zdravím,
je tu sice dost odborníků (ty prosím aby se zdrželi komentů), ale je tu i dost normálních chlapů, co opravdu mají přehled - ty prosím o názor.
Je pravda, že koncernový motory TSI z let 2009 - až cca 11, jsou stejný nespolehlivý křápy a pasti, jako populární HTP? Pročetl sem horu diskusí, a TSI tam vavříny rozhodně nesbírá (údajně totální chabrus na rozvody)
Takle: měl sem chuť pořídit auto s tímhle motorem a z tý doby (1.2 nebo 1.4), ale zatím mám po chuti....
takže - jo, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: BagoBorec> tak zřejmě jsi u zdroje, to já ne. Podstatný je, že to riziko existuje a malý rozhodně není, tomu prostě nevěřím, sory. Spíš je právě na pováženou, že v tomhle vláknu, kde se sešla mikroskopická částečka lidí, jsou dva (pokud počítám sebe a vyjebaný HTP tak tři) s přímou zkušeností nekvalitních motorů Škoda. Pokud je tu někdo, komu to chodí bezproblémově a dlouho, ať přidá postřeh - to bude jen přínosem pro celou diskusi.
mám 1,2 47 kw., na tacho přes 200 tis, ja najeto přes 10 tis za pár měsíců a doufám, že mi to ještě chvíli vydrží. každopádně je tam vyměněn už rozvodak a napinaci kladka.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....
k tomuhle musím připomenout, abys našel někde ten muj nějakej předchozí příspěvek, kde píšu o využití auta. Obrovskej motor je mi na hovno, protože 80% jízd tvoří promrzlý courání za prací po okreskách, takže jestliže to v kombinu žere 10, já bych byl na 15. Z toho titulu vylučuju rovnou i naftu. Tudíž i yeti co by sežral osmičku, je furt lepší než takováhle nevyužitelná kráva. Po dálnicích toho naše auta najezdili tolik, že dítě z MŠ by dojelo na koloběžce dál Jo, a někdo se tu posmívá povinýmu ručení - proč ne, ale i to se počítá A nakonec proč yeti - páč je robustnější a na pasivní ochranu je v základu lepší, než fobie z r. 06. Během 3 - 4 let začnou jezdit i moje dcery, baba jezdí normálně, a větší bezpečnost pro ně je podle mě v dnešní době bonus, a kromě toho se jim líbí. A je z něj i prej líp vidět (ale to mám jen vyčtený, sám nemám zkušenosti), zato fóbiový strašný sloupy v rohách - to je věc Jinak je to auto v podstatě na hovno, to nezamlouvám a uznávám že jsou mnohem lepší volby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: Artepx> díky za odpověď . Akorát se zeptám: to je TSI, nebo HTP? a rok výroby prosím. A výměna byla preventivní, nebo to byl nějakej narychlo dělanej zásah před kolapsem (nebo po něm)?
2005 htp, kupovala jsem to pár tis po výměně takže nevím, ale u 180 tis to už prevence nebude, to bude spíš servisní interval1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
MedWed píše: Po městě a na kratkejch tratích?? Ty a Tvoje jaguari zkušenosti už se mi maličko zajidaji...
Je to mix dalnice (+-130) a mesto....ja to nejak zvlast nesleduju, tohle byla prumerna po cca 5.000km (dle palubaku 9.7 ale realna je cca o 0.5l vyssi).
Jo motor je to ford a zahrejva se hodne rychle +-2-3km takze to ani na ty pocuky tak ukrutne nechlasta.
To ze se ti zajidam s tim nic neudelam, s cim jsem te jeste trapil? (prvniho jaga jsem koupil pred pul rokem, takze nejsem zadnej jaguar boy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Zahriva se rychle? To je tam i teplota oleje? Zajimave...
No neudelas asi nic... to je spis vyhrada, jak jsi mi hazel (nepouzitelny) UK auta, kdyz jsem hledal svoje auto...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: k tomuhle musím připomenout, abys našel někde ten muj nějakej předchozí příspěvek, kde píšu o využití auta. Obrovskej motor je mi na hovno, protože 80% jízd tvoří promrzlý courání za prací po okreskách, takže jestliže to v kombinu žere 10, já bych byl na 15. Z toho titulu vylučuju rovnou i naftu. Tudíž i yeti co by sežral osmičku, je furt lepší než takováhle nevyužitelná kráva. Po dálnicích toho naše auta najezdili tolik, že dítě z MŠ by dojelo na koloběžce dál Jo, a někdo se tu posmívá povinýmu ručení - proč ne, ale i to se počítá A nakonec proč yeti - páč je robustnější a na pasivní ochranu je v základu lepší, než fobie z r. 06. Během 3 - 4 let začnou jezdit i moje dcery, baba jezdí normálně, a větší bezpečnost pro ně je podle mě v dnešní době bonus, a kromě toho se jim líbí. A je z něj i prej líp vidět (ale to mám jen vyčtený, sám nemám zkušenosti), zato fóbiový strašný sloupy v rohách - to je věc Jinak je to auto v podstatě na hovno, to nezamlouvám a uznávám že jsou mnohem lepší volby.
Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.
Jinak schvaluju vetsi auto, brachovi zachranilo Volvo s80 nohy (minimalne pred zlamanim)
Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....
Moje byvala brambora e46 328i (2.8 R6 142KW) okresky s prehledem do 6,5l/100km, pri rychlejsim 300km presunu po dalnici (stale 180-190), to bylo na 9/100km. Neznam koncernovy motory v benzinu, co tohle umi a to bylo stary auto.
No tak nejdriv jsem fakt myslel, ze jsou stejny ceny v DE a pak taky trosku rejpnuti ponevadz v CR je to porad jen BMW/Mergl.......
edit: asi jsem te blbe pochopil s tou teplotou, jo byl I olej zahratej podle budiku
Naposledy editováno 19.03.2015 11:34:35
1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI
A co se BMW/MB tyka... no k tomu nemam moc co rict
S tim olejem je to pomerne zajimave, obvykle se zahriva az po (znacne) delsi dobe...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Londoner píše: Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.
Jo, tady když nahlásíš makléří čerstvej řidičák, vek 23let, motorku 111kw a auto 170kw a 3.0 . Tak omdlívaj
Naposledy editováno 19.03.2015 11:56:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
S tim olejem.....no byl tam na to merak a nez jsem dojel do prace (2km) tak to bylo v prostred - tam to bylo porad celou jizdu, byla tam jen stupnice bez cisel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
assassin> To bylo spis "zazrackym" soferem, co vsude jede na nejvyssi kvalt, plyn pridava jen palcem u nohu a porad sleduje raficku aktualni spotreby a ruzne stridave gasuje... Samo, ze je takova jizda o hovne, ale chtel jsem si vyzkouset, zda jde s takovym autem jezdit okresky za 6l a jde to... (provedeno na 170km useku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
SVSkritek píše: Jo, tady když nahlásíš makléří čerstvej řidičák, vek 23let, motorku 111kw a auto 170kw a 3.0 . Tak omdlívaj
Bud rad ze jsi v CR, v UK bys platil cca 2000 liber rocne mozna vic .....jak je to pod 25let tak je to mega drahy.
tak jsem se jeste drzel pri zemi, jen na to bawo bys platil min. 2400 liber....
Naposledy editováno 19.03.2015 12:11:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Londoner píše: Bud rad ze jsi v CR, v UK bys platil cca 2000 liber rocne mozna vic .....jak je to pod 25let tak je to mega drahy.
tak jsem se jeste drzel pri zemi, jen na to bawo bys platil min. 2400 liber....
Nj, tak me nastesti chodi z Londyna jen plat, ale nic tam platit nemusim . Ani bych do UK nechtel...
Naposledy editováno 19.03.2015 12:14:51
SLEEPER píše: SVSkritek> Na zapade bys to mel jeste drazsi...
assassin> To bylo spis "zazrackym" soferem, co vsude jede na nejvyssi kvalt, plyn pridava jen palcem u nohu a porad sleduje raficku aktualni spotreby a ruzne stridave gasuje... Samo, ze je takova jizda o hovne, ale chtel jsem si vyzkouset, zda jde s takovym autem jezdit okresky za 6l a jde to... (provedeno na 170km useku).
jj vim, bracha a pritelkyne s mym autem taky umi po okreskach kolem 7mi... ale je to dobry ze se v diskuzi uvadi tyhle rekordy ve vete typu "okresky to jezdi kolem 6" a pak nekteri co si takove auto koupi podle blabolu na netu zasnou kolik to opravdu zere
Londoner píše: MedWed> Tak Yurovi jsem nic konkretniho nedoporucoval a jestli myslis sebe, tak tam se doporucovalo hodne aut a I ty sam sis nakonec vybral uplne neco jinyho nez si puvodne chtel ne?
S tim olejem.....no byl tam na to merak a nez jsem dojel do prace (2km) tak to bylo v prostred - tam to bylo porad celou jizdu, byla tam jen stupnice bez cisel.
Ok, slovo doporucovat tam asi nepadlo... to je fakt, ale na prinipu veci to asi nic nemeni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Londoner píše: Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.
Jinak schvaluju vetsi auto, brachovi zachranilo Volvo s80 nohy (minimalne pred zlamanim)
možná na to koukám až příliš prakticky, to asi jo. Auto u nás plní úkoly hlavně denodenní potřeby, a ten yeti se nám jevil jako kompromis mezi nenáročným / ne moc drahým / bezpečnějším / a líbí se nám - i já to celkem zkousnu. No, i když - mám-li si splnit sny, tak po výhře ve sportce bych v garáži zaparkoval asi tohle - to já můžu tydle polotraktory, a čím víc otřískaný, tím lepší . A vedle Porsche 911, jenže to už je vlastně taky koncern, takže bych nejdřív založil téma "spolehlivost koncernových motorů Porsche" a všichni by řekli ať se na to vyseru
1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI
Ale na yettim som nešiel, tam možno podvozok pruží a nebúcha.
Podľa mňa by si sa mal ísť povoziť na konkurenčných nekoncernových značkách a až potom sa rozhodnúť, či ti škodovka vyhovuje.