1 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Jednodušší motorka snáď ani byt nemože.
Mladý, opravdu technický antitalent, na ní najezdil tisíce kilometrů bez závažnějšího problému.
Jó, než se na to došlo, co je blbě (v mém případě kvalita ložisek), dosť sem si užil.
Po temto martýriu motorka jede, svítí, brzdí, neteče z ní olej ...
Ale je tam VAPE , bezbaterková úprava a kardan chudých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Naposledy editováno 01.09.2015 13:26:57
To zkrátka fungovat nemože.
Já tyhle sériové motorky neznám, ale když sem to u kamoša kupoval, myslel sem si, že si dělá srandu.
Tak sem si zkonstruoval vlastní a pokoj svatý.
Těsnění u řetězového kolečka - všechny pokusy, i tovární s jakýmsi profilovým superantikontramulti těsněním sů k hovnu.
Zadarmo tady prozradím jediný trvale funkční a demontáží nezkurvitelný fígl - pod pojistnů podložku dat 1mm silnů talířovů pružinu a je vymalováno.
Jasně, nelze to považovat za hermetický spoj, ale ten prd oleje, co tím unikne ven, je galaktický rozdíl proti původní olejničce.
O-kroužek na řadičce je jasný.
Tohle dotěsnění motorky sem si udělal proto, že su na zaolejované stroje háklivý a taky mám enom jedny nervy.
jen trochu hledat.. http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/povalecnavyroba/prehledvyroby.html
Motor 487.3 je líná ekosvině, na první provedení 477 se nechytá, rozdíl je až nepochopitelně dramatickej, protože 487.3 jede stejně blbě jako 125/476
Ohledně GO - olejnička to bude na věky věků, teče to jinudy než mezi karterama, což je společný pro všechyn český motory... i ten strakonickej čtyřtakt je trochu olejnička, ale zase to hezky jede....
Naposledy editováno 10.09.2015 17:51:37
Podle mě utopie ale 110 by dát mohla.( S větrem v zádech )
Naposledy editováno 10.09.2015 19:18:09
Trochu pomoct se tomu dá tak, že se použije 15z sekundár, pak sice tachometr ukazuje ještě víc než by měl, ale aspoň je tam pak ta 4ka něco platná a dá se s tím s trochou skromnosti žít.
Je to trochu škoda, protože ten podvozek je celkem solidní, ale motor byl už tenkrát znásilněn limity - především hluku ale i emisí a prostě to jede blbě, blbě a blbě... Holt starý železo a nový normy... Vzducho to saje přes metr dlouhou štěrbinu v sedačce, tomu odpovídá otryskování karburátoru a vejfuk je taky přiškrcenej...
Vliv mazání ložisek kliky ze směsi už nejspíš takovej zásadní vliv mít nebude, válce a písty by měly bejt stejný.....
Vize by byla taková, že by se tomu možná dalo pomoct tlumivkou ze starýho provedení 477, otryskováním a úpravou filtrboxu á-la stará verze co byla v plechovej 487....
Bude to dělat ten kravál jako 477, ale možná by to pak normálně jelo...
Když jsem tu lenochoda měl, postupně dva kousky, tak zmenšením odporu sání a otryskováním podle 477 se to poněkud zlepšilo, ale nezkoušel jsem vyměnit i vejfuk, protože jsem žádnej navíc neměl.
Ono to jede sice víc, ale je tam podívané se do válca, páč sem to nevydržel...
No a protože si myslím, že až takový rozdíl to byt nemože, usoudil sem, že sériovka 120 dá.
A když ne, tím líp .
Jo a tachometrem to néni. Páč mám stopky .
Naposledy editováno 13.09.2015 18:38:05
120 nedá žádná verze 175, i ty nejlepší s lehoučkým jezdcem nepřekonají ani za živýho boha 110 115.... ani ty první, ono to má sice dobrou akceleraci, ale převody jsou takový že s 15z sekundárem se motor na 110 dotočí na max a dál nejde... 16z sekundár je nahovno, protože to víc stejně nepojede a zleniví to...
1 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Používali právě 476tky které upravené dávali 160km-h. Tenkrát mě ukecával atˇ mu ji prodám že jich mají nedostatek. Neprodal jsem ani jemu ani černˇochům na Kubu .
