v klidu - normálka na kochačku tak držím lehce nad 3,5tis otáček, méně je už podtočeé, ikdyž hornet si nechá líbit hodně, klidně tam máš 1500otáček, zařazenou 4ku, přidáš a hned se to plynule sbírá bez žádýho bučení a cukání....
Cestovní kochací rychlostí jezdím kolem 5litrů, přidávám jen minimum plynu, řadím třeba v 5tis ot, aby to nebylo moc podtočený. Naopak když mi jebne, tak omezovač přichází brzy ::D
5 litrů, nelži
Naposledy editováno 21.10.2015 21:58:37
1 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení u horneta
ElFidel píše: Tak to mu tu muzete rovnou doporucit GSX1400 nebo nejakeho obludneho copra kolem 2 litru, tam uz vubec radit nebude...
Se spíše divím, proč mu ještě nikdo neradíte eNCé 700, co má automat a žere kolem 3l
2 reakcí na tento příspěvek Řazení u horneta
Naposledy editováno 22.10.2015 17:47:06
TomanPCM píše: mam ZR-7 (vzduchom chladeny radovy stvorvales, 8 ventilou), radim 1 - 3 - 5, 5-tku tam v 45km/h, to ma motor nejakych 1800rpm. A potom uz len tocim plinom... (6 menam)
tak si to ještě předělej na choppera, když jezdíš na moto takovým stylem nebo máš v prdeli rychlost 2 a 4, tak nejezdím ani já, když jedu kochačku a krouťák a objem mám o trochu vyšší