pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: nic si z toho nedělej já obul na zadek metzeler M5 a při 60stupnovém náklonu taky klouže jsem z ní malinko nervozní ale jinak je OK a S20 na předu už sjetá drží a drží
bych chtěl ten 60st. náklon vidět...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
to máš jedno prostě když dáváš moc velký náklon tak máš hned prdel o půl metra jinde a je mě celkem jedno kolik je to přesně nebo odhadem stupnů ta guma je dobrá ale nesmí se s ní dávat ůplný extrém na který se vlastně ani nedostaneš protože lehneš, nemůžu tvrdit že je to podvozkem spíš rukama ale když jsem tam měl dunlop GP tak to prostě při takové teplotě nemá tyto projevy (měl to být jenom poznatek k té M5 verzus ST a né dohady o stupních atd.)