Spolužák měl motor ze 175 čízy v motokáře a taky to letělo jak čert. Pochází ze závodnické rodiny jeho bratranec několika násobný mistr republiky Jirka Sedlář bohužel už vavříny nevozí.
Sám jsem měl 477 přepletenou na 16tkách kolech teda s upraveným převodem kvůli kolům. Jela 115km-h měřeno kamarádem na kawě za mnou. Kývačky se na ni v zatáčkách nechytali jela 115 ale furt .
115 je absolutní maximum pro 477 s lehkým jezdcem.
To se mě zdá né až tak blbé řešení.
Kdyby to mělo nejaký ponorkový šnorchl, nenechalo by mě to chladným.
Vložka ve veyfucku je taková, jaků sem našel...páč už se nedaly sehnat celé kompletní výfuky a levé, mám futrál pravý a pajšl nejasného původu.
Možná, že je to ten starý, "laděný" .
Ten původní tam nebyl, páč předchozí ladič ho nahradil doutníkem z třindy a eště zlomeným, že aby ho mohl zvednůt a aby se oňho pěkně pekly nohy...
Vepředu je kotouč od děcka a eletriku to mělo 6V.
Tá je v krabici, na motorce je 12V VAPE.
V průběhu používání stroje jsem zjistil, že je sakra poznat zadní guma o čtvrt palce širší (dojížděl sem tu, co tam tuner zanechal), takže vliv na jízdní výkony má aj taková "prkotina".
S motorků jezdí mladý na ryby a užívá si protahlých ksichtů skůtristů, keří ho v dědině opovržlivě předjedů...no a mimo osady jim to vrací i s úroky, páč rozdíl v rychlosti je značný...a k temu všelijak trčící udice, podběráky, kýble...a blbec v gumákách na motorce...a eště takové .
Tedˇ už s 80 kilama mezi lehké jezdce nepatřím ale dřív když jsem míval 60 a 750 yamahu nebo 9tku fireblade motorka moc často po obou kolech nejezdila.
Jinak na 477 jsem vejfuk z původní třindy - ten doutník co je i na bizonu - taky provozoval a zhoršení jsem nezpozoroval, nicméně původní vejfuk byl uvnitř tak shnilej že se nedal použít dál a původní parametry proto stejně neměl, navíc když na vejfukách 477 jezdí stejnej motor jako čz472, nepokládal jsem to za problém... Shnilej se vám možná bude zdát divný, nicméně on je s posilube uvnitř suchej.... Nicméně 477 je i tak dost uřvaná, což jde z části i na vrub sání, kdežto 487,4-5 je oproti ní tichoučká.
Ke skůtristům - klasika, 125ccm, většinou 4T čína nevalnýho výkonu a ješzě k tomu ždímačka... to se pak není čemu divit že jim ujede, když přeci jen objem nezanedbatelně vyšší, k tomu výhoda dvoutaktu a výkon je větší než u většiny skůtrů i u týhle trojky, která už má udáváno trochu míň...
2 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Motorka mě zostala jaksi nedopatřením - hajný ju měl coby služební a když viděl, jak okolo ní chodím se sepjatýma rukama a mumlám si ježíšmarja...tož esli bych mu ju nespravil.
No a když se po dvou týdnech optal, co to bude stát a já mu opáčil, že za díly sem už utratil čtyři tisíce...tož že si ju mám radši nechat.
Neco sem mu za ňu dal, ale moc to nebylo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Vyfasoval služební Fóbii...a Babettu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
Naposledy editováno 17.09.2015 20:19:48
Mladý jezdí na Zetoru celkem fest.
O prázdninách 2013 sem vyměnil ložiska na klice za s masivní kleců a od té doby najezdil přes deset tisíc.
Na první pohled nic moc, na druhý - je na vysoké a na motorce jezdí prakticky enom dva měsíce - přes prázdniny...páč poslední dva roky byl měsíc na jakési akci ve Španělsku...
On se nezdá, ale jezdí jak drak...a bez problémů, protože si na tem nic opravit neumí...enom si ju pod odborným dohledem připraví a je to...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |