Dík za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Na čem učit svoje blízké ?
2 reakcí na tento příspěvek Na čem učit svoje blízké ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem učit svoje blízké ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem učit svoje blízké ?
ganmiki píše: seikos> Taky jsem uvažoval o nějaký bezpapírový 80tce, jenže moje vize je taková, že když pojedem někam trénovat, tak těch 20km na letiště odřídím já a holky pojedou autem, tam jim postavím nějakou trať z gum a budou cvičit a pak to zase odřídím domů a tak bych raději něco co mě uveze a bude mít papíry.
Proč bezpapírová? Tohle se dá koupit kolem desítky i s papírama. V dobrém stavu. A proč jezdit 20km někam na letiště? Je to 80ccm, na to ti stačí jakákoliv louka nebo uzavřená příjezdová cestaNaposledy editováno 15.10.2015 19:37:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem učit svoje blízké ?
ganmiki píše: seikos> No to je právě problém, v dosahu mám pouze nějaký polňačky a tam jezdit 200m tam a 200 zpátky s mizerným prostorem na otočení je docela nuda a louky myslím nepřipadají v tomto případě v úvahu, já je nechci trenovat na enduro, navíc tady u nás jsou spíš všude pole a když je něco jako louka, tek je to starý neobhospodařovaný pole, takže hrbolatý, já potřebuju někoho kdo nikdy na motorce nejezdil naučit nejdřív základy, takže na rovným podkladu. To starý letiště pro práškovací letadla mám vyzkoušený, učil jsem tam před 10 lety řídit ženu auto, je tam hromada prostoru, je to betonový plac cca 100x 50m, jsou tam gumy na postavení nějakých zatáček, prostě mě to přijde ideální místo, kde učit holky jezdit, navíc to možná není ani 20km, spíš třeba 15, to je prostě kousek.
když myslíšPár plusů, který mu to dalo:
+zdokonalil se v celkovém ovládání, zejména v řazení
+při pomalejší jízdě se líp orientoval v dopravě
+najel od autoškoly do přestupu na 125 cca 3500km
+nevypadá zas tak špatně
+minimální údržba
+dá se jezdit i na horších (až téměř polních cestách)
+jede to i 80km/h
+vcelku dobrá cena pořízení
Pár mínusů:
-povedlo se mu v létě, když nám chtěl při dovče stačit uštvat motor (novej motor s prací
vyšel na 6000,-Kč), naštěstí se kupodivu Robbyk vešel do kufru Fábie
-do kopce to chce zvolna, jinak trpí motor
-uzké gumy, horší do zatáček
Prostě ideální motorka pro začátek, za rok si rozšířil papíry na 125 (A1), tak zdědil po mamině 125 CBRko na něm vydržel 2 roky a najel cca 8000km. V 18-ti si udělal papíry na auto a doplňkovou zkoušku na A2 a proháněl Suzuki GS500 , kterou jezdila i manželka.
Letos po úspěšné maturitě si pořídil přiškrcenou Kawasaki eR6 a žena přesedlala na Suzuki GSR 600
Za mě doporučuji jít cestou podobné evoluce, páč je to jen jednou v životě a zkušenosti a pokora k dopravě neuškodí.
P.S.: Starší syn začal až v 18-ti rovnou s autem a moto A2 (Kawasaki 250r ) a musím upřímně říct, že je to znát, páč mu chybí právě ta pokora a respekt.
1 reakcí na tento příspěvek Na čem učit svoje blízké ?
ad DT80 - není to moc vysoký? někde jsem četl v inzerci na jednu prodávanou, že je snížená na výšku 165cm, z toho mi vychází, že nesnížená bude pro takovýhle prcky vysoká ( žena má 168, dcera 163 )
ad Robby - ano i já jsem příznivcem evoluce a o Jawě jsem z prvu také uvažoval, nakonec jsem ale usoudil, že ta skupijna AM se dá vypustit, popravdě mi přijde zbytečná kvůli tý konstrukční rychlosti ( vždyť na tom nemůžeš jezdit ani na Simsonu ), a že se na nějaký "hodný" 125 jezdit pod mým dozorem naučí, já v tom ( zatím ) vidím tu výhodu, že ten Robby by byl pouze na to učení a že jakmile by ty papíry udělali ( dcera bude dělat rovnou A1 za dva roky a žena neomezenej taky, takže času mám dost ) tak by stejně chtěli nějakou dvácu a mladýmu bude teprve 12 takže pak mít tu padinu případně pro něj někde 3 roky uloženou mi přijde zbytečný, navíc stejně myslím, že i u něj tu AM přeskočíme holt si počká do 16ti, přijde mi to jako vyhozený peníze dělat jeden rok AM a další A1.
Jinak DT 80 taky v pohodě. Když bude mít motor OK tak nepojede o moc hůř, né-li stejně. Jenom má kvalty spíš kratší, takže to jede do 100km/h.. Ale ta TW taky nad kilo moc nejde. A to DT má na dvoutakt dobrý průběh výkonu na naučení, je to naladěné na střední otáčky. Se sériovým výfukem.
Učila se na něm holka 156cm, DT spuštěná ve vidlích po řídítka a holka byla taktak že byla na špičkách. Učil jsem ji, ať při zastavování nesedí, ale ať posune zadek na stranu kde chce dát nohu. Ono to je lehké a má úzké sedlo takže to pak šlo. Nebo z toho udělat motarda
Jinak ještě odolná motorka je Rieju Tango 125 dá se na ní hodně pocestovat, jako např. Dominika
Nedoporučuju moc experimentovat a radši se držet zavedených značek tak aby to jezdilo jen za benzín a dalo se to dobře poslat dál až nastane čas přesunout se do vyšší kubatury.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na čem učit svoje blízké ?
1 reakcí na tento příspěvek Na čem učit svoje blízké ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |