Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující

(reakce na) Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 18:00 | Nahoru | #241

Twister píše: Chapu, ta jednohmota je ale taky odpruzena. Otazkou je, jak moc dokaze nahradit puvodni dvouhmotu. A pripadne po jak dlouhem provozu dojde k poskozeni motoru. Vzhledem ke zkusenostem lidi, co provedli nahradu a najezdu nekolika set tisic kilometru bez poskozeni mi to az takove starosti nedela. Oproti tomu, jsou zkusenosti kdy byla nutna opetovna vymena dvouhmotoveho setrvacniku i po 25000km. Coz vzhledem k cene vymeny je jak uz tu padlo cena pouziteho motoru. Osobne verim tomu, ze to proste zkusim, kdyz to bude stat za hovno, bude to zkusenost do budoucna...



jde o to, že lidi neumí s dvouhmotou jezdit...a automobilky jim v tom moc nepomáhají - ani ne tak kvůli prodeji nd, jako kvůli spotřebě/emisím.
jezdit s dvouhmotou pod 1.500 otáček, a z těchto otáček svižně zrychlovat, je poškozování dvouhmoty. ale automobilky jsou trestány za emise, produkované jejich vozy, čili ti display při 1.600 otáčkách svítí, abys přeřadil do 1.200 toček

edit: zpřesněno výrazivo

Naposledy editováno 26.09.2015 18:29:06

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 18:28 | Nahoru | #242
jinak k motorům, a chování vw...můj soukromý názor:
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"). takže se, patrně, stalo, že vw měl motor, který nesplňoval očekávání zákazníků a zároveň legislativců. než investovat miliardy do vývoje - a třeba rok nemít motory, které by zákazníci chtěli - raději investovali do sw...s nadějí, že to ustojí. provalilo se, uvidíme, zda ustojí. dle mě byla největší blbost, že to časem nedovyvinuli, ale pokračovali "v optimalizaci požadavků na jízdní/zkušební režim"

podle mě se podobně jako vw zachovaly i některé další automobilky - aspoň by tomu nasvědčovalo, že nikdo neukazuje na vw a nekřičí.

renault, prý, půl roku nevyráběl jednu řadu dieselových motorů, protože je neměl dovyvinuty - doprodával auta se starší euronormou, vyrobené "do foroty", nebo si zákazníci museli počkat.

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 18:32 | Nahoru | #243
Mariano: podle me je problem ty usa normy splnit bez mocoviny ... A v usa bude trosku problem s adblue ... Proto automobilka co ma cistej motor bez adblue ma jasnou vyhodu na trhu ... No bohuzel ta vyhoda nebyla tak uplne zalozena na fer jednani....

(reakce na) Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 19:06 | Nahoru | #244
assassin> tak amerika močovinu nechce, páč se bojí jejího zneužití pro terorismus - i proto se tam náklaďáky s močovinou téměř nevyskytují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

26.9.2015 v 19:50 | Nahoru | #245

mariano píše: ...
soudruhům v bruselu (i jinde po světě) to myslí rychleji než konstruktérům motorů. takže z nich padají snížení emisí (ano, snižování emisí je správně) rychleji, než to konstruktéři dokáží vymyslet a uvést do praxe (ano, zvou si k tomu odborníky, ale stačí jim "ano, to bychom mohli stihnout vyvinout"....


Ale kdepak, EK s zadnym vhodnym reprezentantem automotivu nekonzultovala realnost a proveditelnost nastavenych limitu pri jejich stanoveni. Prestoze vedela ze jejich program 2020 je nejspis nerealny, zavedla ho.

A ano, potize s tim maji vsichni, pomahaji si na testech skoro vsichni, ale VW to tentokrat prehnal. Jen mi nejde na rozum jakto ze EPA na tohle neprisla pri kontrolnich merenich pri 20 a 90 tis. mil.

Naposledy editováno 26.09.2015 19:52:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

27.9.2015 v 00:42 | Nahoru | #246
Dawe02> netvrdím, že s vhodným reprezentantem...ale s lidmi z automobilek ano. většinou se, dle mého, jedná s top managementem (vývojář je pod jejich úroveň) lehce odtrhlým od reality

nevidím do metodik epa, ale předpokládám, že to bylo v "optimalizovaném režimu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

27.9.2015 v 02:07 | Nahoru | #247
mariano> s automobilkama se to resilo az ex post. EPA v teto kategorii testovani spoleha na mereni automobilek, ale ma i svoje kontrolni mereni alespon v 20 a 90 tis milich kde jsou pochopitelne ine akceptacni limity. To delaji sami a museli by na to prijit, protoze to jedou i na silnici a ta prekroceni jsou reportovana ohromna .

