Téma: Tak jak hýčkáte své mazlíčky po sezóně

14.11.2013 v 18:55
Tak vypadá to, že už se asi letos nikam nepojede a tak jsem se pustil do postupné servisní rozborky a sborky motorky. Tak se chlubte jak se o své klenoty staráte.
Zima bude dlouhá a na příští sezonu musí být vše připraveno a motorka vylepšena, tímto zdravím Netopejra, chlape až to uložíš k zimnímu spánku dej vědět, půjčím si ten padák

23.7.2015 v 07:49 | Nahoru | #571
sody> OK a diky.

25.7.2015 v 12:25 | Nahoru | #572
Tak za jednu pětinu účastníků zájezdu do Černý Hory, hlásím, že vše dopadlo nakonec dobře, poježdění nirvána a permanentní orgazmus. Jedinou újmu jsem utrpěl v tom, že mi upadla podrážka u boty a roztrhal jsem kalhoty, vše způsobeno únavou materiálu, nikoliv pádem.

26.8.2015 v 21:21 | Nahoru | #573
Tak jsem si říkal, že bych moh trochu zvětšit úložný prostory a docela mi padly do oka tyhle kufříky (rovnou říkám, že jsem rozmazlená držka a brašnu za zadní sedačku budu dávat až v případě krajní nouze, anžto se mi tam nelíbí). Mám brašny zbytečně vysoko nad výfukem a než si nechat šít zakázkový plus upravovat podpěry, budou kufry praktičtější a srovnatelně drahý řešení.
Takže pokud pošilháváte po něčem z e-baye a chtěli byste objednávat na podzim/zimu, dejte vědět, mohli bychom to spojit a ušetřit poštovný. Jen nemůžu zaručit, že do zimy nepřijdu na lepší nápad, nebo pořídím slečně batůžkové vlastní motorku, abych si věci vozila sama

Naposledy editováno 26.08.2015 21:21:30

27.8.2015 v 07:37 | Nahoru | #574
My už nějaká čas pokukujeme po těchto . Třeba se domluvíme a opravdu to spojíme. Konkrétně ty naše měli dřív na Y-moto, teď už nevim ... a nakonec jsem to našel, není to Y-moto, ale Yshop.cz a kufry jsou to tyhle . Za ty peníze si myslim, že dobrý, když uvážim, že nebudu platit dopravu ...

Naposledy editováno 27.08.2015 07:42:09

27.8.2015 v 09:18 | Nahoru | #575
Ten yshop není špatný nápad. Jen ty, co jsem posílal, prostě nikdo v dosahu nenabízí Na ty co jsi nahodil jsem taky koukal. Je to čistě subjektivní pohled, ale brašny od Hihgway Hawk jsem montoval na Shadow a bylo špatně snad úplně všechno - podpěrou počínaje a povrchovou úpravou konče. Na druhou stranu yshop nedělal vůbec problémy s výměnou za jiný kus a ten byl relativně v pohodě. A pak mě zarazilo, že se těm kufrům otevírá celý bok. To není úplně praktický řešení pro levý kufr, který se už tak dost naklání nad zem.

Kdyby ses náhodou rozhod pro ebay, dáme si vědět. Já se ještě včera bavil s kámošem o možnosti udělat je zakázkově z lamina nebo termoplastu. Frajer dělá zakázkový díly na auta a mají sakra výdrž, nemusela by to být marná varianta.

27.8.2015 v 11:25 | Nahoru | #576
Koukněte taky na Mutasu na Chrome Galaxy . Mám zálusk na ty kryty nohou za bůra.

27.8.2015 v 11:27 | Nahoru | #577
Oprava Mutazu.com

27.8.2015 v 23:44 | Nahoru | #578
Jendor> Pic. Do tech delanych na zakazku bych taky sel, jen jaka by byla cena?

28.8.2015 v 21:46 | Nahoru | #579
Tu zakázkovou výrobu je třeba prověřit, možnosti, ceny ...

Ty kufry co jsem si vyhlídnul na yshop jsem cce před čtyřmi lety objevil na ursusmoto.com - anglická firma, co zřejmně podlehla krizi, pak se to ještě chvíli objevovalo na ebay a nakonec to asi převzal HWH, kdo to teď pro ně dělá nevím, ale jsou to pořád ty samé. Boční otevírání jsem měl na VN 1500 Tourer a neměl jsem s tím problém. mě se na nich líbí, jak horním obloukem kopírují blatník. Spíš mi vadí to prázdno pod levým kufrem ...

29.8.2015 v 08:12 | Nahoru | #580
me se taky libi ale kdyz sem zjistil ze se otviraj do boku tak sem trochu ochladnul...

Naposledy editováno 29.08.2015 08:23:26

29.8.2015 v 11:11 | Nahoru | #581
Já do nich asi půjdu. Jen budu nějak muset vyřešit barvu, protože černý kufry k bílý motorce ... ale to bych řešil asi skoro u všech. Nejspíš to vyřeší folie, protože lakovat plast a ještě trefit barvu Kawa měla náklad chráněný proti vysypání po otevření víka křížem napnutou plochou gumou, uprostřed na přesku. Tady by to asi chtělo doplnit

Naposledy editováno 29.08.2015 11:49:03

30.8.2015 v 12:21 | Nahoru | #582
Mašer.> tady máš podobné za jinou cenu
To samé pro Jendora

2.10.2015 v 11:40 | Nahoru | #583

2.10.2015 v 12:01 | Nahoru | #584
Mašer.> Odtud mám opěrku řidiče a zadní ledkové lampičky

2.10.2015 v 18:53 | Nahoru | #585

Mašer. píše: Pro ty, kdo uvažují o plastových kufrech jsem náhodou našel prodejce z Opavy zde je odkaz

Klobouk dolů divochu,hodně slušné ceny

10.10.2015 v 22:04 | Nahoru | #586
Ahoj chlapy...nemate nekdo zkusenost s teplomerem misto olejove zatky pod sedlo (http://www.motozem.cz/teplomer-oleje-jmt-yamaha/)

Hledam hledam a na wildstar/roadstar nemuzu najit:)

10.10.2015 v 22:34 | Nahoru | #587
romahrnc> jenom se zeptám,k čemu ti ten teploměr bude?kdyby tam k něčemu byl,šel by tam z výroby. jsou to vyhozené peníze,kup si radši kvalitní olej a jezdi.

11.10.2015 v 00:13 | Nahoru | #588

11.10.2015 v 18:13 | Nahoru | #589
romahrnc> OK,tomu rozumím,ale olej v nádržce pod sedlem má jinou teplotu než která jde z motoru,protože jde přes malý cladič který je u filtru kde se olej částečně ochladí a do nádržky se vrací ochlazen.Aby to mělo smysl musel bys měřit teplotu oleje když jde přímo z motoru.V nádržce to fakt nemá smysl neb je jak jsem říkal částečně ochlazen a nic to o skutečné teplotě neříká.Rozdíl je 5-cca 15stupňů dle počasí,takže asi tak.Jinak ten olej je OK na léto podzim už je horší protože tuhne což není na podzimní ježdění ideál.

12.10.2015 v 08:06 | Nahoru | #590
romahrnc> Ahoj, do nádržky teploměr na Wildu myslím není, ale někde jsem četl že existuje čidlo které se vloží někal do karteru místo šroubu a měří se teplota toho co teče z hlav, existuje k tomu i šroub pro vývod měření tlaku oleje

12.10.2015 v 13:20 | Nahoru | #591

romahrnc píše: gmc2001> No narovinu...zajima me, kolik ma vzdy ten olej teplotu v zavislosti na tom, jak, kde atd jezdim...jinak k "nicemu"...olej davam yamalube 4s 20w50...tak snad je kvalitni...

yamalube je motul akorad yamaha si na měj dělá svoje obaly takže gút ale dražší

Naposledy editováno 12.10.2015 13:20:52

12.10.2015 v 14:04 | Nahoru | #592
sody> Ahoj Sody...diky...jakej motolu to je presne?!:)
Cizapetr> ze bych to tam dal i s tlakovym sroubem:)

12.10.2015 v 14:53 | Nahoru | #593
romahrnc> já používám a myslím že i šody tento

12.10.2015 v 17:53 | Nahoru | #594
Konečně jeden soukmenovec z Brna. Zdravím do Bohunic. Ať se daří. Já su taky B rňák akorát bydlím jinde.

14.10.2015 v 14:44 | Nahoru | #595

CizaPetr píše: romahrnc> já používám a myslím že i šody tento
http://obchod.biker...701364035 [/quote]má pravdu ten chlapec

25.10.2015 v 12:58 | Nahoru | #596

25.10.2015 v 14:11 | Nahoru | #597

romahrnc píše: Panove, prosim o radu...mate nejaky figl na povoleni sroubu cislo 72? :) moc diky

zařadit jedničku a pak povolovat?

26.10.2015 v 19:20 | Nahoru | #598

27.10.2015 v 14:32 | Nahoru | #599

romahrnc píše: Tak nakonec pomohl navod pro servis...pri zarazene jednicce jsem otacel celym motorem...takze to nepomohlo, ale pro toho, kdy by si s tim nekdy hral je postup takovy...nez povolite zadni kolo, je potreba sundat kryt remene, "slapnout" na pedal zadni brzdy,a povolit...musel jsem na to vzit metr dlouhou trubku a udelat si paku, ale pak to slo krasne povolit...jinak proc do toho zase vrtam, nedalo mi to a po kompletnim pretesneni prave casti rozvodovky jsem chtel zkontrolovat i levou, kde jsem z vice stran slysel, ze zlobi gufero(cislo 22)...a taky ze jsem mel prusak oleje, takze objednano nove + okrouzek (23)...a bude rozvodovka komplet...:)

29.10.2015 v 19:28 | Nahoru | #600
Chlapci je třeba na ventilove víko a dekompresor při zpětné montáži třeba momentak popřípadě na kolik utáhnout? A komentáře tipu půl otáčky pred utrzenim si nechtě jo