Pionýr na vetreranske značky
Koupit fichtla ve špatném stavu, přepsat papíry na Tvého hezkého a šrot za pár kaček prodat bude daleko jednodušší cesta, než to řešit veteránskýma papírama a vyjde to na stejno. Moto musíš mít v dobrém origo stavu, aby jsi dostal veteránské a každý rok na jaře v přesně daný termín musíš chodit na atestace do veteránklubu. Ne že si zajedeš na technickou jak se ti zlíbí. Pojistka na fichtla bude pár kaček a máš klid. Nemusíš se třepat, že pánům úředníkům zase jednou rupne v kouli a v rámci bezpečnosti nás všech zase zpátky povolí jen nějaké předváděcí jízdy. Navíc cena s papírama půjde nahoru. Veteránské papíry jsou nepřenosné, takže opět budeš prodávat moto bez papírů. Dal bych to rozhodně na legál, dokud je papírů relativně dost. Ještě nedávno to tak bylo s kývačkama. Teď už je motorek s TP pomálu a ceny stoupají.