pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: nic si z toho nedělej já obul na zadek metzeler M5 a při 60stupnovém náklonu taky klouže jsem z ní malinko nervozní ale jinak je OK a S20 na předu už sjetá drží a drží
bych chtěl ten 60st. náklon vidět... bys ho dal jednou a lovil motorku z pod svodidel člověče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: Mileek> na 60 stupních nic neuvěřitelnýho nevidím.... to je klasicky na stupačku.....
Klasicky na stupacku bude nekde kolem 45... Mozna ani to ne
Mileek: ja myslim ze to je jen otazka k jaky ose to meris, tady tipuju ze to bude k rovine vozovky :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 03.08.2015 00:15:44
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
to máš jedno prostě když dáváš moc velký náklon tak máš hned prdel o půl metra jinde a je mě celkem jedno kolik je to přesně nebo odhadem stupnů ta guma je dobrá ale nesmí se s ní dávat ůplný extrém na který se vlastně ani nedostaneš protože lehneš, nemůžu tvrdit že je to podvozkem spíš rukama ale když jsem tam měl dunlop GP tak to prostě při takové teplotě nemá tyto projevy (měl to být jenom poznatek k té M5 verzus ST a né dohady o stupních atd.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Senik píše: Sériová R6 má 51°, nevim, jestli se dá udělat 9° jen přepáčkem. Mám pocit, že i v MotoGP se jezděj náklony okolo 60°...
jak "má 51" ? Kde se to da vycist a jak je to mereny? Kdyz vemes motorku a polozis ji na stupacku tak ses v uplne jinym a nerealnym naklonu, nez kdyz na ni jedes. Roli hraje predevsim zatizeni, mira vysednuti a pozice tela, rychlost, profil gum apod…Takze by me zajimalo kde se vzalo tech 51.
A R6ku i s prepackem a dobrym farou asi na 60` fakt nepolozis. GP je ve vsem uplne jinde, hlavne asi ani zadny volne koupitelny gumy by to nezvladly. A navic pres 60` i v GP dava malokdo. Nejvic, co do naklonu, to kácí asi Marquez...
Naposledy editováno 03.08.2015 16:56:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: Jinak todle bude podle me fotka z Katalanska. V tyhle zatacce se jede dycky nejvetsi ucho, diky tomu obrubniku. Delaj tam skvely fotky.
Naposledy editováno 03.08.2015 19:24:26
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: a povedlo se mi super předjížděcí wheelie cca 100cm, no pomohl mi zase horizont, krásně mě to při podřazení, když jsem předjížděl nakoplo a 40-50m po zádech dvě auta najednou Asi kouknu po tlumiči řízení trošku se mi to zavlnilo při dopadu
P.S.: kdyby tam nebyl ten horizont tak se mi to nepovedlo, mě se wheelie povede jen když nechci , ale když už to je nahoře tak to tam "statečně" podržím
Naposledy editováno 08.08.2015 22:00:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: strakon> To je spíš HáTéPé od Mladoboleslavských šípů
Myslis jako HovnoToPojede ? Nebo spis HromadaTechnickychProblemu
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Na 20km sme si aj přehodili stroje a dobré svezení na tom je, né že né...
Jen mě ji dal s plnou nádrží a na ty vlaštovky si vždycky dlouho zvykám, ale jinak pohoda, bál jsem se jí, ale zase také peklo to není... Až na to blokující kolo při podřazování...
To rychlořazení s ukazatelem kvaltu je mazec, na tom sem jel prvně... jenom lup,lup, lup....
Tož díky Pepo...