Prosím, nemějte hloupé řeči na to, že to je čína, potřebuji pomoc, né se ještě více naštvat. Díky :)
Naposledy editováno 21.09.2015 23:01:46
1 reakcí na tento příspěvek Baterka, nebo dobíjení ?
VITEK_M píše: nedělal bych to.... regulátor si bere napětí baterky jako referenci to znamená bez baterky neví regulátor kolik regulovat a poškodí se... ale dělej jak myslíš
tak ne urcite aby to projizdel ale na tech 3-6 vterin se hovno stane a nebo at si proste vezme merak a zmeri si to kolik ma baterka a pri nastartovani jestli se hodnoty nejak meni nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek Baterka, nebo dobíjení ?
Edit písmenka.
Naposledy editováno 19.09.2015 19:13:00
Vítězslav_Máří píše: Vezmi si multimetr a hned víš na čem jsi.Změř si napětí na baterce před startem a po startu a také se zvýšenými otáčkami.Jinak bez měřáku to poznáš na předním světle.Rozsviť si před nastartováním světlo,nastartuj třeba roztlačením,pokud to nejde jinak a na světle poznáš,jestli po přidání plynu svítí víc,nebo je to stejné jako před přidáním.Pak by bylo špatné dobíjení,ale zbytek to chce změřit multimetrem.
Edit písmenka.
Netvrdil bych tak kategoricky.Muze mit i blbej altik, konektor od altiku k regleru, novou vadnou baterku....
Resilo se to tu tisickrat, zahledej a najdi jak diagnostikovat poruchu. K tomu stacej vedomosti na urovni ZS a obycejnej multimetr z Baumaxu za stovku!
Jo a abych te nenastavl: Kdo ma juky, suka klukyyy!
1 reakcí na tento příspěvek Baterka, nebo dobíjení ?
A btw: Co ty víš, třeba šukám
Naposledy editováno 19.09.2015 20:06:44