udělal jsem si radost a pořídil si na domácí hrabání a blbnutí pincka. po koupi jsem vyměnil olej,vyměnil hadičku a přidal filtr od nádrže, rozebral a vyčistil karbec, vyměnil svíčku.
tak a teď k problému... moto chytí na první šlápnutí..dvakrát ji hodím do otáček uplně v pohodě..napotřetí už chcípne...takže čas chodu motoru je cca 10-20s... i po vyčistění karburátoru mi neustále uchcává benzín od nádobky s plovákem...ale přijde mi, že se to chová, jakoby prostě vždycky došel benzín (hadička do karbce stále plná benzínu)..
takže co s tím? tušíte někdo? problém pořád osobně vidím v karburátoru..a sice někde u toho plováku..ale nedovedu si vysvětlit, proč se to hned udusí :/
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
a ještě jedna věc,...je mi divné, že v odkapávači pod karbcem..pod plovačkou je pořád beňo..prostě ta plovačka nějak zlobí a nechápu to..plovák plave..nádoba je čistá..kohoutek se správně zavírá..tak nevím...
Za jízdy přicupni na karbecu a kdyby to jelo líp, je to chudé, kdyby to bylo horší, je to obráceně .
Vždycky udělej enom jednu věc a zkus to.
Jinak se příčiny nikdy nedopátráš a se strojem se budeš enom rozčilovat.
shooorty píše: hele tak díky za rady..zkusil jsem to s flaškou a hadičkou...a pro sychr jsem se ještě podíval na svíčku a z nějakého důvodu byla moc přihnutá, takže jsem narovnal do potřebné délky mezeru...a už to běží...ale...při větších otáčkách při jízdě se dusí...takže asi opravdu rozmontuji ten kohoutek u nádrže, jestli není přicpaný (protože při tůrování na neutrál s flaškou místo nádrže se to neprojevovalo)....
a ještě jedna věc,...je mi divné, že v odkapávači pod karbcem..pod plovačkou je pořád beňo..prostě ta plovačka nějak zlobí a nechápu to..plovák plave..nádoba je čistá..kohoutek se správně zavírá..tak nevím...
U fichtla se vždy nastavovala "mezera" mezi elektrodou na větší než normální...
2) určitě špatná hladina plováku...když ponořím plovák, tak je tam benzínu šíleně moc, div, že nevytýká vrškem...
takže mi z toho plyne, že se pokusím přihnout ten plíšek, aby zavíral dřív..uvidím..
jo a výměna vzducháče filtru taky nutná.. :D vypadá mooc pěkně
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
http://vseofichtlech...i-karburatoru-jikov/
no a pokrok v opravě fíka je následující...
-plováková komůrka nastavena..plovák funguje..víčko spíná...až dodám těsnění, věřím, že to nebude tolik chcát..hladinu to drží perfekt jak má...
-po nastavení karbecu jsem to zkusil projet a zase to chcípalio..říkám si..to jsem debil???...jve zkratce..zkontroloval jsem svíčku..znovu..a co mě nepřekvapilo..milý pán,co mi to prodával mi dal jinou svíčku ...takže debil je on, že koupí svíčku s delším závitem..a debil jsem já, že jsem si to nezkontroloval..ale fakt mě to nenapadlo ...po výměně za starou (ale správnou) svíčku...už to jede jako drak...jen musím ještě vyčistit kohoutek u nádrže, protože i vizuálně když to osolím, tak benzín teče do plovákovky děsně pomalu..dodám všude těsnění, jak má být, koupím novou správnou svíčku...případně juknu na zapalování (odtrh atd)..ale to už jsou detaily...
ale otázka je...jak moc jsem mohl zkurvit píst, když jsem to párkrát zkoušel nakopnout a chvíli nechal v chodu?? svíčka vypadá stejně, jen má na konci jiné písmeno..a závit je tak o 0,3cm delší ..
vyčistil jsem kohoutek u nádrže..a jako bordelu tam bylo požehnaně..vyčistěno..profouknuto..no aaaaaaa.....LÍTÁÁÁÁ!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
Jo, existujů na světě motory (aut), kde můžeš použít jakoukoliv svíčku - s dlouhým i krátkým závitem.
teď při jízdě jsem zjistil, že v rychlosti kolem 40-50km/h celkem skáče přední kolo..výplet vypadá ok..dráty nechybí.. (plášť nový)...může to být ložisky, tlumiči?? na co se podívat nejdřív?
1 reakcí na tento příspěvek pionýr (typ 20) po chvíli chcípá
Když to třebas dlůho stálo na prázdném nebo velice podhuštěném kole.
Jejda - nový plášť - máš ho dobře nasazený? Není nekde skříplá duša? A néni nejaký východní?
Páč já sem si kůpil plášť (přední) na Zetku, hrbatý byl od děcka, hrbatě se sjel a to za pouhých 5tis. km.
Jakési čínské nudle.
A to se vyplatí
Nekde na Jawabláznech sem dával "komiks", kterak se mění plášť a vůbec montuje guma...jestli to najdeš, kukni se.
Špatné ložiska poznáš tak, že zahýbeš kolem do stran.
Nesmí tam byt vůle a při točení nesmí vydávat zvuky a chovat se nejak nepatřičně.
Naposledy editováno 28.07.2015 21:08:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |