Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
Twister píše: Chapu, ta jednohmota je ale taky odpruzena. Otazkou je, jak moc dokaze nahradit puvodni dvouhmotu. A pripadne po jak dlouhem provozu dojde k poskozeni motoru. Vzhledem ke zkusenostem lidi, co provedli nahradu a najezdu nekolika set tisic kilometru bez poskozeni mi to az takove starosti nedela. Oproti tomu, jsou zkusenosti kdy byla nutna opetovna vymena dvouhmotoveho setrvacniku i po 25000km. Coz vzhledem k cene vymeny je jak uz tu padlo cena pouziteho motoru. Osobne verim tomu, ze to proste zkusim, kdyz to bude stat za hovno, bude to zkusenost do budoucna...
jde o to, že lidi neumí s dvouhmotou jezdit...a automobilky jim v tom moc nepomáhají - ani ne tak kvůli prodeji nd, jako kvůli spotřebě/emisím.
jezdit s dvouhmotou pod 1.500 otáček, a z těchto otáček svižně zrychlovat, je poškozování dvouhmoty. ale automobilky jsou trestány za emise, produkované jejich vozy, čili ti display při 1.600 otáčkách svítí, abys přeřadil do 1.200 toček
edit: zpřesněno výrazivo
Naposledy editováno 26.09.2015 18:29:06
1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"). takže se, patrně, stalo, že vw měl motor, který nesplňoval očekávání zákazníků a zároveň legislativců. než investovat miliardy do vývoje - a třeba rok nemít motory, které by zákazníci chtěli - raději investovali do sw...s nadějí, že to ustojí. provalilo se, uvidíme, zda ustojí. dle mě byla největší blbost, že to časem nedovyvinuli, ale pokračovali "v optimalizaci požadavků na jízdní/zkušební režim"
podle mě se podobně jako vw zachovaly i některé další automobilky - aspoň by tomu nasvědčovalo, že nikdo neukazuje na vw a nekřičí.
renault, prý, půl roku nevyráběl jednu řadu dieselových motorů, protože je neměl dovyvinuty - doprodával auta se starší euronormou, vyrobené "do foroty", nebo si zákazníci museli počkat.
1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
mariano píše: ...
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"....
Ale kdepak, EK s zadnym vhodnym reprezentantem automotivu nekonzultovala realnost a proveditelnost nastavenych limitu pri jejich stanoveni. Prestoze vedela ze jejich program 2020 je nejspis nerealny, zavedla ho.
A ano, potize s tim maji vsichni, pomahaji si na testech skoro vsichni, ale VW to tentokrat prehnal. Jen mi nejde na rozum jakto ze EPA na tohle neprisla pri kontrolnich merenich pri 20 a 90 tis. mil.
Naposledy editováno 26.09.2015 19:52:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
nevidím do metodik epa, ale předpokládám, že to bylo v "optimalizovaném režimu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Naposledy editováno 27.09.2015 02:09:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
mariano píše: Dawe02> ta ohromná překročení mě zaujala nejvíc...chápal bych 2x, 3x, ale deklarované 15-30x je nepředstavitelných
Jedine co me napadlo, kdyz jsem videl ta cisla bylo, ze museli asi pouzit NOx trap (LNT) protoze nemohli pouzit SCR (EA189 je myslim Euro4 motor, takze jedno z toho pouzit museli). Nicmene SCR neni dostatecne reseni pro vetsi auta, Jetta/Golf maximalne!
No a navic se zanasi sirou. Tohle dohromady (velke auto, horsi sirnate palivo) by mohlo vysvetlit ty hrozne vysledky.
assassin píše: Tak samozrejme, ja to myslel jako ekvivalent z 80tejch let...a ne k carevne ale k te novejsi... Pojizdny carevny asi uz jezdi jen v ty prdeli kde bydli JMK... Ja uz ji tak deset let nevidel...
daji se koupit ... a pojizdne - momentalne mam jednu rozjednanou . Na rozdil od dementu, prodavajicich totalne shnile, z nekolika kusu poskladane t603 za ctvrt mega, se da carevna koupit i za slusnou cenu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Dawe02 píše: Jedine co me napadlo, kdyz jsem videl ta cisla bylo, ze museli asi pouzit NOx trap (LNT) protoze nemohli pouzit SCR (EA189 je myslim Euro4 motor, takze jedno z toho pouzit museli). Nicmene SCR neni dostatecne reseni pro vetsi auta, Jetta/Golf maximalne!
No a navic se zanasi sirou. Tohle dohromady (velke auto, horsi sirnate palivo) by mohlo vysvetlit ty hrozne vysledky.
obávám se, že ea189 je euro5, ale to spíš odvozuji
scr se od euro4 používá, až na výjimky, v náklaďácích. u euro6 to mají všechny...paradoxně některé motory pouze scr bez ničeho dalšího (samozřejmě sw)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Jinak nez takto mi to smysl nedava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Naposledy editováno 23.10.2015 00:54:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
O jakem motoru vlastne pises? MAN, Scania, Perkins, Iveco? Je treba si byt vedom toho ze limity pro heavy duty a pak i off highway jsou/byly o dost jine nez male osobaky. Meli jsme v Brne nejakou dobu relativne moderni Cursor 7 a to na testech kourilo jak mensi fabrika. :)
Naposledy editováno 30.09.2015 02:32:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Naposledy editováno 23.10.2015 00:53:34