Téma: OT - auto - koncernový motory TSI
 
18.3.2015 v 08:55

zdravím,
je tu sice dost odborníků (ty prosím aby se zdrželi komentů), ale je tu i dost normálních chlapů, co opravdu mají přehled - ty prosím o názor.
Je pravda, že koncernový motory TSI z let 2009 - až cca 11, jsou stejný nespolehlivý křápy a pasti, jako populární HTP? Pročetl sem horu diskusí, a TSI tam vavříny rozhodně nesbírá (údajně totální chabrus na rozvody)
Takle: měl sem chuť pořídit auto s tímhle motorem a z tý doby (1.2 nebo 1.4), ale zatím mám po chuti....
takže - jo, nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 08:23 | Nahoru | #61

Yura píše: BagoBorec> tak zřejmě jsi u zdroje, to já ne. Podstatný je, že to riziko existuje a malý rozhodně není, tomu prostě nevěřím, sory. Spíš je právě na pováženou, že v tomhle vláknu, kde se sešla mikroskopická částečka lidí, jsou dva (pokud počítám sebe a vyjebaný HTP tak tři) s přímou zkušeností nekvalitních motorů Škoda. Pokud je tu někdo, komu to chodí bezproblémově a dlouho, ať přidá postřeh - to bude jen přínosem pro celou diskusi.

mám 1,2 47 kw., na tacho přes 200 tis, ja najeto přes 10 tis za pár měsíců a doufám, že mi to ještě chvíli vydrží. každopádně je tam vyměněn už rozvodak a napinaci kladka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 08:31 | Nahoru | #62

Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....


k tomuhle musím připomenout, abys našel někde ten muj nějakej předchozí příspěvek, kde píšu o využití auta. Obrovskej motor je mi na hovno, protože 80% jízd tvoří promrzlý courání za prací po okreskách, takže jestliže to v kombinu žere 10, já bych byl na 15. Z toho titulu vylučuju rovnou i naftu. Tudíž i yeti co by sežral osmičku, je furt lepší než takováhle nevyužitelná kráva. Po dálnicích toho naše auta najezdili tolik, že dítě z MŠ by dojelo na koloběžce dál Jo, a někdo se tu posmívá povinýmu ručení - proč ne, ale i to se počítá A nakonec proč yeti - páč je robustnější a na pasivní ochranu je v základu lepší, než fobie z r. 06. Během 3 - 4 let začnou jezdit i moje dcery, baba jezdí normálně, a větší bezpečnost pro ně je podle mě v dnešní době bonus, a kromě toho se jim líbí. A je z něj i prej líp vidět (ale to mám jen vyčtený, sám nemám zkušenosti), zato fóbiový strašný sloupy v rohách - to je věc Jinak je to auto v podstatě na hovno, to nezamlouvám a uznávám že jsou mnohem lepší volby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 08:34 | Nahoru | #63
Artepx> díky za odpověď . Akorát se zeptám: to je TSI, nebo HTP? a rok výroby prosím. A výměna byla preventivní, nebo to byl nějakej narychlo dělanej zásah před kolapsem (nebo po něm)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 08:37 | Nahoru | #64

Yura píše: Artepx> díky za odpověď . Akorát se zeptám: to je TSI, nebo HTP? a rok výroby prosím. A výměna byla preventivní, nebo to byl nějakej narychlo dělanej zásah před kolapsem (nebo po něm)?

2005 htp, kupovala jsem to pár tis po výměně takže nevím, ale u 180 tis to už prevence nebude, to bude spíš servisní interval

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 08:47 | Nahoru | #65
Artepx> jj dík. To je vlastně totéž co mám já. Je vidět, že některá vydrží, jiná se podělá. Brácha měl taky htp, r.v. 2005, kupoval to taky nový, a i jemu šli srát komprese a dávali mu novou hlavu, kat, atd. Tedy celou tu Škoda opravnou sadu. Jenže mě to potkalo v 63 tkm, jemu šlo do kopru při cca 85 tkm. Prodával to při 120 tkm, do tý doby mu jezdilo po opravě bez problému, a pak už samozřejmě nevím. Pokud jde o rozvody, tak já to htp furt mám, a podle poslední kontroly (před cca 7 000 km) to bylo všechno v pořádku.

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 09:04 | Nahoru | #66
rodiče měli taky fabii 1,2 HTP r.v.04, dali to pryč, protože u 80 tis km to dělalo divné zvuky, tak jsem jim sehnal 1,4 MPi a jsou spokojeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:17 | Nahoru | #67

MedWed píše: Po městě a na kratkejch tratích?? Ty a Tvoje jaguari zkušenosti už se mi maličko zajidaji...



Je to mix dalnice (+-130) a mesto....ja to nejak zvlast nesleduju, tohle byla prumerna po cca 5.000km (dle palubaku 9.7 ale realna je cca o 0.5l vyssi).

Jo motor je to ford a zahrejva se hodne rychle +-2-3km takze to ani na ty pocuky tak ukrutne nechlasta.

To ze se ti zajidam s tim nic neudelam, s cim jsem te jeste trapil? (prvniho jaga jsem koupil pred pul rokem, takze nejsem zadnej jaguar boy)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:21 | Nahoru | #68
Londoner> on Ti uz Yura napsal svoje... pro podminky, jake popsal je velkej motor nesmysl... a to celkem jednoznacne...
Zahriva se rychle? To je tam i teplota oleje? Zajimave...

No neudelas asi nic... to je spis vyhrada, jak jsi mi hazel (nepouzitelny) UK auta, kdyz jsem hledal svoje auto...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:25 | Nahoru | #69

Yura píše: k tomuhle musím připomenout, abys našel někde ten muj nějakej předchozí příspěvek, kde píšu o využití auta. Obrovskej motor je mi na hovno, protože 80% jízd tvoří promrzlý courání za prací po okreskách, takže jestliže to v kombinu žere 10, já bych byl na 15. Z toho titulu vylučuju rovnou i naftu. Tudíž i yeti co by sežral osmičku, je furt lepší než takováhle nevyužitelná kráva. Po dálnicích toho naše auta najezdili tolik, že dítě z MŠ by dojelo na koloběžce dál Jo, a někdo se tu posmívá povinýmu ručení - proč ne, ale i to se počítá A nakonec proč yeti - páč je robustnější a na pasivní ochranu je v základu lepší, než fobie z r. 06. Během 3 - 4 let začnou jezdit i moje dcery, baba jezdí normálně, a větší bezpečnost pro ně je podle mě v dnešní době bonus, a kromě toho se jim líbí. A je z něj i prej líp vidět (ale to mám jen vyčtený, sám nemám zkušenosti), zato fóbiový strašný sloupy v rohách - to je věc Jinak je to auto v podstatě na hovno, to nezamlouvám a uznávám že jsou mnohem lepší volby.



Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.

Jinak schvaluju vetsi auto, brachovi zachranilo Volvo s80 nohy (minimalne pred zlamanim)

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:27 | Nahoru | #70

Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....


Moje byvala brambora e46 328i (2.8 R6 142KW) okresky s prehledem do 6,5l/100km, pri rychlejsim 300km presunu po dalnici (stale 180-190), to bylo na 9/100km. Neznam koncernovy motory v benzinu, co tohle umi a to bylo stary auto.

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:31 | Nahoru | #71
MedWed> Velkej motor (3L+) je nesmysl skoro na vse, ale je to zabava ho mit. Jo u XJ6 byla I teplota oleje, ted uz ji nemam

No tak nejdriv jsem fakt myslel, ze jsou stejny ceny v DE a pak taky trosku rejpnuti ponevadz v CR je to porad jen BMW/Mergl.......

edit: asi jsem te blbe pochopil s tou teplotou, jo byl I olej zahratej podle budiku

Naposledy editováno 19.03.2015 11:34:35

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:34 | Nahoru | #72
sleeper: zazracny auto:) me s tim samym motorem e36 (ten Motor uplne identickej, aby se do me znalci nepustili) jezdi kombinace - okresky/mesto kolem 9ti, mesto 11, dalnice 180-190 taky kolem 11ti...

1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:43 | Nahoru | #73
Londoner> Jak rikam, podle me slepe doporucujes auta, ktera se libi, ci sedi Tobe bez ohledu na potreby zadavatele nic vic za tim neni...

