paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Baterka, nebo dobíjení ?
 
19.9.2015 v 17:00
Nazdar. Řeším problém s baterkou, nebo s dobíjením. asi před týdnem jsem si koupil novou baterku, jelikož ta stará už měla dost. (točila, ale nenastartovala). S novou vše bylo ok, najel jsem s ní za týden asi 140 km a dneska jsem si dal trochu větší projížďku, asi 150 km, během toho jsem zastavoval a motorku jsem v pohodě 5x natočil a pak po šesté už jen cvaklo relé a nic se nedělo. Tak jsem motorku roztlačil, dojel domů a pak jsem si všiml, že mi něják rychle blikají blinkry. Nevím, jestli to může mít nějákou souvislost. Pak jsem motorku ještě jednou roztlačil a nechal jí chvíli jen tak na volnoběh vrčet. Pak jsem jí zhasnul a jen tak zkusil nastartovat a ejhle, startér měl snahu. Jak je možné, že celou cestu domů (asi 30km) od zjištění problému se ani trochu nedobila a pak na chvíli volnoběhu se trochu vzpamatovala ? Ještě bych rád podotkl, že po chvíli na ten volnoběh byl regulátor dobíjení tak rozpálenej, že na něm šla stěží udržet ruka.

Prosím, nemějte hloupé řeči na to, že to je čína, potřebuji pomoc, né se ještě více naštvat. Díky :)

Naposledy editováno 21.09.2015 23:01:46

1 reakcí na tento příspěvek Baterka, nebo dobíjení ?

19.9.2015 v 19:12 | Nahoru | #1
Vezmi si multimetr a hned víš na čem jsi.Změř si napětí na baterce před startem a po startu a také se zvýšenými otáčkami.Jinak bez měřáku to poznáš na předním světle.Rozsviť si před nastartováním světlo,nastartuj třeba roztlačením,pokud to nejde jinak a na světle poznáš,jestli po přidání plynu svítí víc,nebo je to stejné jako před přidáním.Pak by bylo špatné dobíjení,ale zbytek to chce změřit multimetrem.

Edit písmenka.

Naposledy editováno 19.09.2015 19:13:00

(reakce na) Baterka, nebo dobíjení ?

19.9.2015 v 19:38 | Nahoru | #2

Vítězslav_Máří píše: Vezmi si multimetr a hned víš na čem jsi.Změř si napětí na baterce před startem a po startu a také se zvýšenými otáčkami.Jinak bez měřáku to poznáš na předním světle.Rozsviť si před nastartováním světlo,nastartuj třeba roztlačením,pokud to nejde jinak a na světle poznáš,jestli po přidání plynu svítí víc,nebo je to stejné jako před přidáním.Pak by bylo špatné dobíjení,ale zbytek to chce změřit multimetrem.

Edit písmenka.



Netvrdil bych tak kategoricky.Muze mit i blbej altik, konektor od altiku k regleru, novou vadnou baterku....

Resilo se to tu tisickrat, zahledej a najdi jak diagnostikovat poruchu. K tomu stacej vedomosti na urovni ZS a obycejnej multimetr z Baumaxu za stovku!
Jo a abych te nenastavl: Kdo ma juky, suka klukyyy!
Téma je zamknuto


TOPlist