udělal jsem si radost a pořídil si na domácí hrabání a blbnutí pincka. po koupi jsem vyměnil olej,vyměnil hadičku a přidal filtr od nádrže, rozebral a vyčistil karbec, vyměnil svíčku.
tak a teď k problému... moto chytí na první šlápnutí..dvakrát ji hodím do otáček uplně v pohodě..napotřetí už chcípne...takže čas chodu motoru je cca 10-20s... i po vyčistění karburátoru mi neustále uchcává benzín od nádobky s plovákem...ale přijde mi, že se to chová, jakoby prostě vždycky došel benzín (hadička do karbce stále plná benzínu)..
takže co s tím? tušíte někdo? problém pořád osobně vidím v karburátoru..a sice někde u toho plováku..ale nedovedu si vysvětlit, proč se to hned udusí :/
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
a ještě jedna věc,...je mi divné, že v odkapávači pod karbcem..pod plovačkou je pořád beňo..prostě ta plovačka nějak zlobí a nechápu to..plovák plave..nádoba je čistá..kohoutek se správně zavírá..tak nevím...
Za jízdy přicupni na karbecu a kdyby to jelo líp, je to chudé, kdyby to bylo horší, je to obráceně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Vždycky udělej enom jednu věc a zkus to.
Jinak se příčiny nikdy nedopátráš a se strojem se budeš enom rozčilovat.
shooorty píše: hele tak díky za rady..zkusil jsem to s flaškou a hadičkou...a pro sychr jsem se ještě podíval na svíčku a z nějakého důvodu byla moc přihnutá, takže jsem narovnal do potřebné délky mezeru...a už to běží...ale...při větších otáčkách při jízdě se dusí...takže asi opravdu rozmontuji ten kohoutek u nádrže, jestli není přicpaný (protože při tůrování na neutrál s flaškou místo nádrže se to neprojevovalo)....
a ještě jedna věc,...je mi divné, že v odkapávači pod karbcem..pod plovačkou je pořád beňo..prostě ta plovačka nějak zlobí a nechápu to..plovák plave..nádoba je čistá..kohoutek se správně zavírá..tak nevím...
U fichtla se vždy nastavovala "mezera" mezi elektrodou na větší než normální...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2) určitě špatná hladina plováku...když ponořím plovák, tak je tam benzínu šíleně moc, div, že nevytýká vrškem...
takže mi z toho plyne, že se pokusím přihnout ten plíšek, aby zavíral dřív..uvidím..
jo a výměna vzducháče filtru taky nutná.. :D vypadá mooc pěkně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
http://vseofichtlech...i-karburatoru-jikov/
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
no a pokrok v opravě fíka je následující...
-plováková komůrka nastavena..plovák funguje..víčko spíná...až dodám těsnění, věřím, že to nebude tolik chcát..hladinu to drží perfekt jak má...
-po nastavení karbecu jsem to zkusil projet a zase to chcípalio..říkám si..to jsem debil???...jve zkratce..zkontroloval jsem svíčku..znovu..a co mě nepřekvapilo..milý pán,co mi to prodával mi dal jinou svíčku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
ale otázka je...jak moc jsem mohl zkurvit píst, když jsem to párkrát zkoušel nakopnout a chvíli nechal v chodu?? svíčka vypadá stejně, jen má na konci jiné písmeno..a závit je tak o 0,3cm delší
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
vyčistil jsem kohoutek u nádrže..a jako bordelu tam bylo požehnaně..vyčistěno..profouknuto..no aaaaaaa.....LÍTÁÁÁÁ!!!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jo, existujů na světě motory (aut), kde můžeš použít jakoukoliv svíčku - s dlouhým i krátkým závitem.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
teď při jízdě jsem zjistil, že v rychlosti kolem 40-50km/h celkem skáče přední kolo..výplet vypadá ok..dráty nechybí.. (plášť nový)...může to být ložisky, tlumiči?? na co se podívat nejdřív?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
Když to třebas dlůho stálo na prázdném nebo velice podhuštěném kole.
Jejda - nový plášť - máš ho dobře nasazený? Není nekde skříplá duša? A néni nejaký východní?
Páč já sem si kůpil plášť (přední) na Zetku, hrbatý byl od děcka, hrbatě se sjel a to za pouhých 5tis. km.
Jakési čínské nudle.
A to se vyplatí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Nekde na Jawabláznech sem dával "komiks", kterak se mění plášť a vůbec montuje guma...jestli to najdeš, kukni se.
Špatné ložiska poznáš tak, že zahýbeš kolem do stran.
Nesmí tam byt vůle a při točení nesmí vydávat zvuky a chovat se nejak nepatřičně.
Naposledy editováno 28.07.2015 21:08:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |