pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Senik píše: Sériová R6 má 51°, nevim, jestli se dá udělat 9° jen přepáčkem. Mám pocit, že i v MotoGP se jezděj náklony okolo 60°...
jak "má 51" ? Kde se to da vycist a jak je to mereny? Kdyz vemes motorku a polozis ji na stupacku tak ses v uplne jinym a nerealnym naklonu, nez kdyz na ni jedes. Roli hraje predevsim zatizeni, mira vysednuti a pozice tela, rychlost, profil gum apod…Takze by me zajimalo kde se vzalo tech 51.
A R6ku i s prepackem a dobrym farou asi na 60` fakt nepolozis. GP je ve vsem uplne jinde, hlavne asi ani zadny volne koupitelny gumy by to nezvladly. A navic pres 60` i v GP dava malokdo. Nejvic, co do naklonu, to kácí asi Marquez...
Naposledy editováno 03.08.2015 16:56:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)