A co se BMW/MB tyka... no k tomu nemam moc co rict

S tim olejem je to pomerne zajimave, obvykle se zahriva az po (znacne) delsi dobe...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 11:55 | Nahoru | #74

Londoner píše: Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.


Jo, tady když nahlásíš makléří čerstvej řidičák, vek 23let, motorku 111kw a auto 170kw a 3.0 . Tak omdlívaj

Naposledy editováno 19.03.2015 11:56:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:00 | Nahoru | #75
MedWed> Tak Yurovi jsem nic konkretniho nedoporucoval a jestli myslis sebe, tak tam se doporucovalo hodne aut a I ty sam sis nakonec vybral uplne neco jinyho nez si puvodne chtel ne?

S tim olejem.....no byl tam na to merak a nez jsem dojel do prace (2km) tak to bylo v prostred - tam to bylo porad celou jizdu, byla tam jen stupnice bez cisel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:00 | Nahoru | #76
SVSkritek> Na zapade bys to mel jeste drazsi...

assassin> To bylo spis "zazrackym" soferem, co vsude jede na nejvyssi kvalt, plyn pridava jen palcem u nohu a porad sleduje raficku aktualni spotreby a ruzne stridave gasuje... Samo, ze je takova jizda o hovne, ale chtel jsem si vyzkouset, zda jde s takovym autem jezdit okresky za 6l a jde to... (provedeno na 170km useku).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:02 | Nahoru | #77

SVSkritek píše: Jo, tady když nahlásíš makléří čerstvej řidičák, vek 23let, motorku 111kw a auto 170kw a 3.0 . Tak omdlívaj



Bud rad ze jsi v CR, v UK bys platil cca 2000 liber rocne mozna vic .....jak je to pod 25let tak je to mega drahy.

tak jsem se jeste drzel pri zemi, jen na to bawo bys platil min. 2400 liber....

Naposledy editováno 19.03.2015 12:11:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:14 | Nahoru | #78

Londoner píše: Bud rad ze jsi v CR, v UK bys platil cca 2000 liber rocne mozna vic .....jak je to pod 25let tak je to mega drahy.

tak jsem se jeste drzel pri zemi, jen na to bawo bys platil min. 2400 liber....


Nj, tak me nastesti chodi z Londyna jen plat, ale nic tam platit nemusim . Ani bych do UK nechtel...

Naposledy editováno 19.03.2015 12:14:51

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:16 | Nahoru | #79
SVSkritek> Sikovnej

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:23 | Nahoru | #80

SLEEPER píše: SVSkritek> Na zapade bys to mel jeste drazsi...

assassin> To bylo spis "zazrackym" soferem, co vsude jede na nejvyssi kvalt, plyn pridava jen palcem u nohu a porad sleduje raficku aktualni spotreby a ruzne stridave gasuje... Samo, ze je takova jizda o hovne, ale chtel jsem si vyzkouset, zda jde s takovym autem jezdit okresky za 6l a jde to... (provedeno na 170km useku).



jj vim, bracha a pritelkyne s mym autem taky umi po okreskach kolem 7mi... ale je to dobry ze se v diskuzi uvadi tyhle rekordy ve vete typu "okresky to jezdi kolem 6" a pak nekteri co si takove auto koupi podle blabolu na netu zasnou kolik to opravdu zere

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:53 | Nahoru | #81
..noo,spotřeba,je strašně,ošemetná věc..

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 12:59 | Nahoru | #82

Londoner píše: MedWed> Tak Yurovi jsem nic konkretniho nedoporucoval a jestli myslis sebe, tak tam se doporucovalo hodne aut a I ty sam sis nakonec vybral uplne neco jinyho nez si puvodne chtel ne?

S tim olejem.....no byl tam na to merak a nez jsem dojel do prace (2km) tak to bylo v prostred - tam to bylo porad celou jizdu, byla tam jen stupnice bez cisel.



Ok, slovo doporucovat tam asi nepadlo... to je fakt, ale na prinipu veci to asi nic nemeni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 13:52 | Nahoru | #83

Londoner píše: Jasny, ja prece netvrdim ze mas kupovat 3L pro svy potreby, jen me zaujala ta spotreba u 1.2Tsi. A i rozumim ze lidi chtej mensi obsah kvuli povinymu, to mne nenapadlo, tady je to jinej system.

Jinak schvaluju vetsi auto, brachovi zachranilo Volvo s80 nohy (minimalne pred zlamanim)



možná na to koukám až příliš prakticky, to asi jo. Auto u nás plní úkoly hlavně denodenní potřeby, a ten yeti se nám jevil jako kompromis mezi nenáročným / ne moc drahým / bezpečnějším / a líbí se nám - i já to celkem zkousnu. No, i když - mám-li si splnit sny, tak po výhře ve sportce bych v garáži zaparkoval asi tohle - to já můžu tydle polotraktory, a čím víc otřískaný, tím lepší . A vedle Porsche 911, jenže to už je vlastně taky koncern, takže bych nejdřív založil téma "spolehlivost koncernových motorů Porsche" a všichni by řekli ať se na to vyseru

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 16:51 | Nahoru | #84
Yura>
Yetiho bych asi nedělal. Spíš už bych vzal raději tu "oktávku". Nebo Rapida. Yeti je takový pro dva s kufrem nebo pro dva velký a dva malý bez kufru. navíc tomu reznou všechny dveře.

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 17:17 | Nahoru | #85
vybírám malou dodávku,protože ta moje už je pro ostudu a jel jsem s litrovým benzínovým transitem conect. ten motor by ve focusu musel ty koncernový jebky strčit do kapsy

1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

23.3.2015 v 08:55 | Nahoru | #86
Yura, yeti je pre rodinu naprd auto, zvonka veľké, ale vnútri priestoru na rozdávanie nemá, takže sa stráca jediná naozajstná prednosť škody. Také typické SUV. Ja by som sa škodovke vyhol, tá fabrika sa asi nikdy nenaučí spraviť poriadny podvozok ( v porovnaní s odpovedajúcou konkurenciou ). Ja nepretekám, ale na denné jazdenie sú škodovky jednoducho nepríjemné, búcha to, kýve sa to, jediná škoda, ktorá ma celkom prekvapila, je fábia III, ale aj tak je to kultúrou buchotu od podvozka niekde na úrovni peugeota 206 z minulého storočia. Octávia III je pri jednoduchej zadnej náprave už celkom tragédia, tam sa vzadu nedá obsedieť, tak to hádže. Ale zas je to celkom tiché auto, čo sa týka motora a aerodynamického hluku.
Ale na yettim som nešiel, tam možno podvozok pruží a nebúcha.

Podľa mňa by si sa mal ísť povoziť na konkurenčných nekoncernových značkách a až potom sa rozhodnúť, či ti škodovka vyhovuje.

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

23.3.2015 v 17:52 | Nahoru | #87
jean192> jo jo, díky za názor No, zatím sme se rozhodli - i na základě většinových názorů zde - že to definitivně odkládáme, nic se kupovat nebude. Času relativně dost, a pak se uvidí. Jiný auto je u mě vlastně zbytečnost, nutně ho nepotřebuju. V podstatě proto sem už tohle vlákno nechával pomalu zapadnout, pár informací přišlo, díky za ně všem diskutérům. Radši pořádně rozmyslet, než udělat nějakou hloupost a pak si drbat hlavu.

OT - auto - koncernový motory TSI

26.3.2015 v 11:06 | Nahoru | #88
Známému přet týdnem přeskočil rozvoďák u RS 2.0TFSI 08' (cca 130tis km). Oprava v autorizovaném servisu za 120tis - (pouze mění motor), garáž servis za 35tis...

OT - auto - koncernový motory TSI

15.8.2015 v 09:51 | Nahoru | #89
Kolega dělá ve škodovce a včera u piva tvrdil, že u nových 16V TSI se vůbec nepočítá s výměnou rozvoďáku, prý to je "na tvrdo" a výměna nejde. Měl by vydržet 250tis km. Nyslyšel o tom někdo něco?

OT - auto - koncernový motory TSI

15.8.2015 v 16:55 | Nahoru | #90
Jak nejde? To akože pri kompletácii natiahnu reťaž na kolečká, až potom ju znitujú a nazdar? Nebude natvrdo skôr kolečko na kluke jak má BMW?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist