Myslím tím olejíčky,filtry,náplně atd...
Zajímá mě a myslím nejen mě kdo má kolik najeto na své motorce.
Je to takový test jaké stroje kolik vydrží a je li možné i nemožné.
Tak vzhůru do toho kolik máte natočeno a na čem.
Naposledy editováno 19.08.2015 10:45:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
HondaGiRRl píše: No jasně, já to tu napíšu a pak to nebudu moct stočit, až ji budu prodávat
přece by jsi to pak neprodávala kdyby měla tak málo km..to by byla škoda ne?
1 reakcí na tento příspěvek Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
Ale vzhlížím k světlým zítřkům.. Teď tam mam 82000km, co nevidět pojede počítadlo zase pěkně od nuly, takže 40t přiložim, a půjde do světa se zaručeně nestočenejma
20 tisícema a lidi mi urvou ruce... Jupí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
FousaCZ píše: Si skoro žačínám připadat ošizenej, když sem koupil motorku se 73000km a nezažil ten pocit ze zaručeně skoro nový nejetý mašiny...
Ale vzhlížím k světlým zítřkům.. Teď tam mam 82000km, co nevidět pojede počítadlo zase pěkně od nuly, takže 40t přiložim, a půjde do světa se zaručeně nestočenejma
20 tisícema a lidi mi urvou ruce... Jupí...
moc složitý, já prostě na budíku přelepím první pozici už ted má 13300km skoro nejetý
a tebe jsem na Zbraslavi na moto ještě nepotkal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
Rogerer píše: dewwil měl na svém TLR namotané tuším okolo 150 tis, když ho prodával
A to někdo koupil?
Samozřejmostí je servis.Stará mašiny a ajejich použité materiály nasahají těm dnešním ani po ponožky
a to nemluvím o olejích atd....
Jo,ale když je na ní někdo rapl tak jde srát tak jako když se moc šetří .
Zlatá střední někdy víc a někdy míň.
Je to jako s babama.
Já mám 40 000 bt 1100 a zdá se že je to k neutahání.
Cucka píše: jak ja...koupila sem to stoceny na 26 a uz tam mam 63...to je neprodejny uz uplne...bude se mnou muset dozit..nebo to otocim pres stovku a na to uz to nema pocitadlo..tak pujdu od nuly
Původně jsem chtěl jet pro monstera kterej měl natočeno přes pade a byl bouranej, ale dle historie tu na motorkářích hezky opravenej, ale už byl prodanej. Ducati, no, to se prodává samo i s bambilionem kilometrů
neřešte kosočtverce a ježděte
Rogerer píše: dewwil měl na svém TLR namotané tuším okolo 150 tis, když ho prodával
Přesně mělo namotáno 184478km, pouze s pravidelným servisem dle manuálu, oil, filtry, svíce, ventily, já ho koupil s 60tkm a od té doby jsem do prodeje vyměnil 2x spojku(lamely), regulátor napětí, 2x řetězovku, ložiska v kolech, gufera a oil ve vidlích, 5x destičky přední, 2x desky zadní, ve 100tkm přední kotouče, repas př. třmenů, rozvoďáky original. Když se člověk stará tak mašina vydrží hodně. Moto měla vždy laďáky a K&N filtr, pak komplet svody s laufy Shark, vykuchlý SRAD klapky z airboxu, G-pack by Assassin, poladěnou směs přes YoshBox v origo říd. jednotce taky Assassin.1 reakcí na tento příspěvek Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
1 reakcí na tento příspěvek Nevíc najeto aneb co vydrží naše stroje.
onderfaus píše: Suzuki GSX 1100F - myslím 128 000 km, nejsem si teď přesně jistý, podívám se doma přesně. Ale už si vezme olej tak přes zimu budu muset udělat aspoň hlavu, jestli to pomůže.
Nejdřív zjisti jestli to přes hlavu opravdu jde.