Naposledy editováno 27.09.2015 02:09:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

27.9.2015 v 09:04 | Nahoru | #248
Dawe02> ta ohromná překročení mě zaujala nejvíc...chápal bych 2x, 3x, ale deklarované 15-30x je nepředstavitelných

Kurvítko zdarma

27.9.2015 v 12:16 | Nahoru | #249
K té dvouhmotě x jednohmotě - mám pašíka V6 2,8, jednohmotná spojka, původně dvoumota, jednohmotu tam dal bývalý majitel - no trochu mě to sere, spojka se musí pouštět opravu zlehka, jinak si to auto trochu "zaskáče"...nicméně už jsem si na to zvykl, kdybych spojku měnil znovu, dám tam to, co tam má být...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

27.9.2015 v 22:24 | Nahoru | #250

mariano píše: Dawe02> ta ohromná překročení mě zaujala nejvíc...chápal bych 2x, 3x, ale deklarované 15-30x je nepředstavitelných



Jedine co me napadlo, kdyz jsem videl ta cisla bylo, ze museli asi pouzit NOx trap (LNT) protoze nemohli pouzit SCR (EA189 je myslim Euro4 motor, takze jedno z toho pouzit museli). Nicmene SCR neni dostatecne reseni pro vetsi auta, Jetta/Golf maximalne!
No a navic se zanasi sirou. Tohle dohromady (velke auto, horsi sirnate palivo) by mohlo vysvetlit ty hrozne vysledky.

(reakce na) Kurvítko zdarma

29.9.2015 v 13:26 | Nahoru | #251

assassin píše: Tak samozrejme, ja to myslel jako ekvivalent z 80tejch let...a ne k carevne ale k te novejsi... Pojizdny carevny asi uz jezdi jen v ty prdeli kde bydli JMK... Ja uz ji tak deset let nevidel...

daji se koupit ... a pojizdne - momentalne mam jednu rozjednanou . Na rozdil od dementu, prodavajicich totalne shnile, z nekolika kusu poskladane t603 za ctvrt mega, se da carevna koupit i za slusnou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

29.9.2015 v 18:19 | Nahoru | #252

Dawe02 píše: Jedine co me napadlo, kdyz jsem videl ta cisla bylo, ze museli asi pouzit NOx trap (LNT) protoze nemohli pouzit SCR (EA189 je myslim Euro4 motor, takze jedno z toho pouzit museli). Nicmene SCR neni dostatecne reseni pro vetsi auta, Jetta/Golf maximalne!
No a navic se zanasi sirou. Tohle dohromady (velke auto, horsi sirnate palivo) by mohlo vysvetlit ty hrozne vysledky.



obávám se, že ea189 je euro5, ale to spíš odvozuji
scr se od euro4 používá, až na výjimky, v náklaďácích. u euro6 to mají všechny...paradoxně některé motory pouze scr bez ničeho dalšího (samozřejmě sw)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

29.9.2015 v 19:04 | Nahoru | #253
mariano> jo jo, ja to prave tak myslel. Ze EA189 byla konstrukcne a koncepcne puvodne Euro4 motor a aby ji udelali LEV2 tier2 kompatibilni (ekvivalent Euro5b) bez SCR, museli neco vymyslet. Co jineho nez NOx trap... A ocividne to nefungovalo.
Jinak nez takto mi to smysl nedava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

30.9.2015 v 00:24 | Nahoru | #254
D

Naposledy editováno 23.10.2015 00:54:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

30.9.2015 v 02:28 | Nahoru | #255
CAG> A jeste virive klapky, ne? Nebo ty nebyly treba?
O jakem motoru vlastne pises? MAN, Scania, Perkins, Iveco? Je treba si byt vedom toho ze limity pro heavy duty a pak i off highway jsou/byly o dost jine nez male osobaky. Meli jsme v Brne nejakou dobu relativne moderni Cursor 7 a to na testech kourilo jak mensi fabrika. :)

Naposledy editováno 30.09.2015 02:32:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

30.9.2015 v 21:35 | Nahoru | #256
D

Naposledy editováno 23.10.2015 00:53:34

(reakce na) Kurvítko zdarma

30.9.2015 v 22:46 | Nahoru | #257

CAG píše: ...co vím tak jste u vás tento typ neměli používá tu druhou- lepší konstrukci vgt než vy (sorry jen reju )...



No ale my to vymysleli (VNT) a oni ho jen zkopirovali Brzo bude i benzinova verze prave pro VW (Miller).
Předchozí
1... 6 7 8 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist